Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie kvůli normám ruší přechody, Olomouc je nestíhá malovat zpátky

Z olomouckých ulic neustále mizí přechody pro chodce. Město o řadu z nich bojuje, velké množství „zeber“ ale nesplňuje normy, a proto musí podle dopravní policie i z velmi frekventovaných ulic pryč. Radnice se je snaží vracet zpět, ale nestíhá. A dokonce připouští, že některé přechody zmizí nadobro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z85d38e32n76ě73k 92S84t21a96c94h 1766259231561

Jsem z Olomouce a co se poslední dobou ruší a zavádí je jak v kocourkově !

Jen se na tom nabalují stavební firmy a nevím kdo ... Neumí se plánovat rekonstrukce ... objíždky apod.

Opravuje se již opravené . Ruší se přechody a hned opět zavádí viz tržnice/šantovka apod. Špatné silnice se neopravují ...

Je to neschopost úředníků !!! Viz také rekonstrukce Velkomoravské a obchvatu Olomouce / ad Prostějov = zácpy .... z toho vznikající  autonehody a všichni řidiči jen kroutí hlavou .... Vymlouvají se jeden na druhého ... Když už je něco opraveno ... čeká se slavnostně na politiky ... až úsek otevřou v rámci agitací svých stran ... R^

Ještě jedna drobnost .. co mě opravdu štve ... kameno/betonové = hodně drahé nové chodníky v olomouckých parcích se po dvou letech rozjíždí a praskají !! architekt co to navrhl byl měl dostat nobelovu cenu Rv prý sdělil , že do parků olomouckých zdůvodů historických neptaří zámecká dlažba ,.. ale asfalt kámen s betonem ano ???

0/0
20.8.2015 12:49

R20a42d65o14v23a73n 26D91l34u46g20o51s16z 3336201378926

;-DTakto se bojuje s bezpečnosti provozu.

Lidé tam budou přecházet i nadále, jen nyní bez alespoň minimálního pocitu bezpečí a většího rizika střetu. Přecházet po přechodě je povinné pouze tam, kde je osoba vzdálena od přechodu méně jak 50 metrů. Budou-li lidé přecházet tam kde dosud, nic jim nehrozí, jsou pouze více v nebezpečí. 

Tomu se říká dláždění cesty do pekla dobrými skutky.;-(

+2/0
19.8.2015 11:33

M57a33r56i82e 12C73a27l32á94b70k83o49v54á 3310222887765

Tak, normy jsou normy a lidi ať si lidi přechází kudy chtějí !!! A je to VYŘEŠENO! Mimochodem byl problém přejít Hodolanskou ulici i na přechodu, kdybych čekala před přechodem, až mě nějaké auto pustí, tak tam stojí ještě DNESKA!! Ale teď alespoň můžu přecházet kdekoliv, nemusím na přechod!  :-P

0/−1
19.8.2015 9:16

R34a44d91o68v46a97n 40D63l50u77g87o86s67z 3836701978566

Souhlasím. Jediné negativum je zvýšení rizika úrazu či úmrtí. Přece jen ten přechod má stále určitý psychologický efekt. 

Aneb, jak pod záštitou bezpečnosti bezpečnost zhoršit. ;-D

+1/0
19.8.2015 11:34

Z98d86e84n82ě12k 49S55t92a96c62h 1616709961831

už mě ty EU normy na přechody ... pomazánkové máslo ... guláš .... tvarůžky a pod. lezou krkem .....

R^

0/0
20.8.2015 12:50

J20i30ř59í 67R19o32z39e20h34n26a29l 5602943394449

Kocourkov z EU nabývá nebývalých a dnes už nechytatelných rozměrů.;-O;-O;-O;-O;-O

+1/0
19.8.2015 8:59

K50a96r31e35l 14V93a32c94h46u74t 9493452779913

Téhle větě vážně nerozumím:  "Přejít Hodolanskou ulici ve chvíli, kdy tudy žádné auto nejede, je podle jejích zkušeností téměř nemožné."    :-(

0/0
19.8.2015 8:33

L61a68d62i50s53l26a58v 69B74u49r30d98a 2627844268645

Pro méně chápavé - prostě se nedá přejít, protože neustále jezdí auta.

+1/0
19.8.2015 8:38

R45a23d84o63v70a87n 47D37l16u11g61o77s29z 3716591738796

Z hlediska češtiny věta tvrdí něco jiného. A to, že ulici nejde přejít ani v době, kdy žádné auto nejede. 

Ač význam měl být ten, že přejít ulici, kdy nejede žádné auto, je nemožné, protože zde stále jezdí.

0/0
19.8.2015 11:36

L43a72d45i41s80l50a30v 26B79u70r37d71a 2547404918505

Z hlediska češtny to samozřejmě správně není, ale význam je snad jasný.

+1/0
19.8.2015 13:56

D52a78d48a89k 61P27e73t30r 7341430524638

Přejít ulici Okružní v Ol u Žluté haly na zastávku busů 16 a 19 se rovná ruské ruletě. Konečná zastávka několika linek, výjezd od čerpadla a záchranek. Výhled ovlivněn  množstvím parkujících vozidel v blízkosti křižovatky. Zřejmě se čeká na první sražené dítě a snad se bude  situace řešit.

+1/0
19.8.2015 5:07
Foto

P79e50t12r 88P55r28o28c22h80á33z64k72a 3642476902274

Tak určitě existuje nějaký předpis pro to, jak má takový přechod vypadat. Ve všech předchozích vyhláškách a zákonech stačila zebra, tedy vodorovná značka na silnici a svislá před ní, která označovala přechod. Respektovali ji chodci i řidiči. Časem přibylo osvětlení aby přechod byl zvýrazněný v noci . To vše měla většina přechodů na ulici Hodolanská. Jen magor je okamžitě a bez náhrady zruší i v místech kde lidé nemají jinou možnost, kde je škola, ač ví, že v dohledné době je nestihne přestavět. To to nemohlo chvilku počkat a nahrazovat jeden přechod druhým? To je to opravdu tak složité? Nevím, opravdu nevím, kdo vymýšlí u nás zákony a dělá normy pro tu, nebo onu věc a zda je to opravdu pro lidi, jak by tomu mělo být. Poslední dobou se mi zdá, že i v Kocourkově byli páni radní chytřejší.Rv

+7/0
18.8.2015 18:55

D20a64d61a69k 69P37e75t91r 7211830274258

Pochopitelně, že existuje, záleží na šířce vozovky. Nad stanovenou  šíři vozovky je nutný ostrůvek a v tom je ta potíž. Milionová investice.

0/0
19.8.2015 5:10
Foto

P98e24t16r 46P97r65o46c38h67á48z26k35a 3212786692294

Ano, třeba přechod s ostrůvku tramvaje na chodník, kdy chodec musí překonat vzdálenost asi tři metry je nutné okamžitě zrušit.Totéž u školy kde je uprostřed silnice tramvajový pás. Tam se bude ostrůvek dělat velmi snadno.A takových míst na Hodolanské, ale i jinde je spousta. Chápu, že konečné řešení bude pro chodce lepší a hlavně bezpečnější, je to však nutné dělat takovým způsobem? Nebylo by lepší postupně nahrazovat jeden typ přechodu druhým? Lepší méně bezpečný přechod než žádný. Mě za volantem je to jedno, stačí jen svislá a vodorovná značka a dám jim přednost,to samé teď dělám i když tam žádný přechod není. Chodci za logiku našeho systému nemohou.

+2/0
19.8.2015 5:36

L24a75d34i24s36l55a20v 69B81u81r93d52a 2737204778705

V tramvajovém pásu se právě ostrůvek bude dělat hodně těžko, koleje přece nikdo neposune.

0/0
19.8.2015 8:43

L11u13k23á65š 26W27a73g98n11e61r 7587705488364

Já nejsem z Olomouce, takže nevím o jaký přechody se jedná, nemám ani moc představu co takový úpravy přechodů obnáší, ale to všechno je snad úplně jedno. Nejhlavnější myšlenka je to, že je lepší špatnej přechod než žádnej a pokud se přechody budou nahrazovat má se to dělat postupně novej za starej a nezrušit hned všechny nevyhovující přechody a potom x let čekat než budou peníze na nový. To je demence nejvyššího kalibru.

+4/0
19.8.2015 10:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.