Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Naše ložiska má v motorech i Ferrari, říká šéf olomoucké firmy Koyo

Ferrari, Porsche, Jaguar, Land Rover, Mercedes či BMW. Ložiska olomoucké společnosti Koyo Bearings ČR, jež je součástí japonské nadnárodní korporace JTEKT, najdete ale i v brzdném systému rychlovlaků TGV. „Pro prestiž naší značky to má obrovský význam,“ říká v rozhovoru ředitel závodu Petr Novák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V24r20a43t49i52s45l17a98v 68C88h49a81r51v78á30t 4471502412383

jak naše firma, vždyť i ředitel je otrok japonců. Napřed museli po 1989 zlikvidovat ty naše fabriky a pak přišli s velkou slávou investoři, kteří zdezapolatí mzdy, soc. a zdravotní pojištění a pobere investiční pobýdky+daňové prázdniny a zisk pěkně domů.

+3/−8
17.5.2015 15:46

A68n35t31o13n50í28n 46S85v36o88b53o34d47a 3334213809752

Čeští podnikatelé dostali šanci v Poldi Kladno, Škoda Plzeň atd, však víme jak dopadli....

+1/0
17.5.2015 15:59

J43i13ř60í 90K83o88c57u55r40e71k 6815894945768

Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. Znárodnění nebylo. ;-O

0/0
17.5.2015 16:15

A17l22e69x53a50n92d16r 92K30o16s59t79k20a 8252648116574

Zato rozkrádání bylo.

0/0
18.5.2015 7:29

J40a96r53o13s47l80a46v 83F46r72a56n20t56i64š94e41k 21B45r21ü77m78m69e87r 1681496813540

Tobě opravdu záleží na tom, že to patří Honztovi, a ne Hanzovi, Johnovi nebo Takumi?

0/0
18.5.2015 14:20

P40a13v77e42l 90V38e23b50r 8924509723692

Mily Vrato, nevim, jake mas zkusenosti s modernimi motory, ale 'ty vase fabriky' nikdy neprodukovaly loziska na vysoke urovni. Osobne jsem rad, ze si dnes mohu vybrat mezi svedskou a ceskou spickovou kvalitou !!                                P.S.  'investicni pobidky......ne 'pobydky'......chodil jsi do zvlastni skoly, nebo co ??

0/0
30.5.2015 15:51

L40a33d68i13s29l58a81v 72K51v64a48s97n78i52č33k78a 1693197843635

Bodejť by měli odborníky, když ani samotný šéf firmy není odborník a jenom řídí ty ostatní.

+4/−3
17.5.2015 15:36

J64i36r15k80a 67B40r65u81n43n23e11r 4908482749797

Jasně, ředitelem by měl být brusič Karhan.

+2/0
17.5.2015 22:12

M53a19r66t67i19n 67S18e12d75o64n79a 5627473140439

Tak nevim jestli je ekonomicky vysledek firmy neco, com se chlubit. Vychazi mi na jednoho pracovnika obrat 156 tis/mesic, s ohledem na nizke marze ve strojirenstvi nebudou pracovnici extra oceneni. Na vice jak 30 tis/mesic bych to nevidel. A pak se firmy divi, ze nejsou lidi.

+4/−2
17.5.2015 12:38

E80r83i64k 19M15o14l27a87t45a 3887916106398

Nevím odkud jste, ale na Olomoucku je 30 tis. velmi slušná mzda...

+7/−1
17.5.2015 13:03

M38a62r56t59i13n 72S79e68d13o50n75a 5947553330399

O vyse mzdy na olomoucku primarne muj prispevek neni. Je o tom ze firma nema extra prijem na hlavu, aby bylo nutne o ni psat. Kdejaky vetsi prodejce cehokoliv ma lepsi ekonimicke vysledny.

Podle vyrocni zpravy je prijem delniku v Koyo neco pres 23 tis, to neodpovida ani prumerne mzde v CR. Pak se firmy nemuzou divit ze do prumyslu se moc lidi nehrne. Jinak Olomoucky kraj ma dlouhodobe jedny z nejnizsich mezd v CR.

0/0
18.5.2015 6:52

A26n87t76o28n76í98n 41S27v35o39b69o74d36a 3314303789262

Jsou firmy, které mají vysokou přidanou hodnotu a firmy, které mají nízkou. Tato firma nakoupí suroviny a vyrobí hotový výrobek. Jinde nakoupí drahé díly a složí je, potom taková firma má velký obrat a malý zisk. Podle obratu se nedá firma posuzovat. Máme firmu, která má podle vás malý obrat na hlavu, ale náklady jsou velmi nízké, kanceláře máme vlastní. Zadlužení nula

0/0
18.5.2015 10:24

M66a78r73t22i17n29a 59V74e34s74e76l42á 1888236582804

Tady je 15000 standard.., ktery nema kdekdo.

0/0
17.5.2015 14:13

M86i70l56a22n 73V33á39c95h44a 4315304421967

Tržby na úrovni 850 miliónů při 400 zaměstnancích znamenají více než 2 milióny na zaměstnance a to se Vám zdá málo? Existuje, nebo živoří, v Česku nemálo firem s tržbami pod 1 milión na zaměstnance. Určitě je méně těch firem, jako např. Škoda, které mají lepší výsledky. U mne firma Koyo palec nahoru.;-)

+4/0
17.5.2015 14:24

D52a47v81i71d 58B38o75u58c27h19a67l 8279530519

Mluvíte o obratu, pane kolego. Odhadněte si, kolik z toho činí náklady, spočtěte si, kolik z toho ukradený zlodějský socialistický stát na daních a odvodech za zaměstnance, posléze znovu ještě jednou z toho, co dostane zaměstnanec a zjistíte, že je to tristní výsledek. Samozřejmě tem ještě musí zbýt i nějaký zisk pro firmu, aby například mohla investovat, inovovat atd. Je to hodně špatné.

0/−3
17.5.2015 14:58

A34n63t84o46n25í21n 93S48v59o73b66o52d42a 3494773769842

Pracoval jsem i pro Japonce. Neměli tolik zbytečných šéfů, optimalizované řízení, výrobní podnik nemá vývoj, jen vyrábí stejné výrobky jako další výrobní podniky. Zase optimalizace nákladů, stroje jedou 7x24 a tak se vše využije co nejlépe. Na jedno místo u strojů jsou 4 operátoři na směnách, technologie se vytěží rychle a může se častěji měnit. Potom to vychází jinak než u jednosměnného a nebo dvousměnného provozu, tam je návratnost 4x a nebo 2x delší, proto mohou platit vyšší mzdy. Osobně bych volil lidštější dvousměnný provoz, kdy se udrží vyšší kvalia a lidé tolik netrpí nočními, ale takový provoz je méně ekonomický :-(

+4/0
17.5.2015 15:31

F98r26a76n80t36i94š70e39k 83L81o31s 2690613872936

V článku je uvedeno že tržby mají 850 mil Kč a 400 zaměstnanců, takže to je 2,15 mil Kč na pracovníka za rok, měsíčně je  to 177 tis. Kč ale obvykle se to počítá za rok a hodnota přes 2 mil Kč je slušná, to za prvé, za druhé je třeba vzít v potaz to že zahraniční firmy obvykle prodávají mateřské společnosti za transfer ceny, tedy něco málo nad výrobní náklady, zisk se tímto transferuje na matku, to ale ví jen ten kdo někdy v nějaké zahr. společnosti pracoval. Nespornou výhodou těchto firem je, že platí řádně lidem mzdy bez zpoždění a že za ně odvádí zdravotní a sociální pojištění, což se u celé řady domácích firem neděje

+4/0
17.5.2015 14:28

D29a80v15i41d 59B83o14u31c12h14a86l 8189150159

Vykládáte tu nesmysly.

0/−3
17.5.2015 15:00

M94i36l80a50n 33V68á11c75h69a 4965684241167

Kde nic není ani čert nebere.:-/

0/0
17.5.2015 16:45

M41a38r72t78i97n 84S71e33d61o43n45a 5277113930939

Tak to cteme jiny clanek. 750 mil je obrat za 2014, 850 mil je vize pro tento rok.

0/0
18.5.2015 6:44

V74o76j48t85a 64S34u87k 3547495297371

Dobre, japoncici vyrabeji v [>-] loziska. A ceske jsou v kopru co.!!

+3/−2
17.5.2015 12:26

I28v92a52n 20P17a71p 9458762

Smutný příběh-((((

0/0
17.5.2015 14:29

L72a91d39i34s88l32a42v 81K43v91a45s33n32i74č16k11a 1923577813585

Jak se poznají "česká" ložiska, má to nějaký vliv na funkci ?

0/0
17.5.2015 15:48

J81i52ř82í 32K59o69c65u77r79e50k 6365724805338

Jsou z české ocele a ta je je z české železné rudy a výroba jede na základě jen a pouze českého výzkumu... no prostě žádný cizák na to nesmí šáhnout a nesmí se použít čádná cizácká techologie, jako například telefon a, checht, polovodiče, natož třífázový střídavý proud. Tesla přece nebyl čech. A dokonce ani narození v Praze nemusí znamenat, že budete čech - stačí, pokud nějakou dobu budete žít v zahraničí. Aby to bylo opravdu české, tak se to nesmí vyrábět na Moravě.

PS: Vliv na funkci to nemá, narozdíl od použitého materiálu a výrobního postupu.

+3/−1
17.5.2015 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.