Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragický pád vrtulníku na Olomoucku způsobilo špatné nastavení vrtule

Špatné nastavení hlavní vrtule. Tak zní - laickými slovy řečeno - podle vyšetřovatelů nejpravděpodobnější příčina nehody, při níž v prosinci 2013 na Olomoucku havarovala malá ultralehká helikoptéra a její pilot na místě zahynul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o89m20á33š 66Ž25i42t32n47ý 6641740621791

kdyz v aute ve 100kmh otocite volant na doraz, taky se rozmlatite...

+2/0
2.3.2015 22:54

T98o96m32á30š 85Ž13i54t67n96ý 6861960601111

dost spatne napsano. spatne nastaveni - to evokuje ze to tka bylo uz od startu. podlevseho pilot scou nespravnou manipulaci zpusobil prokmitnuti - pruhyb listu rotoru. ten tak trefil ocasni nosnik.

pokud instruktor tvrdi ze mel navyky pilota letadla, bude to ono. stava se to kdyz se prudce potlaci paka cykliky...

+1/0
2.3.2015 19:48

S90e80i59d73l 18P44e89t24r 1211141745454

Přečtěte si ofi závěrečnou zprávu UZPLN  a tyhle novinářské  nesmysle nechte plavat ;-), viz:

http://www.uzpln.cz/pdf/incident_KTYMTeYQ.pdf

0/0
2.3.2015 20:24

M71i37c69h48a69l 85C45h91a83l77u18p81a 6768920539593

Pokud dělal takové podle instruktora závažné chyby, proč mu tu zkoušku uznali a nenechali ho to zopakovat po nějaké době?

+1/0
2.3.2015 19:00

J35o95s39e19f 42P85e65t67r23á13s74e60k 4514745337603

Bohatým lidem často schází pokora a objektivní pohled na sebe… Bohužel zlatá kreditka nikomu talent nenahradí, a létání chyby neodpouští...

+1/−2
2.3.2015 18:15

D59a92v26i63d 83B81o61u94c23h81a92l 8199140669

Zatímco ti "v Trabantech" zbytečně nehavarují...

0/0
2.3.2015 18:34

L30u58k19á92š 84H11á71b88a 6790145236666

italskej stroj dovoli sebedestrukcni nastaveni. Klika, ze to nebyl francouzskej, to by nicil i cile na zemi.

0/0
2.3.2015 17:44

D73a19n44i69e67l 33U28r25b64á22n18e71k 6967398829568

Prokmit listů rotoru je bohužel častější, než byste myslel.

+1/0
2.3.2015 19:04

P26e33t80r 98N47e63j92e80p74s49a 6122445790551

Hlavní vrtule - podobnými výrazy iDnes vždycky pobaví...:-) 

Zajímavé je, že "cykliku" nechal autor bez vysvětlení - to asi nepochopil ani sám :-))

+8/0
2.3.2015 17:39

L78u59k89á74š 47H91á36b89a 6630765536906

cyklika, to je neco s cyklistama ne? :-D U idnes bych to cekal.

+2/0
2.3.2015 17:45

S57e58i60d78l 20P38e84t48r 1171791655594

;-D jo, a "kolektiv" budou nespíš členové BSP na dílně ..;-)

+3/0
2.3.2015 18:12

L72í91d43a 93J66e33l52í72n46k15o32v42á 4345150120926

Podle popisu instruktora to byl evidentně pilot sebevrah...

0/0
2.3.2015 17:35

J91a48k78u88b 50B88ř12í23z70a 2466649630360

a co jste cekala, ze to ten instruktor vezme na sebe?  ;-)

0/0
2.3.2015 18:03

D98a88v29i85d 97B41o53u34c13h46a90l 8409480689

Nevím, proč by měl něco instruktor brát na sebe, když dotyčný letěl sám...

+2/0
2.3.2015 18:35

P25e33t55r 75S27t45e46j68s28k39a76l 3569598304956

ze dal sebevrahovi chalitebne i kdyz delal nepochopitelne chyby

0/0
3.3.2015 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.