Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Firmy překvapil zavřený přejezd. Řádně jsme informovali, odmítá chybu SŽDC

Starostové, podnikatelé, hospodářská komora i krajští politici. Ti všichni se zlobí na Správu železniční dopravní cesty (SŽDC), kvůli tomu, že dle nich neinformovala s dostatečným předstihem o opravě přejezdu ve Vápenné na Jesenicku. Ta začala tento týden a vyřadila klíčovou silnici. Správa jakékoliv pochybení odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i78r93o95s93l97a40v 59V80i10d31l78i36č66k58a 3974414575253

Který přejezd to byl? Zažil jsem před lety uzavřený ten směrem na Lipovou a jak "naschvál" opravovali cestu kolem potoka, tak jsem to objížděl po louce naproti nádraží. A to jsem jel jen do bytovek u nádraží! Když mi řekli, že to mám objet přes Jeseník (odkud jsem přijel) a Červenou/Černou Vodu, málem mě omývali!

0/0
17.8.2015 12:47

D77a95v63i28d 27H60y88n33č31i98c24a 2554473549359

Nemyslím že náklad 28kč/km je nereálný. Spíše je ještě nízký za ty poplatky atd. co platí.

+1/0
17.8.2015 8:20

P17e78t73r 55R29u79m27p65l41i84k 4469487459533

at nechají toho veřejnýho vyhrožování nebo se tam postaví váha na kamiony.;-O

+2/0
16.8.2015 18:34

M13i98r31o51s49l70a57v 91F59r75i45d14r74i18c60h 1655536820339

Když budou na přejezdu hrby a díry, tak se budete SŽDC  také nadávat.

+1/0
16.8.2015 17:23

R11o59b79e33r85t 37H45o60m40o31l42k80a 2210532782281

Nene, budou nadavat CD, protoze si spousta lidi mysli, ze za vsechno co souvisi s vlaky a kolejemi jsou odpovedne Ceske Drahy. I kdyby to byla salina v Brne...

0/0
21.9.2015 7:05

P98e92t13r 97A82g76u24l29á97r 4197248140194

Kde je stavovská čest? Měli by se cítit jako součást procesu dopravy. Ne řešit jen svůj problém a házet klacky pod nohy ostatním.  Ale to je asi stejné, jako chtít po silničářích, aby stavěli silnice, které se nemusí hned druhý rok začít opravovat.

+2/−4
16.8.2015 16:40

J15a75n 40B62í24l43e93k 7324742454233

Našim lidem kdyby to řekli dopředu 10 let, tak to nebude nic platné, každý řeší věci až na poslední chvíli! Je to národní povaha;-D!!

+11/0
16.8.2015 15:20

J13a20n27a 70P26i93n33t60r94o89v60á 5716490842500

Objíždná trasa je 35 km ...což jsou náklady o více jak 1000 Kč ...to jsou tedy dražší než někteří pražští taxikáři.;-(

+3/−1
16.8.2015 15:03

D33a45v60i35d 75K22u40b51á34t 1559111281964

Kamion s nákladem 24t má trochu jinou spotřebu než taxikář v Praze.

+1/0
16.8.2015 15:22

P19e84t94r33a 57N89o93v71á59k52o12v13á 7858636194288

Zas 1000 Kč na kamion, kterýjede z Německa nebo Rakouska mi nepřijde tak šílené.

0/0
16.8.2015 16:24

P54a13v90e76l 73N19o58v71á49k 7691116719683

Tak pocitejte že rozumná cena za kilometr je cca 1 euro

+1/0
16.8.2015 20:34

L91u25k24á75š 36M50a20l93í36č24e59k 3903772735917

Paní Pintrová, buď máte problém s matematikou, nebo se znalostí kalkulace cen v dopravě, případně obojího. Cena 28 Kč/km je tak na hraně pro importní cenu v rámci EU. Pokud by se jednalo o cenu za vnitrostátní přepravu, tam jsou ceny ještě vyšší. Exportní cena mimo ČR je nejvyšší. Mluvím o regulérně kalkulovaných cenách. Ne o těch, za které jsou schopní jet někteří "dopravci", zejména s východoevropskými SPZ.

Orientačně lze počítat zhruba 1,0 - 1,20 €/km, aby auto nebylo ve ztrátě. Ale to je na dlouhou debatu (a základním předpokladem k pochopení jsou alespoň elementární znalosti cenotvorby v dopravě - což u vás nepředpokládám, takže tohle celé je vlastně jen pověstným hrachem na zdi).

+1/0
17.8.2015 18:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.