- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak hold pudeme pěšky :-D. Však to bude o prázdninách, 30° v noci, nás to nezabije :-P
Při zavřené Velkomoravské by hodně pomohlo, kdyby dálniční obchvat byl bez poplatku. Spousta lidí by jela po něm. Ale kupovat si kvůli měsíci dálniční známku za 1500?
Vy chcete po někom na magistrátu, aby logicky uvažoval? Pane vy jste se dočista zbláznil
to ještě nic není. Bydlím v Uničově a rodiče v nedalekém Újezdě za normálních okolností je cesta autem dlouhá cca. 6 km, od března vzhledem k uzavírkám opravám cest a mostů v okolních obcích ( proč se domlouvat a zavírat postupně když to můžem zavřít naráz ) nám tato cesta zaber cca. 17 km s objížďkami, docela sranda ne?
Takže letošní rok bude stajný jako předchozí roky, furt je někde něco zavřené, teda ne přes zimu.
Uzávěrka na Šternber? To si v Chomoutově užijí.
Zase malujete čerta na zeď? Holt se to udělat musí, tak jisté komplikace budou. Klíčový je zejména podjezd, neboť objízdnou variantou je myší díra s kyvadlovým provozem nebo už tak často přetížená hodolanská křižovatka. Že se v léta "srazí" tř. Svobody a Velkomoravská je furt lepší, než kdyby se Drážní úřad opravdu (a vzhledem ke stavu trati oprávněně) na*ral a klíčovou tramvajovou trať ze dne na den zavřel. Mezi oněmi uzavírkami se dá projet na otevřené ulice přes Štítného a Havlíčkovu či přes Polskou. A hlavní příčinou loňského kolapsu byla SOUČASNÁ uzavírka obou směrů čtyřpruhu. Čili pokud by se jen doprava stáhla střídavě do dvou pruhů, byly by jen menší kolony jako už mnohokrát při různých opravách.
je pravda, že některé části jsou v dezolátu, ale to že na to správci těch cest celá léta dlabali a teď to chtějí udělat během jedné sezony až kvůli tomu nevyjedete z centra na Brno a na Šternberk a přitom začnou opravovat Velkomoravskou i tř. Svobody.. to bude pěknej masakr, víc než loni, když zavřeli "jenom" křižovatku na Lipenské a zároveň ladili nadjezd..