- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz v aute ve 100kmh otocite volant na doraz, taky se rozmlatite...
dost spatne napsano. spatne nastaveni - to evokuje ze to tka bylo uz od startu. podlevseho pilot scou nespravnou manipulaci zpusobil prokmitnuti - pruhyb listu rotoru. ten tak trefil ocasni nosnik.
pokud instruktor tvrdi ze mel navyky pilota letadla, bude to ono. stava se to kdyz se prudce potlaci paka cykliky...
Přečtěte si ofi závěrečnou zprávu UZPLN a tyhle novinářské nesmysle nechte plavat , viz:
Pokud dělal takové podle instruktora závažné chyby, proč mu tu zkoušku uznali a nenechali ho to zopakovat po nějaké době?
Bohatým lidem často schází pokora a objektivní pohled na sebe… Bohužel zlatá kreditka nikomu talent nenahradí, a létání chyby neodpouští...
Zatímco ti "v Trabantech" zbytečně nehavarují...
italskej stroj dovoli sebedestrukcni nastaveni. Klika, ze to nebyl francouzskej, to by nicil i cile na zemi.
Prokmit listů rotoru je bohužel častější, než byste myslel.
Hlavní vrtule - podobnými výrazy iDnes vždycky pobaví...:-)
Zajímavé je, že "cykliku" nechal autor bez vysvětlení - to asi nepochopil ani sám :-))
cyklika, to je neco s cyklistama ne? :-D U idnes bych to cekal.
Podle popisu instruktora to byl evidentně pilot sebevrah...
a co jste cekala, ze to ten instruktor vezme na sebe?