Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Naše ložiska má v motorech i Ferrari, říká šéf olomoucké firmy Koyo

Ferrari, Porsche, Jaguar, Land Rover, Mercedes či BMW. Ložiska olomoucké společnosti Koyo Bearings ČR, jež je součástí japonské nadnárodní korporace JTEKT, najdete ale i v brzdném systému rychlovlaků TGV. „Pro prestiž naší značky to má obrovský význam,“ říká v rozhovoru ředitel závodu Petr Novák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V79r35a48t46i40s86l65a37v 87C97h79a92r22v54á79t 4731462282313

jak naše firma, vždyť i ředitel je otrok japonců. Napřed museli po 1989 zlikvidovat ty naše fabriky a pak přišli s velkou slávou investoři, kteří zdezapolatí mzdy, soc. a zdravotní pojištění a pobere investiční pobýdky+daňové prázdniny a zisk pěkně domů.

+3/−8
17.5.2015 15:46

A76n75t55o98n80í24n 15S46v28o91b70o70d74a 3794663829462

Čeští podnikatelé dostali šanci v Poldi Kladno, Škoda Plzeň atd, však víme jak dopadli....

+1/0
17.5.2015 15:59

J13i73ř14í 92K82o32c85u56r13e74k 6775324325418

Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. ;-O

0/0
17.5.2015 16:15

A92l58e78x90a21n57d58r 72K90o41s16t51k32a 8502798866324

Zato rozkrádání bylo.

0/0
18.5.2015 7:29

J50a79r10o16s62l80a28v 13F70r61a25n57t37i57š43e52k 24B47r48ü42m86m18e14r 1541906263550

Tobě opravdu záleží na tom, že to patří Honztovi, a ne Hanzovi, Johnovi nebo Takumi?

0/0
18.5.2015 14:20

P29a91v90e79l 15V80e33b96r 8454109903222

Mily Vrato, nevim, jake mas zkusenosti s modernimi motory, ale 'ty vase fabriky' nikdy neprodukovaly loziska na vysoke urovni. Osobne jsem rad, ze si dnes mohu vybrat mezi svedskou a ceskou spickovou kvalitou !!                                P.S.  'investicni pobidky......ne 'pobydky'......chodil jsi do zvlastni skoly, nebo co ??

0/0
30.5.2015 15:51

L57a72d38i40s38l54a11v 38K25v57a23s73n17i36č72k84a 1123477233975

Bodejť by měli odborníky, když ani samotný šéf firmy není odborník a jenom řídí ty ostatní.

+4/−3
17.5.2015 15:36

J58i36r37k86a 24B41r33u65n57n52e62r 4288262129477

Jasně, ředitelem by měl být brusič Karhan.

+2/0
17.5.2015 22:12

M51a73r59t41i25n 60S86e11d28o62n75a 2315906166259

Tak nevim jestli je ekonomicky vysledek firmy neco, com se chlubit. Vychazi mi na jednoho pracovnika obrat 156 tis/mesic, s ohledem na nizke marze ve strojirenstvi nebudou pracovnici extra oceneni. Na vice jak 30 tis/mesic bych to nevidel. A pak se firmy divi, ze nejsou lidi.

+4/−2
17.5.2015 12:38

E70r71i25k 87M74o44l74a79t13a 3117676866958

Nevím odkud jste, ale na Olomoucku je 30 tis. velmi slušná mzda...

+7/−1
17.5.2015 13:03

M91a90r64t31i54n 17S55e81d63o94n49a 2475276206769

O vyse mzdy na olomoucku primarne muj prispevek neni. Je o tom ze firma nema extra prijem na hlavu, aby bylo nutne o ni psat. Kdejaky vetsi prodejce cehokoliv ma lepsi ekonimicke vysledny.

Podle vyrocni zpravy je prijem delniku v Koyo neco pres 23 tis, to neodpovida ani prumerne mzde v CR. Pak se firmy nemuzou divit ze do prumyslu se moc lidi nehrne. Jinak Olomoucky kraj ma dlouhodobe jedny z nejnizsich mezd v CR.

0/0
18.5.2015 6:52

A10n23t23o69n89í36n 60S55v13o55b39o32d62a 3974253669452

Jsou firmy, které mají vysokou přidanou hodnotu a firmy, které mají nízkou. Tato firma nakoupí suroviny a vyrobí hotový výrobek. Jinde nakoupí drahé díly a složí je, potom taková firma má velký obrat a malý zisk. Podle obratu se nedá firma posuzovat. Máme firmu, která má podle vás malý obrat na hlavu, ale náklady jsou velmi nízké, kanceláře máme vlastní. Zadlužení nula

0/0
18.5.2015 10:24

M56a84r42t40i65n83a 39V36e84s70e62l26á 1428346782934

Tady je 15000 standard.., ktery nema kdekdo.

0/0
17.5.2015 14:13

M36i62l92a34n 66V72á82c31h11a 4385694971147

Tržby na úrovni 850 miliónů při 400 zaměstnancích znamenají více než 2 milióny na zaměstnance a to se Vám zdá málo? Existuje, nebo živoří, v Česku nemálo firem s tržbami pod 1 milión na zaměstnance. Určitě je méně těch firem, jako např. Škoda, které mají lepší výsledky. U mne firma Koyo palec nahoru.;-)

+4/0
17.5.2015 14:24

D10a52v41i42d 50B31o60u74c30h24a79l 8819130169

Mluvíte o obratu, pane kolego. Odhadněte si, kolik z toho činí náklady, spočtěte si, kolik z toho ukradený zlodějský socialistický stát na daních a odvodech za zaměstnance, posléze znovu ještě jednou z toho, co dostane zaměstnanec a zjistíte, že je to tristní výsledek. Samozřejmě tem ještě musí zbýt i nějaký zisk pro firmu, aby například mohla investovat, inovovat atd. Je to hodně špatné.

0/−3
17.5.2015 14:58

A95n34t70o41n91í22n 89S38v29o30b39o82d62a 3604753679822

Pracoval jsem i pro Japonce. Neměli tolik zbytečných šéfů, optimalizované řízení, výrobní podnik nemá vývoj, jen vyrábí stejné výrobky jako další výrobní podniky. Zase optimalizace nákladů, stroje jedou 7x24 a tak se vše využije co nejlépe. Na jedno místo u strojů jsou 4 operátoři na směnách, technologie se vytěží rychle a může se častěji měnit. Potom to vychází jinak než u jednosměnného a nebo dvousměnného provozu, tam je návratnost 4x a nebo 2x delší, proto mohou platit vyšší mzdy. Osobně bych volil lidštější dvousměnný provoz, kdy se udrží vyšší kvalia a lidé tolik netrpí nočními, ale takový provoz je méně ekonomický :-(

+4/0
17.5.2015 15:31

F61r38a96n24t71i57š26e88k 91L46o53s 2140123282146

V článku je uvedeno že tržby mají 850 mil Kč a 400 zaměstnanců, takže to je 2,15 mil Kč na pracovníka za rok, měsíčně je  to 177 tis. Kč ale obvykle se to počítá za rok a hodnota přes 2 mil Kč je slušná, to za prvé, za druhé je třeba vzít v potaz to že zahraniční firmy obvykle prodávají mateřské společnosti za transfer ceny, tedy něco málo nad výrobní náklady, zisk se tímto transferuje na matku, to ale ví jen ten kdo někdy v nějaké zahr. společnosti pracoval. Nespornou výhodou těchto firem je, že platí řádně lidem mzdy bez zpoždění a že za ně odvádí zdravotní a sociální pojištění, což se u celé řady domácích firem neděje

+4/0
17.5.2015 14:28

D27a93v41i44d 36B72o17u39c51h14a31l 8119300919

Vykládáte tu nesmysly.

0/−3
17.5.2015 15:00

M66i63l14a24n 29V54á67c36h55a 4685444951107

Kde nic není ani čert nebere.:-/

0/0
17.5.2015 16:45

M45a82r76t34i79n 44S56e32d73o82n43a 2435656796459

Tak to cteme jiny clanek. 750 mil je obrat za 2014, 850 mil je vize pro tento rok.

0/0
18.5.2015 6:44

V84o19j59t50a 41S32u13k 3807355467881

Dobre, japoncici vyrabeji v [>-] loziska. A ceske jsou v kopru co.!!

+3/−2
17.5.2015 12:26

I88v84a96n 49P73a17p 9798132

Smutný příběh-((((

0/0
17.5.2015 14:29

L72a42d50i67s48l33a95v 21K31v16a80s49n46i20č33k70a 1753337583865

Jak se poznají "česká" ložiska, má to nějaký vliv na funkci ?

0/0
17.5.2015 15:48

J49i93ř50í 54K31o98c18u19r43e84k 6965454935918

Jsou z české ocele a ta je je z české železné rudy a výroba jede na základě jen a pouze českého výzkumu... no prostě žádný cizák na to nesmí šáhnout a nesmí se použít čádná cizácká techologie, jako například telefon a, checht, polovodiče, natož třífázový střídavý proud. Tesla přece nebyl čech. A dokonce ani narození v Praze nemusí znamenat, že budete čech - stačí, pokud nějakou dobu budete žít v zahraničí. Aby to bylo opravdu české, tak se to nesmí vyrábět na Moravě.

PS: Vliv na funkci to nemá, narozdíl od použitého materiálu a výrobního postupu.

+3/−1
17.5.2015 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.