Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čeká rok uzavírek. Část má stejný termín, městu hrozí kolaps

Letošek bude pro Olomouc rokem uzavírek, které zasáhnou i několik klíčových dopravních tepen. První stavební práce navíc začnou už v březnu a poslední skončí až na podzim. Městu přitom kvůli souběhu některých staveb hrozí kolaps dopravy. Radnice proto vyjednává se staviteli o posunech termínů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98a54r87t16i62n 71S63m25o94l16k21a 8949504192355

No tak hold pudeme pěšky :-D. Však to bude o prázdninách, 30° v noci, nás to nezabije :-P

0/0
3.3.2015 22:22

V10á20c15l92a62v 97K77r58a55j64č53a 5616829659714

Při zavřené Velkomoravské by hodně pomohlo, kdyby dálniční obchvat byl bez poplatku. Spousta lidí by jela po něm. Ale kupovat si kvůli měsíci dálniční známku za 1500?

+2/0
3.3.2015 9:23

T60o47m37á80š 80J70u40r30e43č40k49a 3503962449443

Vy chcete po někom na magistrátu, aby logicky uvažoval? Pane vy jste se dočista zbláznil;-)

0/0
3.3.2015 14:10

M16i42r26o88s39l44a92v83a 37M68a16c91h89o38v13á 5263985718421

to ještě nic není. Bydlím v Uničově a rodiče v nedalekém Újezdě za normálních okolností je cesta autem dlouhá cca. 6 km, od března vzhledem k uzavírkám opravám cest a mostů v okolních obcích ( proč se domlouvat a zavírat postupně když to můžem zavřít naráz ) nám tato cesta zaber cca. 17 km s objížďkami, docela sranda ne?;-D

0/0
3.3.2015 8:22

T33o54m33á89š 71J96u29r38e43č61k42a 3643462189153

Takže letošní rok bude stajný jako předchozí roky, furt je někde něco zavřené, teda ne přes zimu.

0/0
3.3.2015 6:27

D67a18d27a75k 33P55e70t17r 7911860964438

Uzávěrka na Šternber? To si v Chomoutově užijí.

0/0
3.3.2015 4:57

J71a23n 51V50a21l46o79u45c72h 6732197708650

Zase malujete čerta na zeď? Holt se to udělat musí, tak jisté komplikace budou. Klíčový je zejména podjezd, neboť objízdnou variantou je myší díra s kyvadlovým provozem nebo už tak často přetížená hodolanská křižovatka. Že se v léta "srazí" tř. Svobody a Velkomoravská je furt lepší, než kdyby se Drážní úřad opravdu (a vzhledem ke stavu trati oprávněně) na*ral a klíčovou tramvajovou trať ze dne na den zavřel. Mezi oněmi uzavírkami se dá projet na otevřené ulice přes Štítného a Havlíčkovu či přes Polskou. A hlavní příčinou loňského kolapsu byla SOUČASNÁ uzavírka obou směrů čtyřpruhu. Čili pokud by se jen doprava stáhla střídavě do dvou pruhů, byly by jen menší kolony jako už mnohokrát při různých opravách.

0/0
2.3.2015 14:43

P49a71v94e64l 97K34u53r58f34ü90r94s20t 3418623255579

je pravda, že některé části jsou v dezolátu, ale to že na to správci těch cest celá léta dlabali a teď to chtějí udělat během jedné sezony až kvůli tomu nevyjedete z centra na Brno a na Šternberk a přitom začnou opravovat Velkomoravskou i tř. Svobody.. to bude pěknej masakr, víc než loni, když zavřeli "jenom" křižovatku na Lipenské a zároveň ladili nadjezd..

0/0
2.3.2015 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.