- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ja mam za to, ze je kdyz mam zakoupene zony v relaci Olomouc - Prerov mohu cestovat jakymkoliv dopravnim prostredkem. To bych povazoval za integrovanou dopravu. Takze na kraji prisli s necim co v Jihomoravskem kraji funguje bezne. To jim to, ale trvalo nez jim to doslo :D
Ne, k IDS JMK mají ještě hodně daleko - koupit si lístek v trafice ve Vyškově a dojet až za Hranice Rakouska či Slovenska, přičemž (i během jedné cesty) použiji osobák, rychlík, šalinu, bus i trolejbus.
Nicméně - na Vaší trase OL-PR jezdí vlak i běžné bus linky přes stejné zóny. "Kombizóna" má zjednodušit cestování těm, kterým bus a vlak jezdí jinými zónami (koleje vedou trasou hodně dalekou od nejvýhodnější silnice, a to i spádovostí). Např. Mezi OL a PV jsou to obě mimo koncových. Dosud si mohli koupit 4 zóny buď na vlak nebo na bus, v případě, že chtěli cestovat obojím, museli koupit 6 zón (anebo si na cestě tím nezaplaceným - méně využívaným - prostředkem doplatit 2 mezilehlé zóny "na dřevo", přičemž jim ty dvě zaplacené "propadly bez náhrady"). Kombi jízdenka by měla umožnit lépe využít nasazená vozidla a uživatelům hlavně ušetřit čas (nač čekat 30 minut na bus, když za 5 jede vlak apod...). Krok dobrým směrem, bohužel bez zrušení "tarifní vyjímečnosti" Olomouce IDS v našem kraji opravdu univerzální a jednoduchá nikdy nebude.