- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plně s tím souhlasím. Výdaje za nezaměstnané jsou daleko větší než mzda několika dělníků, kteří budou dokola bourat a stavět totéž !
Kam zmizela diksuze pod článkem o Kojetíně?
Cikáni dělali zase bordel a to se přece nesluší kritizovat...
U nás ten mikrokoberec položili ve sněžení a na bláto. Že nevíte za jak dlouho se začaly kusy asfaltu odlepovat.
Po třech letech?
Amatéři.
Kodaňskou ulici v Praze 10 - Vršovicích rozkopou každý rok.
To stejné ulice Na padesátém.
Každý rok nový povrch....nesmyslně!
takový stav "bezmozkoví, to se jen tak nevidí
Je to pořád stejné, na podzim když začne pršet a zkraje zimy když už začíná sněžit, "naše" cestáře polije živá voda - asfaltová lobby začne mít žně
Dostanou od VIPáků laskavě peníze, až když je jasné, že už je nestači odklonit, tak co maj chudáci cestáři dělat.?Jako by vám stará dala peníze na chlast pět minut před zavíračkou a po té, co si sama nakoupila kabelky, lodičky, kožíšek, náramek a řekla, jestli přijdeš domů střízlivej, tak příště nedostaneš ani to.
Prostě uprostřed října - tady máte a koukejte to utratit. Co mají dělat? Jediné, co se dá, uplácat z toho kus asfaltu. Nic nového a potřebného se už rozjet nepodaří.
Vždyť tohle není vůbec výjimečný stav. V našem regionu se klidně opravuje jedna silnice každý druhý rok. A vždy ke konci, aby se ještě rychle stihly utratit peníze. Přitom každá druhá cesta je katastrofální a nic se s ní neděje. Nakopal bych těm nahoře do zadku... a pořádně. Kdyby to měli platit ze svého, tak by možná zapojili i mozek (pokud nějaký vůbec mají).
Je otázka, kdo je ten nahoře? Většinou musíte pro odpověď někam hodně vysoko. Ale tam nemají rádi ty, co dávají dotěrné otázky. Proto je snažší se v článcích navážet do ŘSD, projektantů a stavbařů. Přitom to, co tu probíhá, už dávno není řízené hospodářství, ale nějaká karikatura funkčního státu. Vše, včetně zákonů, tvrdě a bezostyšně za účelem zbohatnutí určité vrstvy, schopné prodat vlastní babičku.
Trasa HK - Jaroměř se opravuje každoročně. 3 roky jsou náhodou úctyhodný rozestup. Obrovská frekvence kamionové dopravy do/z Polska, jejíž řidiči jezdí jako polský řidiči (viz Studénka) a ohrožují všechny kolem, nemají problém nový povrch za pár měsíců zničit.
Každoročně ale nutno podotpknout po 500 metrech. Vloni tedy opravili 3km a b něm byl i úsek opravovaný rok předtím. Letos opravují víc ale všechno asi nebude. Úsek Holohlavy Trotina to potřebuje taky jako sůl. Blbé je že vedlejší silnice jsou v havarijním stavu.
Povrch, který tam dali minulý rok byl hrozný. Proč ho tam dali jsem nepochopil. Byl to hrubozrný asfalt, že když na něj auto vjelo bylo to děsné. Ale proč to tak uděli nevím. Teď tam dala normální povrch...
Ono je to všude stejný
V Praze nějaký blb vymyslí rekonstrukci tramvajové tratě, za tři roky je trať zavřená a sváří se, brousí (asi nekvalitní kolej)...
K tomu před zahájením rekonstrukcí není nikdo schopen v daném úseku opravit kanály. Jen si vytluč tlumiče, řidiči.