Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragický pád vrtulníku na Olomoucku způsobilo špatné nastavení vrtule

Špatné nastavení hlavní vrtule. Tak zní - laickými slovy řečeno - podle vyšetřovatelů nejpravděpodobnější příčina nehody, při níž v prosinci 2013 na Olomoucku havarovala malá ultralehká helikoptéra a její pilot na místě zahynul.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T42o40m27á82š 29Ž65i31t62n34ý 6191840801221

kdyz v aute ve 100kmh otocite volant na doraz, taky se rozmlatite...

+2/0
2.3.2015 22:54

T38o93m16á47š 53Ž14i40t35n37ý 6391800461981

dost spatne napsano. spatne nastaveni - to evokuje ze to tka bylo uz od startu. podlevseho pilot scou nespravnou manipulaci zpusobil prokmitnuti - pruhyb listu rotoru. ten tak trefil ocasni nosnik.

pokud instruktor tvrdi ze mel navyky pilota letadla, bude to ono. stava se to kdyz se prudce potlaci paka cykliky...

+1/0
2.3.2015 19:48

S20e45i31d44l 38P98e19t92r 1801521985864

Přečtěte si ofi závěrečnou zprávu UZPLN  a tyhle novinářské  nesmysle nechte plavat ;-), viz:

http://www.uzpln.cz/pdf/incident_KTYMTeYQ.pdf

0/0
2.3.2015 20:24

M75i12c61h52a47l 90C39h30a87l41u98p91a 6128100679533

Pokud dělal takové podle instruktora závažné chyby, proč mu tu zkoušku uznali a nenechali ho to zopakovat po nějaké době?

+1/0
2.3.2015 19:00

J56o15s10e46f 46P29e54t84r40á89s79e84k 4714285567513

Bohatým lidem často schází pokora a objektivní pohled na sebe… Bohužel zlatá kreditka nikomu talent nenahradí, a létání chyby neodpouští...

+1/−2
2.3.2015 18:15

D17a59v77i11d 77B81o88u47c50h26a21l 8789460389

Zatímco ti "v Trabantech" zbytečně nehavarují...

0/0
2.3.2015 18:34

L42u38k41á64š 46H75á51b62a 6500555576766

italskej stroj dovoli sebedestrukcni nastaveni. Klika, ze to nebyl francouzskej, to by nicil i cile na zemi.

0/0
2.3.2015 17:44

D21a57n21i53e57l 68U83r56b84á51n32e65k 6757738259618

Prokmit listů rotoru je bohužel častější, než byste myslel.

+1/0
2.3.2015 19:04

P94e29t18r 75N48e11j56e51p52s17a 6802805980531

Hlavní vrtule - podobnými výrazy iDnes vždycky pobaví...:-) 

Zajímavé je, že "cykliku" nechal autor bez vysvětlení - to asi nepochopil ani sám :-))

+8/0
2.3.2015 17:39

L18u31k53á11š 69H41á36b95a 6680515936886

cyklika, to je neco s cyklistama ne? :-D U idnes bych to cekal.

+2/0
2.3.2015 17:45

S53e89i16d75l 88P71e60t89r 1661301465814

;-D jo, a "kolektiv" budou nespíš členové BSP na dílně ..;-)

+3/0
2.3.2015 18:12

L37í20d11a 68J11e49l87í12n57k40o42v10á 4215730140836

Podle popisu instruktora to byl evidentně pilot sebevrah...

0/0
2.3.2015 17:35

J34a97k60u66b 80B59ř57í65z45a 2766289190300

a co jste cekala, ze to ten instruktor vezme na sebe?  ;-)

0/0
2.3.2015 18:03

D19a86v87i83d 70B73o59u39c67h94a28l 8639900419

Nevím, proč by měl něco instruktor brát na sebe, když dotyčný letěl sám...

+2/0
2.3.2015 18:35

P22e57t15r 63S24t67e75j64s67k68a79l 3109778614446

ze dal sebevrahovi chalitebne i kdyz delal nepochopitelne chyby

0/0
3.3.2015 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.