Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie kvůli normám ruší přechody, Olomouc je nestíhá malovat zpátky

Z olomouckých ulic neustále mizí přechody pro chodce. Město o řadu z nich bojuje, velké množství „zeber“ ale nesplňuje normy, a proto musí podle dopravní policie i z velmi frekventovaných ulic pryč. Radnice se je snaží vracet zpět, ale nestíhá. A dokonce připouští, že některé přechody zmizí nadobro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z24d15e18n56ě43k 70S84t79a95c12h 1646599951761

Jsem z Olomouce a co se poslední dobou ruší a zavádí je jak v kocourkově !

Jen se na tom nabalují stavební firmy a nevím kdo ... Neumí se plánovat rekonstrukce ... objíždky apod.

Opravuje se již opravené . Ruší se přechody a hned opět zavádí viz tržnice/šantovka apod. Špatné silnice se neopravují ...

Je to neschopost úředníků !!! Viz také rekonstrukce Velkomoravské a obchvatu Olomouce / ad Prostějov = zácpy .... z toho vznikající  autonehody a všichni řidiči jen kroutí hlavou .... Vymlouvají se jeden na druhého ... Když už je něco opraveno ... čeká se slavnostně na politiky ... až úsek otevřou v rámci agitací svých stran ... R^

Ještě jedna drobnost .. co mě opravdu štve ... kameno/betonové = hodně drahé nové chodníky v olomouckých parcích se po dvou letech rozjíždí a praskají !! architekt co to navrhl byl měl dostat nobelovu cenu Rv prý sdělil , že do parků olomouckých zdůvodů historických neptaří zámecká dlažba ,.. ale asfalt kámen s betonem ano ???

0/0
20.8.2015 12:49

R69a73d50o68v46a61n 89D87l35u48g37o16s63z 3866301188426

;-DTakto se bojuje s bezpečnosti provozu.

Lidé tam budou přecházet i nadále, jen nyní bez alespoň minimálního pocitu bezpečí a většího rizika střetu. Přecházet po přechodě je povinné pouze tam, kde je osoba vzdálena od přechodu méně jak 50 metrů. Budou-li lidé přecházet tam kde dosud, nic jim nehrozí, jsou pouze více v nebezpečí. 

Tomu se říká dláždění cesty do pekla dobrými skutky.;-(

+2/0
19.8.2015 11:33

M63a19r22i35e 22C53a10l36á74b84k16o92v75á 3700912887235

Tak, normy jsou normy a lidi ať si lidi přechází kudy chtějí !!! A je to VYŘEŠENO! Mimochodem byl problém přejít Hodolanskou ulici i na přechodu, kdybych čekala před přechodem, až mě nějaké auto pustí, tak tam stojí ještě DNESKA!! Ale teď alespoň můžu přecházet kdekoliv, nemusím na přechod!  :-P

0/−1
19.8.2015 9:16

R20a95d82o35v61a51n 27D88l66u80g49o79s82z 3646701638476

Souhlasím. Jediné negativum je zvýšení rizika úrazu či úmrtí. Přece jen ten přechod má stále určitý psychologický efekt. 

Aneb, jak pod záštitou bezpečnosti bezpečnost zhoršit. ;-D

+1/0
19.8.2015 11:34

Z54d47e69n64ě25k 73S23t92a61c55h 1966229631551

už mě ty EU normy na přechody ... pomazánkové máslo ... guláš .... tvarůžky a pod. lezou krkem .....

R^

0/0
20.8.2015 12:50

J48i92ř53í 90R46o82z79e21h91n33a68l 5412133294539

Kocourkov z EU nabývá nebývalých a dnes už nechytatelných rozměrů.;-O;-O;-O;-O;-O

+1/0
19.8.2015 8:59

K20a24r52e54l 30V33a31c33h96u46t 9813892729163

Téhle větě vážně nerozumím:  "Přejít Hodolanskou ulici ve chvíli, kdy tudy žádné auto nejede, je podle jejích zkušeností téměř nemožné."    :-(

0/0
19.8.2015 8:33

L54a14d35i20s41l56a36v 90B27u86r82d36a 2617234118335

Pro méně chápavé - prostě se nedá přejít, protože neustále jezdí auta.

+1/0
19.8.2015 8:38

R22a53d69o81v47a12n 52D91l39u33g24o95s16z 3196561208736

Z hlediska češtiny věta tvrdí něco jiného. A to, že ulici nejde přejít ani v době, kdy žádné auto nejede. 

Ač význam měl být ten, že přejít ulici, kdy nejede žádné auto, je nemožné, protože zde stále jezdí.

0/0
19.8.2015 11:36

L66a87d97i57s98l56a92v 61B91u36r68d28a 2677194308105

Z hlediska češtny to samozřejmě správně není, ale význam je snad jasný.

+1/0
19.8.2015 13:56

D83a92d22a17k 35P13e11t22r 7941850274598

Přejít ulici Okružní v Ol u Žluté haly na zastávku busů 16 a 19 se rovná ruské ruletě. Konečná zastávka několika linek, výjezd od čerpadla a záchranek. Výhled ovlivněn  množstvím parkujících vozidel v blízkosti křižovatky. Zřejmě se čeká na první sražené dítě a snad se bude  situace řešit.

+1/0
19.8.2015 5:07
Foto

P29e81t70r 76P19r68o73c25h53á34z64k59a 3172886202434

Tak určitě existuje nějaký předpis pro to, jak má takový přechod vypadat. Ve všech předchozích vyhláškách a zákonech stačila zebra, tedy vodorovná značka na silnici a svislá před ní, která označovala přechod. Respektovali ji chodci i řidiči. Časem přibylo osvětlení aby přechod byl zvýrazněný v noci . To vše měla většina přechodů na ulici Hodolanská. Jen magor je okamžitě a bez náhrady zruší i v místech kde lidé nemají jinou možnost, kde je škola, ač ví, že v dohledné době je nestihne přestavět. To to nemohlo chvilku počkat a nahrazovat jeden přechod druhým? To je to opravdu tak složité? Nevím, opravdu nevím, kdo vymýšlí u nás zákony a dělá normy pro tu, nebo onu věc a zda je to opravdu pro lidi, jak by tomu mělo být. Poslední dobou se mi zdá, že i v Kocourkově byli páni radní chytřejší.Rv

+7/0
18.8.2015 18:55

D34a33d29a13k 23P21e23t95r 7491840694648

Pochopitelně, že existuje, záleží na šířce vozovky. Nad stanovenou  šíři vozovky je nutný ostrůvek a v tom je ta potíž. Milionová investice.

0/0
19.8.2015 5:10
Foto

P75e12t71r 80P95r73o78c31h59á58z58k93a 3932756752294

Ano, třeba přechod s ostrůvku tramvaje na chodník, kdy chodec musí překonat vzdálenost asi tři metry je nutné okamžitě zrušit.Totéž u školy kde je uprostřed silnice tramvajový pás. Tam se bude ostrůvek dělat velmi snadno.A takových míst na Hodolanské, ale i jinde je spousta. Chápu, že konečné řešení bude pro chodce lepší a hlavně bezpečnější, je to však nutné dělat takovým způsobem? Nebylo by lepší postupně nahrazovat jeden typ přechodu druhým? Lepší méně bezpečný přechod než žádný. Mě za volantem je to jedno, stačí jen svislá a vodorovná značka a dám jim přednost,to samé teď dělám i když tam žádný přechod není. Chodci za logiku našeho systému nemohou.

+2/0
19.8.2015 5:36

L42a14d27i24s68l76a87v 75B81u13r48d15a 2857314918495

V tramvajovém pásu se právě ostrůvek bude dělat hodně těžko, koleje přece nikdo neposune.

0/0
19.8.2015 8:43

L13u96k23á81š 52W67a85g38n67e59r 7837745398354

Já nejsem z Olomouce, takže nevím o jaký přechody se jedná, nemám ani moc představu co takový úpravy přechodů obnáší, ale to všechno je snad úplně jedno. Nejhlavnější myšlenka je to, že je lepší špatnej přechod než žádnej a pokud se přechody budou nahrazovat má se to dělat postupně novej za starej a nezrušit hned všechny nevyhovující přechody a potom x let čekat než budou peníze na nový. To je demence nejvyššího kalibru.

+4/0
19.8.2015 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.