Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie kvůli normám ruší přechody, Olomouc je nestíhá malovat zpátky

Z olomouckých ulic neustále mizí přechody pro chodce. Město o řadu z nich bojuje, velké množství „zeber“ ale nesplňuje normy, a proto musí podle dopravní policie i z velmi frekventovaných ulic pryč. Radnice se je snaží vracet zpět, ale nestíhá. A dokonce připouští, že některé přechody zmizí nadobro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z55d85e85n75ě62k 58S23t38a49c95h 1776829161981

Jsem z Olomouce a co se poslední dobou ruší a zavádí je jak v kocourkově !

Jen se na tom nabalují stavební firmy a nevím kdo ... Neumí se plánovat rekonstrukce ... objíždky apod.

Opravuje se již opravené . Ruší se přechody a hned opět zavádí viz tržnice/šantovka apod. Špatné silnice se neopravují ...

Je to neschopost úředníků !!! Viz také rekonstrukce Velkomoravské a obchvatu Olomouce / ad Prostějov = zácpy .... z toho vznikající  autonehody a všichni řidiči jen kroutí hlavou .... Vymlouvají se jeden na druhého ... Když už je něco opraveno ... čeká se slavnostně na politiky ... až úsek otevřou v rámci agitací svých stran ... R^

Ještě jedna drobnost .. co mě opravdu štve ... kameno/betonové = hodně drahé nové chodníky v olomouckých parcích se po dvou letech rozjíždí a praskají !! architekt co to navrhl byl měl dostat nobelovu cenu Rv prý sdělil , že do parků olomouckých zdůvodů historických neptaří zámecká dlažba ,.. ale asfalt kámen s betonem ano ???

0/0
20.8.2015 12:49

R73a66d32o51v29a45n 38D73l36u93g97o44s16z 3486941278686

;-DTakto se bojuje s bezpečnosti provozu.

Lidé tam budou přecházet i nadále, jen nyní bez alespoň minimálního pocitu bezpečí a většího rizika střetu. Přecházet po přechodě je povinné pouze tam, kde je osoba vzdálena od přechodu méně jak 50 metrů. Budou-li lidé přecházet tam kde dosud, nic jim nehrozí, jsou pouze více v nebezpečí. 

Tomu se říká dláždění cesty do pekla dobrými skutky.;-(

+2/0
19.8.2015 11:33

M56a80r12i62e 38C33a58l12á40b51k13o84v55á 3450232397295

Tak, normy jsou normy a lidi ať si lidi přechází kudy chtějí !!! A je to VYŘEŠENO! Mimochodem byl problém přejít Hodolanskou ulici i na přechodu, kdybych čekala před přechodem, až mě nějaké auto pustí, tak tam stojí ještě DNESKA!! Ale teď alespoň můžu přecházet kdekoliv, nemusím na přechod!  :-P

0/−1
19.8.2015 9:16

R31a35d24o27v94a41n 19D36l50u56g12o35s63z 3246921438566

Souhlasím. Jediné negativum je zvýšení rizika úrazu či úmrtí. Přece jen ten přechod má stále určitý psychologický efekt. 

Aneb, jak pod záštitou bezpečnosti bezpečnost zhoršit. ;-D

+1/0
19.8.2015 11:34

Z82d64e46n52ě91k 64S68t22a95c86h 1366429831901

už mě ty EU normy na přechody ... pomazánkové máslo ... guláš .... tvarůžky a pod. lezou krkem .....

R^

0/0
20.8.2015 12:50

J23i87ř69í 35R65o96z47e30h66n83a66l 5962233324619

Kocourkov z EU nabývá nebývalých a dnes už nechytatelných rozměrů.;-O;-O;-O;-O;-O

+1/0
19.8.2015 8:59

K83a49r76e30l 41V51a78c81h46u65t 9883712359403

Téhle větě vážně nerozumím:  "Přejít Hodolanskou ulici ve chvíli, kdy tudy žádné auto nejede, je podle jejích zkušeností téměř nemožné."    :-(

0/0
19.8.2015 8:33

L72a96d40i62s30l68a51v 72B11u15r73d31a 2267674988315

Pro méně chápavé - prostě se nedá přejít, protože neustále jezdí auta.

+1/0
19.8.2015 8:38

R34a80d11o25v81a63n 73D58l44u23g91o56s27z 3556831598806

Z hlediska češtiny věta tvrdí něco jiného. A to, že ulici nejde přejít ani v době, kdy žádné auto nejede. 

Ač význam měl být ten, že přejít ulici, kdy nejede žádné auto, je nemožné, protože zde stále jezdí.

0/0
19.8.2015 11:36

L41a94d57i36s33l25a91v 97B63u80r35d57a 2407464158595

Z hlediska češtny to samozřejmě správně není, ale význam je snad jasný.

+1/0
19.8.2015 13:56

D30a97d88a49k 10P59e70t81r 7571980554198

Přejít ulici Okružní v Ol u Žluté haly na zastávku busů 16 a 19 se rovná ruské ruletě. Konečná zastávka několika linek, výjezd od čerpadla a záchranek. Výhled ovlivněn  množstvím parkujících vozidel v blízkosti křižovatky. Zřejmě se čeká na první sražené dítě a snad se bude  situace řešit.

+1/0
19.8.2015 5:07
Foto

P16e59t18r 58P56r75o42c17h27á88z39k32a 3742906652704

Tak určitě existuje nějaký předpis pro to, jak má takový přechod vypadat. Ve všech předchozích vyhláškách a zákonech stačila zebra, tedy vodorovná značka na silnici a svislá před ní, která označovala přechod. Respektovali ji chodci i řidiči. Časem přibylo osvětlení aby přechod byl zvýrazněný v noci . To vše měla většina přechodů na ulici Hodolanská. Jen magor je okamžitě a bez náhrady zruší i v místech kde lidé nemají jinou možnost, kde je škola, ač ví, že v dohledné době je nestihne přestavět. To to nemohlo chvilku počkat a nahrazovat jeden přechod druhým? To je to opravdu tak složité? Nevím, opravdu nevím, kdo vymýšlí u nás zákony a dělá normy pro tu, nebo onu věc a zda je to opravdu pro lidi, jak by tomu mělo být. Poslední dobou se mi zdá, že i v Kocourkově byli páni radní chytřejší.Rv

+7/0
18.8.2015 18:55

D74a94d63a86k 44P25e79t49r 7331390814518

Pochopitelně, že existuje, záleží na šířce vozovky. Nad stanovenou  šíři vozovky je nutný ostrůvek a v tom je ta potíž. Milionová investice.

0/0
19.8.2015 5:10
Foto

P54e56t76r 62P43r44o98c17h70á28z96k31a 3872586832864

Ano, třeba přechod s ostrůvku tramvaje na chodník, kdy chodec musí překonat vzdálenost asi tři metry je nutné okamžitě zrušit.Totéž u školy kde je uprostřed silnice tramvajový pás. Tam se bude ostrůvek dělat velmi snadno.A takových míst na Hodolanské, ale i jinde je spousta. Chápu, že konečné řešení bude pro chodce lepší a hlavně bezpečnější, je to však nutné dělat takovým způsobem? Nebylo by lepší postupně nahrazovat jeden typ přechodu druhým? Lepší méně bezpečný přechod než žádný. Mě za volantem je to jedno, stačí jen svislá a vodorovná značka a dám jim přednost,to samé teď dělám i když tam žádný přechod není. Chodci za logiku našeho systému nemohou.

+2/0
19.8.2015 5:36

L89a71d60i70s36l95a89v 90B37u80r23d52a 2717734428755

V tramvajovém pásu se právě ostrůvek bude dělat hodně těžko, koleje přece nikdo neposune.

0/0
19.8.2015 8:43

L35u18k77á44š 46W84a74g96n38e32r 7367755878914

Já nejsem z Olomouce, takže nevím o jaký přechody se jedná, nemám ani moc představu co takový úpravy přechodů obnáší, ale to všechno je snad úplně jedno. Nejhlavnější myšlenka je to, že je lepší špatnej přechod než žádnej a pokud se přechody budou nahrazovat má se to dělat postupně novej za starej a nezrušit hned všechny nevyhovující přechody a potom x let čekat než budou peníze na nový. To je demence nejvyššího kalibru.

+4/0
19.8.2015 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.