- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je pech. A nezlehčuji to. Před pár lety jsem jel po R35 z Liberce do Turnova a ve stoupání předjíždějícímu (já cca 120km/h) sletělo ze střechy jízdní kolo.
jízdní kolo ti i v dálniční rychlosti jen pomlátí lak.
Já jednou dojížděl na dálnici kamion a tomu se najednou zezadu utrhl špatně uvázaný kanystr a začal skákat po dálnici sem tam. Já měl to štěstí, že jsem se nasunul co nejvíc doleva, šlápl na brzdu a kanystr mě akorát přeletěl, ale dodávka za mnou dopadla podstatně hůř, té to letělo přímo do předního skla a neměl šanci uhnout. Člověk si holt musí dávat pozor nepřetržitě, protože nikdy neví, co ho může potkat :-/
No jo, něco podobného zažil asi každý. Mě jednou začal na Pankráci náklaďák predemnou skládat na silnici propanový flašky, jindy kolem mne prolít kus ledu z návěsu. Asi metr na půl metru. Taky veselý...
v čsad se dělaly prohlídky a udržby každý týden a když se montovaly kola, tak křídou se psalo přetáhni si to. Ted si řidič nedělá nic, on nemá ani montérky, v kabině je v papučách a servis jak mu dělal zimáky, to za něho nebude někde 500km přetahovat.
Lze snadno dohledat, že z celé Evropy máme téměř nejvyšší úmrtnost na silnicích. Tato skutečnost dále nabere na absurditě při vědomí faktu, že zároveň máme ze všech států téměř nejvíc policajtů na jednoho obyvatele. V kombinaci těchto dvou ukazatelů jsme naprosto unikátní. Z toho jednoznačně plyne, že systém dopravní represe v ČR je nejhorší v celé Evropě, celý ten systém od policie přes justici až po "dopravní odborníky" lze těžko označit za fungující, oni sledují hlavně své politické a finanční zájmy, oni nemají zájem na tom, aby se jezdilo bezpečně, skoro to vypadá, že oni naopak ke své existenci potřebují, aby problémů bylo co nejvíce.
Lze snadno dohledat, že Řapek lže jako Rudé právo.
Jeste ze mame dalnicni stihace, co dohlednou na vsechny ty nebezpecne piraty
Jo a taky je uzitecna celni sprava, co kontroluje jestli kazdemu tiraku pipa krabicka a stat dostava svuj poplatek za jizdu na horske draze. Ale obcas se mrknout jestli ty kamiony nejsou prelozene, jestli to Euro 5 opravdu splnuji a nebo jestli jejich technicky stav neodpovida spis srotu - to uz by bylo moc prace
Jednou mě, při jízdě z dlouhého kopce, kolo od náklaďáku "předjelo" a jen těsně minulo protijedoucí vozidlo!!! ... ... Strážní andělé měli tehdy naštěstí plnou pohotovost!
Zdá se, že se to stává častěji, než je to většina z nás ochotna připustit...
Dnes mě ale, jako řidiče i jako chodce, nejvíc trápí oslňující světla. Často jen jedno (asi špatně nasazená žárovka?!), ale kupodivu ještě častěji obě!!! = takže ano, policie by měla řidiče na silnicích zastavovat častěji. ... (Vždyť ani nevím, jak takové zastavení dnes probíhá = už je moc let, co se mi to stalo naposledy)
Namísto nesmyslné buzerace slušných řidičů by měla policie konečně dělat něco, co si bezpečnost opravdu žádá, a kde jde na rozdíl od lékárniček, pásů, žárovek či nějaké nesrovnalosti v papírech skutečně o životy druhých. Technický stav náklaďáků je jedna z takových věcí.
Odborníci v servisu mi říkali, abych matky na kolech neutahoval silou, že jsou dělané tak, že se sami nepovolí.
To musela být jiná příčina.
Náklaďáky u nás jezdí v děsné stavu. Policie by se na to měla zaměřit ...
Co já vidím, tak tady policie na náklaďáky kašle, stejně jako na všechno, co dá nějakou práci. Radši ve 4 odpoledne stoupnou ke krajnici, skáčou s plácačkou jak kašpárci tu do jednoho, tu do druhého směru a otravují lidí, kteří se provinili akorát tím, že jedou z práce domů. Přitom skutečné zlo na silnicích je tímto zcela nepostiženo.