- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď ještě vyvstává otázka, do jaké míry to byla vina řidiče, který si motorkáře zřejmě nevšiml, či samotného motorkáře, kterého jsme viděli a kamerou na palubní desce natočili, když nás předjížděl rychlostí někde ke 180 km v hodině zhruba 10 minut před samotnou nehodou.
Řidič při max. povolené rychlosti začíná předjíždět, v dálce motorka (jedoucí 2x rychlostí - kdo je na vině ?
Několik rovin - jistě řidič auta pochybyl a nedostatečně zkontroloval prostor za sebou + možná mrtvý úhel.
Další věci je nezlomný fakt, že používání motorek na vysokorychlostních cestách prostě a jednoduše je vysoce nebezpečné. Typický motorkář má mnohem větší šanci, že na silnici zemře než typický autař. Na motorce v té rychlosti stačí drobná chyba nebo drncnutí od jiného auta a jste prostě mrtví. Ochrana karoserií tam prostě a jednoduše není.
To ale vsichni vime A co z toho plyne? Ze by mel ridic proste davat bacha, at sedi za volantem, nebo za riditky. Motorkari jsou legitimni clenove silnicniho provozu, tak se holt neda vymlouvat na to, ze s nema nekdo nepocital. Je pravda, ze spousta motorkaru tomu jde naproti cerno-cerno.cernou kombinaci barvy motorky, hader, prilby. Jejich volba.
Když se podivate na naše silnice tak zjistíte, že spousta řidičů má na autě zrcátka jen proto, že bez nich by vypadalo blbe.
Spis mi prijde, ze uz je meli odmontovane, ze jim sstejne k nicemu nejsou a az na technicke jim vysvetlili, ze na aute byt musi. K tomu na co se uz ale bohuzel nedostali
Sam jsem jen za dobu autoskoly na motorku zazil 3x, ze se me nekdo pokusil sundat...