Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čeká rok uzavírek. Část má stejný termín, městu hrozí kolaps

Letošek bude pro Olomouc rokem uzavírek, které zasáhnou i několik klíčových dopravních tepen. První stavební práce navíc začnou už v březnu a poslední skončí až na podzim. Městu přitom kvůli souběhu některých staveb hrozí kolaps dopravy. Radnice proto vyjednává se staviteli o posunech termínů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a38r36t56i53n 82S45m67o81l43k24a 8829204492445

No tak hold pudeme pěšky :-D. Však to bude o prázdninách, 30° v noci, nás to nezabije :-P

0/0
3.3.2015 22:22

V25á73c46l29a84v 49K84r60a75j76č39a 5816409939964

Při zavřené Velkomoravské by hodně pomohlo, kdyby dálniční obchvat byl bez poplatku. Spousta lidí by jela po něm. Ale kupovat si kvůli měsíci dálniční známku za 1500?

+2/0
3.3.2015 9:23

T49o43m47á64š 91J32u42r86e88č59k83a 3513432569503

Vy chcete po někom na magistrátu, aby logicky uvažoval? Pane vy jste se dočista zbláznil;-)

0/0
3.3.2015 14:10

M53i59r35o70s92l40a58v39a 34M65a42c27h28o36v10á 5263505368351

to ještě nic není. Bydlím v Uničově a rodiče v nedalekém Újezdě za normálních okolností je cesta autem dlouhá cca. 6 km, od března vzhledem k uzavírkám opravám cest a mostů v okolních obcích ( proč se domlouvat a zavírat postupně když to můžem zavřít naráz ) nám tato cesta zaber cca. 17 km s objížďkami, docela sranda ne?;-D

0/0
3.3.2015 8:22

T75o64m73á44š 38J54u11r13e95č78k39a 3283732409713

Takže letošní rok bude stajný jako předchozí roky, furt je někde něco zavřené, teda ne přes zimu.

0/0
3.3.2015 6:27

D31a32d19a64k 41P54e39t31r 7961730274698

Uzávěrka na Šternber? To si v Chomoutově užijí.

0/0
3.3.2015 4:57

J64a88n 36V87a25l25o40u30c86h 6322617948210

Zase malujete čerta na zeď? Holt se to udělat musí, tak jisté komplikace budou. Klíčový je zejména podjezd, neboť objízdnou variantou je myší díra s kyvadlovým provozem nebo už tak často přetížená hodolanská křižovatka. Že se v léta "srazí" tř. Svobody a Velkomoravská je furt lepší, než kdyby se Drážní úřad opravdu (a vzhledem ke stavu trati oprávněně) na*ral a klíčovou tramvajovou trať ze dne na den zavřel. Mezi oněmi uzavírkami se dá projet na otevřené ulice přes Štítného a Havlíčkovu či přes Polskou. A hlavní příčinou loňského kolapsu byla SOUČASNÁ uzavírka obou směrů čtyřpruhu. Čili pokud by se jen doprava stáhla střídavě do dvou pruhů, byly by jen menší kolony jako už mnohokrát při různých opravách.

0/0
2.3.2015 14:43

P64a62v62e11l 10K14u46r43f76ü70r20s84t 3518463375919

je pravda, že některé části jsou v dezolátu, ale to že na to správci těch cest celá léta dlabali a teď to chtějí udělat během jedné sezony až kvůli tomu nevyjedete z centra na Brno a na Šternberk a přitom začnou opravovat Velkomoravskou i tř. Svobody.. to bude pěknej masakr, víc než loni, když zavřeli "jenom" křižovatku na Lipenské a zároveň ladili nadjezd..

0/0
2.3.2015 20:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.