- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A taková "firma" nám poskytla svého nejvyššího šéfa jako ministra dopravy!
Ta firma má hodně špatné vedoucí pracovníky, když nejsouschopni kontrolovat průbeh práce a průběžně odstraňovat závady, ale jen čekají, co z toho vznikne.
Když si představíte, že stejní lidé a stejným způsobem opravují dálnici, tak můžeme být rádi, že specialisty na padací mosty jsou Bögl&Krýsl a Eurovia...
Jen se zeptám: Nebylo JEDINÉ požadované hledisko při výběrovém řízení na zhotovitele NEJNIŽŠÍ CENA? Toto rádoby protikorupční opatření má za následek, že místo kvalitní práce a kvalitních řemeslníků provedou najatí nevyučení domaštěné náměstí.
Samozřejmě. Zákon o veřejných zakázkách 137/2006 Sb. § 78 Hodnotící kritéria
(1) Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky (dále jen "základní hodnotící kritérium") je:
a) ekonomická výhodnost nabídky, nebo
b) nejnižší nabídková cena.
(2) Základním hodnotícím kritériem v soutěžním dialogu je pouze ekonomická výhodnost nabídky.
On je to obecný problém podnikatelů. Já s tím bojuji soukromě. Pokud chci od firmy opravit něco na nemovitosti, tak ZÁSADNĚ trvám na výučních listech pracovníků firmy. Často mě firmy pošlou pryč a musím jít za jinou, ale zatím se to vyplácí. Jinak dohlížím vždy a nepřetržitě a ihned zastavuji jejich práci, dokud nepokračují správně (funkce polírů někam zmizela). TAK DNES JE TO ŠPATNÉ. Nemíním se zpětně dohadovat při placení.
Tak primátor "doufá, že se bude veřejnost ptát".
Na místě obyvatel Olomouce bych takto schopného člověka příště nevolil.
A proč by měli obyvatelé Olomouce volit primátora Prostějova?
Musíme holt počkat , až Ukrajina povolá své lidi zpět do války. Pak se dostanou zase k práci naši lidi a možná to začne nějak vypadat.
Vesměs to jsou "naši" lidi. Jenže bez odpovídající kvalifikace a praxe.
Tohle nikdy nepochopím. Naštěstí šlo jen o dlažbu, která se dá předělat. Tyhle firmy jsou ale schopné stejné dělníky prásknout i na rekonstrukci historických budov.
Ano,protože všude vítězí peníze a dneska se většinove žije stulem "po nás potopa" .. Jim je jedno,jestli v případě hist.budovy něco pokazí nebo ten most za par let spadne..zodpovědnost prakticky nemaj a veřejné zakázky má Skanska jisté
žádný strach, nový ministr to do budoucna pojistí... prostě to zařídí