Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čeká rok uzavírek. Část má stejný termín, městu hrozí kolaps

Letošek bude pro Olomouc rokem uzavírek, které zasáhnou i několik klíčových dopravních tepen. První stavební práce navíc začnou už v březnu a poslední skončí až na podzim. Městu přitom kvůli souběhu některých staveb hrozí kolaps dopravy. Radnice proto vyjednává se staviteli o posunech termínů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38a54r72t86i46n 62S73m83o19l86k44a 8589694782115

No tak hold pudeme pěšky :-D. Však to bude o prázdninách, 30° v noci, nás to nezabije :-P

0/0
3.3.2015 22:22

V36á73c58l27a10v 55K16r68a32j26č93a 5146109769784

Při zavřené Velkomoravské by hodně pomohlo, kdyby dálniční obchvat byl bez poplatku. Spousta lidí by jela po něm. Ale kupovat si kvůli měsíci dálniční známku za 1500?

+2/0
3.3.2015 9:23

T19o48m76á62š 48J92u93r62e65č64k67a 3793912639103

Vy chcete po někom na magistrátu, aby logicky uvažoval? Pane vy jste se dočista zbláznil;-)

0/0
3.3.2015 14:10

M80i54r74o86s39l70a95v25a 18M42a31c85h50o70v51á 5573735178391

to ještě nic není. Bydlím v Uničově a rodiče v nedalekém Újezdě za normálních okolností je cesta autem dlouhá cca. 6 km, od března vzhledem k uzavírkám opravám cest a mostů v okolních obcích ( proč se domlouvat a zavírat postupně když to můžem zavřít naráz ) nám tato cesta zaber cca. 17 km s objížďkami, docela sranda ne?;-D

0/0
3.3.2015 8:22

T77o95m81á17š 40J17u42r21e92č61k42a 3753242149313

Takže letošní rok bude stajný jako předchozí roky, furt je někde něco zavřené, teda ne přes zimu.

0/0
3.3.2015 6:27

D45a49d38a23k 46P18e22t32r 7671290264168

Uzávěrka na Šternber? To si v Chomoutově užijí.

0/0
3.3.2015 4:57

J53a91n 23V16a93l72o62u84c14h 6982467448780

Zase malujete čerta na zeď? Holt se to udělat musí, tak jisté komplikace budou. Klíčový je zejména podjezd, neboť objízdnou variantou je myší díra s kyvadlovým provozem nebo už tak často přetížená hodolanská křižovatka. Že se v léta "srazí" tř. Svobody a Velkomoravská je furt lepší, než kdyby se Drážní úřad opravdu (a vzhledem ke stavu trati oprávněně) na*ral a klíčovou tramvajovou trať ze dne na den zavřel. Mezi oněmi uzavírkami se dá projet na otevřené ulice přes Štítného a Havlíčkovu či přes Polskou. A hlavní příčinou loňského kolapsu byla SOUČASNÁ uzavírka obou směrů čtyřpruhu. Čili pokud by se jen doprava stáhla střídavě do dvou pruhů, byly by jen menší kolony jako už mnohokrát při různých opravách.

0/0
2.3.2015 14:43

P96a58v13e62l 75K66u17r80f28ü34r12s28t 3598693305659

je pravda, že některé části jsou v dezolátu, ale to že na to správci těch cest celá léta dlabali a teď to chtějí udělat během jedné sezony až kvůli tomu nevyjedete z centra na Brno a na Šternberk a přitom začnou opravovat Velkomoravskou i tř. Svobody.. to bude pěknej masakr, víc než loni, když zavřeli "jenom" křižovatku na Lipenské a zároveň ladili nadjezd..

0/0
2.3.2015 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.