- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Viděl jsem co ten náklad napáchal na trati v Přerově opravdu to není jen plechové návěstidlo, doslo k poškození minimálně jednoho důležitého pražce na výhýbce, navěstidel je poškozeno více než jedno, a opravdu se jedná o zrekonstruovanou část trati, s tou hierarchii je to opravdu složitější chápu redaktora že použil zažitého výrazu "dráhy" jde opravdu o více subjektů.
Nákladnímu vlaku jedoucí z drátoven Třinec, se uvolnil náklad - klubka drátu o průměru cca 3cm, to zůstalo viset z klanice a postupně se rozmotávalo, cestou strhlo návěstidlo v prosenicích do kterého narazil po cca 30s projíždějící osobní vlak (byla tma,pršelo,viditelnost malá) v té době už nákladní vlak táhl po zemi na levé straně vlaku částečně rozmotané klubko drátu, Na trati do Přerova mu nic nestálo v cestě a jen zametal kolejový svršek, ovšem příjezdem do nově zrekonstruovaného přerova zdemoloval vše co leželo po levici vlaku. Tlumivky kolejových obvodů, rozvodné skříně SPJ, trpasličí návěstidla, návěstidla, infraporty PZS atd. Později se uvolnilo další klubo a až v pravém přerovském přednádraží se dráty zamotaly do výhybkového návěstidla, rozštíply pražec, zdemoloval přestavník, který indikoval rozřez a až tehdy vlak zastavili.
Proto škoda 6,5 milionu, není to jedno plechové návěstidlo, ale nové zabezpečovací zařízení od vjezdu až po zhruba Přerovskou pekárnu.
"Drahám vznikla škoda 6 milionů korun na vlaku a trati, na nákladu je škoda dalšího půl milionu."
WTF? Tak za prvé tu máme České dráhy. Těm patří některé vlaky. A pak tu máme další společnost, která se jmenuje Správa železniční dopravní cesty. Těm patří koleje. Proč to tedy autor článku napsal takto - jako by ta škoda byla způsobená jednomu subjektu?
Asi se myslí škoda způsobená všem drahám. Tedy nejen drahám (SŽDC), ale i dopravcům, kteří si na dráhy hrají.
Jestli to nebude tím že vlaky nyní projíždí desítky km. přes liduprázdné stanice a nikdo nemůže na takovou událost upozornit či dokonce vlak zastavit .Takže je sice pravda že zrušením zamestnanců v menších žel.st.jsme ušetřli (netýká se to ale v žádném případě darmošlapů porůznu pozašívaných na různých ředitelstvích a jejich pobočkách) nějaké peníze ale ušetřené finance bohatě pohltí tyto mimořádné události včetně devastovaných stanic a ohrožení bezpečnosti cestujících . Co chybělo k tomu aby na zdemolovaném návěstidle os.vlak vykolejil a došlo ke zranění cestujících ? To by tu potom bylo žvástů "vševědoucích odborníků" z DI či RBŽD !
Drány mají docela dobré počty. Už asi vím, jak si počítají výplaty.
Pár blbejch plechovejch návěštidel a škoda 6 mega.
No, to většinou nejsou "blbá plechová návěstidla". Většinou jsou to mnohem složitější věci.
Osobní vrak se "srazil" s návěstidlem ? !A co tak narazil do návěstidla ? ? ? Doufám že tento "odborný" výrok či verdikt jako vždy nevynesl můj "oblíbenec" tiskový mluvčí DI Drápal ? ! ? !
Radím vám, nepouštějte se do žádných úsudků, na to nemáte. Radši se naučte psát nějak normálně interpunkci a mezery - je to hrůza!
TAk nevím, když my jsme něco vagonovali, tak na té vléčce ještě před opuštěním vagonovacího místa jsme měli rám přesně v profilu trati a pokud do něj něco cinklo, tak se t převagonovávalo
Ono se to mohlo uvolnit někde cestou. Stačí jeden mizerný úvaz, na výměnách se to rozhrká do stran a ejhle...