Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragický pád vrtulníku na Olomoucku způsobilo špatné nastavení vrtule

Špatné nastavení hlavní vrtule. Tak zní - laickými slovy řečeno - podle vyšetřovatelů nejpravděpodobnější příčina nehody, při níž v prosinci 2013 na Olomoucku havarovala malá ultralehká helikoptéra a její pilot na místě zahynul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T33o85m50á41š 71Ž93i83t66n98ý 6141930141861

kdyz v aute ve 100kmh otocite volant na doraz, taky se rozmlatite...

+2/0
2.3.2015 22:54

T54o43m94á21š 57Ž95i57t89n50ý 6831830971801

dost spatne napsano. spatne nastaveni - to evokuje ze to tka bylo uz od startu. podlevseho pilot scou nespravnou manipulaci zpusobil prokmitnuti - pruhyb listu rotoru. ten tak trefil ocasni nosnik.

pokud instruktor tvrdi ze mel navyky pilota letadla, bude to ono. stava se to kdyz se prudce potlaci paka cykliky...

+1/0
2.3.2015 19:48

S29e56i49d68l 62P63e47t71r 1261941295714

Přečtěte si ofi závěrečnou zprávu UZPLN  a tyhle novinářské  nesmysle nechte plavat ;-), viz:

http://www.uzpln.cz/pdf/incident_KTYMTeYQ.pdf

0/0
2.3.2015 20:24

M25i31c19h10a17l 45C80h98a39l50u91p95a 6488860849343

Pokud dělal takové podle instruktora závažné chyby, proč mu tu zkoušku uznali a nenechali ho to zopakovat po nějaké době?

+1/0
2.3.2015 19:00

J26o82s12e66f 42P89e73t36r27á40s51e40k 4664255377473

Bohatým lidem často schází pokora a objektivní pohled na sebe… Bohužel zlatá kreditka nikomu talent nenahradí, a létání chyby neodpouští...

+1/−2
2.3.2015 18:15

D75a49v42i73d 48B88o42u47c12h97a50l 8789630529

Zatímco ti "v Trabantech" zbytečně nehavarují...

0/0
2.3.2015 18:34

L29u75k77á22š 54H43á92b61a 6380355566816

italskej stroj dovoli sebedestrukcni nastaveni. Klika, ze to nebyl francouzskej, to by nicil i cile na zemi.

0/0
2.3.2015 17:44

D82a76n93i50e42l 24U22r53b30á98n54e20k 6857378499638

Prokmit listů rotoru je bohužel častější, než byste myslel.

+1/0
2.3.2015 19:04

P63e43t48r 94N71e74j20e74p62s53a 6692935540231

Hlavní vrtule - podobnými výrazy iDnes vždycky pobaví...:-) 

Zajímavé je, že "cykliku" nechal autor bez vysvětlení - to asi nepochopil ani sám :-))

+8/0
2.3.2015 17:39

L20u17k26á66š 16H65á53b61a 6650365666196

cyklika, to je neco s cyklistama ne? :-D U idnes bych to cekal.

+2/0
2.3.2015 17:45

S31e30i31d67l 36P27e92t38r 1971931855614

;-D jo, a "kolektiv" budou nespíš členové BSP na dílně ..;-)

+3/0
2.3.2015 18:12

L20í18d65a 28J86e87l54í27n98k16o88v46á 4925290310836

Podle popisu instruktora to byl evidentně pilot sebevrah...

0/0
2.3.2015 17:35

J20a11k77u22b 37B61ř52í89z53a 2946279510100

a co jste cekala, ze to ten instruktor vezme na sebe?  ;-)

0/0
2.3.2015 18:03

D25a25v30i64d 55B96o10u34c73h76a81l 8489200259

Nevím, proč by měl něco instruktor brát na sebe, když dotyčný letěl sám...

+2/0
2.3.2015 18:35

P41e83t73r 17S95t19e28j95s26k73a33l 3579648744746

ze dal sebevrahovi chalitebne i kdyz delal nepochopitelne chyby

0/0
3.3.2015 11:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.