- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je potreba pri nákupech přemýšlet a porovnávat. A ti vždycky nejen pred / po Vánocích.
e dnes objevilo ameriku, bohužel tato praktika se objevuje v měsíčních cyklech ve všech řetězcích v čr. Stačí vypozorovat kdy je v kterém kraji/městě den výplat a tomu přizpůsobit tzv slevové akce a následné dorovnávání cen mimo akcí...
Lidi jsou už "zdebilnění" hlukem a kupují to, co nemusí za ceny které by jinde a jindy neplatili.
akce v retezcich podle dne vyplat :-D ... ve kterem vidlakove ze to zijes ? :-D
Když se podívám na konečné ceny před vánoci a teď, tak žádné slevy nevidím, vidím jen účetní podvod. A jestli někdo slevil, tak o jednotky procent. Umažte si vy obchodní zloději za těmi čísly 50, 60, 70, co signalizují procentuální slevu číslici "0", bude to realističtější.
Řečeno slovy Josefa Švejka : " Kdyby byli na světě všechny lidi chytrý, tak by z toho musel být každej druhej člověk blbej"
Ono to není ani tak o podvádění prodejců, ta tady bylo, je a bude, ale ta naivita až hloupost ovčanstva je i v době internetu a tím velmi snadno dostupných informací stále dosti zarážející. Hlavně, že má dnes kde kdo mobil už pomalu velikosti plácačky s přístupem na net, ale využít jej smysluplně pro rychlé a jednoduché ověření ceny to neumí. Takže hloupej kdo dává, hloupější kdo nebere.
Když obchod napíše "VÝHODNÁ NABÍDKA", tak to většinou znamená "výhodná pro prodávajícího", a ne "výhodná pro zákazníka".
a co samotné eshopy? podívejte se na MALL, Nakupku? Spamují všude kolem, ale přitom se o žádné reálné slevy nejedná. Jenže v ČOI asi na eshopy nemaj manuál.
ČOI by se měla důkladně zajímat i o asijské prodejce, kteří jsou na každém rohu.
A s ČOI by měl rovnou chodit někdo z živnostňáku a za rovnou odebírat živnostenská oprávnění.