Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Naše ložiska má v motorech i Ferrari, říká šéf olomoucké firmy Koyo

Ferrari, Porsche, Jaguar, Land Rover, Mercedes či BMW. Ložiska olomoucké společnosti Koyo Bearings ČR, jež je součástí japonské nadnárodní korporace JTEKT, najdete ale i v brzdném systému rychlovlaků TGV. „Pro prestiž naší značky to má obrovský význam,“ říká v rozhovoru ředitel závodu Petr Novák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V53r58a24t79i65s67l77a52v 44C93h24a15r12v58á15t 4111302572683

jak naše firma, vždyť i ředitel je otrok japonců. Napřed museli po 1989 zlikvidovat ty naše fabriky a pak přišli s velkou slávou investoři, kteří zdezapolatí mzdy, soc. a zdravotní pojištění a pobere investiční pobýdky+daňové prázdniny a zisk pěkně domů.

+3/−8
17.5.2015 15:46

A26n18t57o95n50í24n 35S26v89o29b10o24d82a 3664213459232

Čeští podnikatelé dostali šanci v Poldi Kladno, Škoda Plzeň atd, však víme jak dopadli....

+1/0
17.5.2015 15:59

J98i26ř77í 75K86o10c75u15r39e81k 6475304205818

Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. ;-O

0/0
17.5.2015 16:15

A11l13e76x37a98n94d61r 72K65o40s51t87k32a 8442798416474

Zato rozkrádání bylo.

0/0
18.5.2015 7:29

J89a23r91o11s14l79a91v 39F17r81a90n20t41i87š94e78k 47B97r21ü15m39m22e49r 1601356593460

Tobě opravdu záleží na tom, že to patří Honztovi, a ne Hanzovi, Johnovi nebo Takumi?

0/0
18.5.2015 14:20

P34a98v77e40l 34V97e43b56r 8174289793962

Mily Vrato, nevim, jake mas zkusenosti s modernimi motory, ale 'ty vase fabriky' nikdy neprodukovaly loziska na vysoke urovni. Osobne jsem rad, ze si dnes mohu vybrat mezi svedskou a ceskou spickovou kvalitou !!                                P.S.  'investicni pobidky......ne 'pobydky'......chodil jsi do zvlastni skoly, nebo co ??

0/0
30.5.2015 15:51

L32a83d96i90s23l70a61v 34K52v55a18s83n46i68č35k18a 1773727403745

Bodejť by měli odborníky, když ani samotný šéf firmy není odborník a jenom řídí ty ostatní.

+4/−3
17.5.2015 15:36

J53i42r67k40a 39B50r65u22n96n40e86r 4608662119877

Jasně, ředitelem by měl být brusič Karhan.

+2/0
17.5.2015 22:12

M31a41r30t35i88n 73S35e93d78o89n92a 2935656716359

Tak nevim jestli je ekonomicky vysledek firmy neco, com se chlubit. Vychazi mi na jednoho pracovnika obrat 156 tis/mesic, s ohledem na nizke marze ve strojirenstvi nebudou pracovnici extra oceneni. Na vice jak 30 tis/mesic bych to nevidel. A pak se firmy divi, ze nejsou lidi.

+4/−2
17.5.2015 12:38

E77r43i86k 15M52o88l26a65t61a 3727156486368

Nevím odkud jste, ale na Olomoucku je 30 tis. velmi slušná mzda...

+7/−1
17.5.2015 13:03

M21a67r56t27i45n 79S14e76d57o47n50a 2115286486879

O vyse mzdy na olomoucku primarne muj prispevek neni. Je o tom ze firma nema extra prijem na hlavu, aby bylo nutne o ni psat. Kdejaky vetsi prodejce cehokoliv ma lepsi ekonimicke vysledny.

Podle vyrocni zpravy je prijem delniku v Koyo neco pres 23 tis, to neodpovida ani prumerne mzde v CR. Pak se firmy nemuzou divit ze do prumyslu se moc lidi nehrne. Jinak Olomoucky kraj ma dlouhodobe jedny z nejnizsich mezd v CR.

0/0
18.5.2015 6:52

A50n45t56o10n50í71n 62S52v73o61b57o97d14a 3744683629832

Jsou firmy, které mají vysokou přidanou hodnotu a firmy, které mají nízkou. Tato firma nakoupí suroviny a vyrobí hotový výrobek. Jinde nakoupí drahé díly a složí je, potom taková firma má velký obrat a malý zisk. Podle obratu se nedá firma posuzovat. Máme firmu, která má podle vás malý obrat na hlavu, ale náklady jsou velmi nízké, kanceláře máme vlastní. Zadlužení nula

0/0
18.5.2015 10:24

M34a97r81t20i43n75a 58V84e66s57e30l95á 1458136342494

Tady je 15000 standard.., ktery nema kdekdo.

0/0
17.5.2015 14:13

M37i25l25a25n 15V97á64c58h24a 4825644861817

Tržby na úrovni 850 miliónů při 400 zaměstnancích znamenají více než 2 milióny na zaměstnance a to se Vám zdá málo? Existuje, nebo živoří, v Česku nemálo firem s tržbami pod 1 milión na zaměstnance. Určitě je méně těch firem, jako např. Škoda, které mají lepší výsledky. U mne firma Koyo palec nahoru.;-)

+4/0
17.5.2015 14:24

D10a11v88i83d 66B75o29u66c77h16a68l 8969240829

Mluvíte o obratu, pane kolego. Odhadněte si, kolik z toho činí náklady, spočtěte si, kolik z toho ukradený zlodějský socialistický stát na daních a odvodech za zaměstnance, posléze znovu ještě jednou z toho, co dostane zaměstnanec a zjistíte, že je to tristní výsledek. Samozřejmě tem ještě musí zbýt i nějaký zisk pro firmu, aby například mohla investovat, inovovat atd. Je to hodně špatné.

0/−3
17.5.2015 14:58

A23n42t56o37n57í32n 57S75v58o52b46o78d36a 3434323949592

Pracoval jsem i pro Japonce. Neměli tolik zbytečných šéfů, optimalizované řízení, výrobní podnik nemá vývoj, jen vyrábí stejné výrobky jako další výrobní podniky. Zase optimalizace nákladů, stroje jedou 7x24 a tak se vše využije co nejlépe. Na jedno místo u strojů jsou 4 operátoři na směnách, technologie se vytěží rychle a může se častěji měnit. Potom to vychází jinak než u jednosměnného a nebo dvousměnného provozu, tam je návratnost 4x a nebo 2x delší, proto mohou platit vyšší mzdy. Osobně bych volil lidštější dvousměnný provoz, kdy se udrží vyšší kvalia a lidé tolik netrpí nočními, ale takový provoz je méně ekonomický :-(

+4/0
17.5.2015 15:31

F21r70a13n66t55i40š21e78k 36L14o82s 2590183552286

V článku je uvedeno že tržby mají 850 mil Kč a 400 zaměstnanců, takže to je 2,15 mil Kč na pracovníka za rok, měsíčně je  to 177 tis. Kč ale obvykle se to počítá za rok a hodnota přes 2 mil Kč je slušná, to za prvé, za druhé je třeba vzít v potaz to že zahraniční firmy obvykle prodávají mateřské společnosti za transfer ceny, tedy něco málo nad výrobní náklady, zisk se tímto transferuje na matku, to ale ví jen ten kdo někdy v nějaké zahr. společnosti pracoval. Nespornou výhodou těchto firem je, že platí řádně lidem mzdy bez zpoždění a že za ně odvádí zdravotní a sociální pojištění, což se u celé řady domácích firem neděje

+4/0
17.5.2015 14:28

D89a24v50i26d 67B54o16u64c33h33a51l 8459470869

Vykládáte tu nesmysly.

0/−3
17.5.2015 15:00

M82i55l57a36n 21V26á66c11h44a 4585304271747

Kde nic není ani čert nebere.:-/

0/0
17.5.2015 16:45

M49a95r28t87i21n 92S16e36d15o14n16a 2795426146949

Tak to cteme jiny clanek. 750 mil je obrat za 2014, 850 mil je vize pro tento rok.

0/0
18.5.2015 6:44

V73o90j86t28a 48S75u62k 3977915787971

Dobre, japoncici vyrabeji v [>-] loziska. A ceske jsou v kopru co.!!

+3/−2
17.5.2015 12:26

I82v25a32n 94P85a46p 9578172

Smutný příběh-((((

0/0
17.5.2015 14:29

L11a48d28i97s38l91a37v 55K50v53a29s41n82i62č15k70a 1673437973355

Jak se poznají "česká" ložiska, má to nějaký vliv na funkci ?

0/0
17.5.2015 15:48

J49i86ř97í 36K19o23c20u90r14e19k 6285684315358

Jsou z české ocele a ta je je z české železné rudy a výroba jede na základě jen a pouze českého výzkumu... no prostě žádný cizák na to nesmí šáhnout a nesmí se použít čádná cizácká techologie, jako například telefon a, checht, polovodiče, natož třífázový střídavý proud. Tesla přece nebyl čech. A dokonce ani narození v Praze nemusí znamenat, že budete čech - stačí, pokud nějakou dobu budete žít v zahraničí. Aby to bylo opravdu české, tak se to nesmí vyrábět na Moravě.

PS: Vliv na funkci to nemá, narozdíl od použitého materiálu a výrobního postupu.

+3/−1
17.5.2015 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.