Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiče čeká náročné léto, dělníci obsadí R46, R35, Olomouc i Přerov

Pořádně pevné nervy si na léto musí připravit řidiči jezdící po silnicích v Olomouckém kraji. Na mnoha místech je totiž kvůli opravám čekají kolony, někde pak dokonce budou muset vyrazit po objížďce. Silničáři budou opravovat klíčové krajské silnice i dopravní tepny v Olomouci či Přerově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P17a89v18e90l 33R80y85b71á93ř 7962691329430

Jen malá poznámka k Červenohorskému sedlu, před lety přišla jedna firma s plánem na stavbu tunelu, který se měl stavět pomocí techniky, která dělala elektrárnu Dlouhé Stráně. Proti stavbě se vzbořili "ochránci" a přilehlé obce. Po několika letech se vykácel pás lesa podél silnice, oprava a rozšíření bude stát možná stejně jako tunel, ale to nikomu nevadí. Přitom je podstatný rozdíl, jestli auta stoupají do nadmořské výšky 1000 m nebo projedou rovně tunelem. Kolik se navíc provozem přes Sedlo spotřebuje pohoných hmot, to nikdo nespočítá. Tehdy argument "ochranářů" prý byl, že by nějaká zvířata mohla spadnout do větracích šachet. Ať byl důvod jakýkoliv, je škoda, že tunel není, tehdy by možná nestál jako Blanka.

0/0
7.8.2015 10:01

M56i87r83k16a 67S22v96o71b33o77d31o98v82á 8684398279890

To už si vážně děláte srandu?

takže cesta do Lipníka nad Bečvou bude nemožná (Jedině na Olomouc-po dálnici a pak na Lipník ) když jsou zavřené Kozlovice,Želatovice a teď přibudou i Lýsky.

Na Olomouc jedině po dálnici a v tom případě se zajet na Moštěnici a nebo kolem Prechezy po té děravé cestě a vlakový přejezd?!

Na Dluhonské je to nebezpečné ikdyž nejsou žádné uzavírky.Je to tam úzké, samá zatáčka a za zatáčkou stávají kamiony a lidé tam nejezdí zrovna předpisově,takže se budou zase tvořit kolony až na kokorák protože tam bude co chvíli bouračka.

Nám nezbývá nic jiného než si koupit dálniční známku,vstávat dříve do práce a zajet se před Moštěnici a nebo si odrovnat auto na staré cestě.(Ikdyž možná je Dluhonská ve stejném, stavu jako naše dálnice.)

Proplatí mi potom někdo škodu na nové autě?Nebo snad zdravotní péči když mě někdo nabourá?

0/0
23.6.2015 11:28
Foto

M51i26c29h47a39l 74V80o55j74á89č62e47k 9181162317905

Dvakrát za rok NEBUDU měnit kulový čepy!!!

0/0
22.6.2015 22:59

M46a14r46t35i24n 39S19m88o13l83k21a 8859914492215

Uzavřít předmostí zrovna na ty jediný dny, kdy houf lidí poputuje na Velehrad, to je geniální :-P :-( .

0/0
20.6.2015 1:04
Foto

P55e54t13r 54P53r13o94c26h22á13z60k91a 3322436332244

Asi se s toho poděláme.....:-(

0/0
19.6.2015 13:01

J71a10n 17V46a64l91o90u75c22h 6162397438550

Takže:

loni řev, že úplná uzavírka průtahu Olomoucí už nikdy. Nová radnice na sliby staré zapomněla a úplná uzavírka opět bude (předpokládám, že dilataci na mostě na Velkomoravské opět - jako už vícekrát při předchozích opravách - nevyřeší). Tím se posune oprava tř. Svobody a obávám se že kolaps, který nastane po začátku školního roku uzavírkou této tramvajové trati bude nesrovnatelně větší (možná ne na kilometry kolon, ale v počtu na*raných cestujících), než by nastal při současné prázdninové uzavírce s tím, že mezi oněmi úseky se dá v pohodě projet po Štítného či Polské (navíc by při uzavírce tř. Svobody mohly být vypnuty semafory u soudu, čímž by se kapacita ve směru tržnice-Havlíčkova zvýšila).

I/46 - super - 3 měsíce opravují most, ale povrch se v uzavřeném úseku nevymění (loni byl stejnou dobu zavřený směr opačný), ale vymyslí omezení na měsíc o měsíc později. Dokonalé využití dálniční známky...

+1/0
19.6.2015 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.