- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem z Olomouce a co se poslední dobou ruší a zavádí je jak v kocourkově !
Jen se na tom nabalují stavební firmy a nevím kdo ... Neumí se plánovat rekonstrukce ... objíždky apod.
Opravuje se již opravené . Ruší se přechody a hned opět zavádí viz tržnice/šantovka apod. Špatné silnice se neopravují ...
Je to neschopost úředníků !!! Viz také rekonstrukce Velkomoravské a obchvatu Olomouce / ad Prostějov = zácpy .... z toho vznikající autonehody a všichni řidiči jen kroutí hlavou .... Vymlouvají se jeden na druhého ... Když už je něco opraveno ... čeká se slavnostně na politiky ... až úsek otevřou v rámci agitací svých stran ...
Ještě jedna drobnost .. co mě opravdu štve ... kameno/betonové = hodně drahé nové chodníky v olomouckých parcích se po dvou letech rozjíždí a praskají !! architekt co to navrhl byl měl dostat nobelovu cenu prý sdělil , že do parků olomouckých zdůvodů historických neptaří zámecká dlažba ,.. ale asfalt kámen s betonem ano ???
Takto se bojuje s bezpečnosti provozu.
Lidé tam budou přecházet i nadále, jen nyní bez alespoň minimálního pocitu bezpečí a většího rizika střetu. Přecházet po přechodě je povinné pouze tam, kde je osoba vzdálena od přechodu méně jak 50 metrů. Budou-li lidé přecházet tam kde dosud, nic jim nehrozí, jsou pouze více v nebezpečí.
Tomu se říká dláždění cesty do pekla dobrými skutky.
Tak, normy jsou normy a lidi ať si lidi přechází kudy chtějí !!! A je to VYŘEŠENO! Mimochodem byl problém přejít Hodolanskou ulici i na přechodu, kdybych čekala před přechodem, až mě nějaké auto pustí, tak tam stojí ještě DNESKA!! Ale teď alespoň můžu přecházet kdekoliv, nemusím na přechod!
Souhlasím. Jediné negativum je zvýšení rizika úrazu či úmrtí. Přece jen ten přechod má stále určitý psychologický efekt.
Aneb, jak pod záštitou bezpečnosti bezpečnost zhoršit.
Kocourkov z EU nabývá nebývalých a dnes už nechytatelných rozměrů.
Téhle větě vážně nerozumím: "Přejít Hodolanskou ulici ve chvíli, kdy tudy žádné auto nejede, je podle jejích zkušeností téměř nemožné."
Pro méně chápavé - prostě se nedá přejít, protože neustále jezdí auta.
Přejít ulici Okružní v Ol u Žluté haly na zastávku busů 16 a 19 se rovná ruské ruletě. Konečná zastávka několika linek, výjezd od čerpadla a záchranek. Výhled ovlivněn množstvím parkujících vozidel v blízkosti křižovatky. Zřejmě se čeká na první sražené dítě a snad se bude situace řešit.
Tak určitě existuje nějaký předpis pro to, jak má takový přechod vypadat. Ve všech předchozích vyhláškách a zákonech stačila zebra, tedy vodorovná značka na silnici a svislá před ní, která označovala přechod. Respektovali ji chodci i řidiči. Časem přibylo osvětlení aby přechod byl zvýrazněný v noci . To vše měla většina přechodů na ulici Hodolanská. Jen magor je okamžitě a bez náhrady zruší i v místech kde lidé nemají jinou možnost, kde je škola, ač ví, že v dohledné době je nestihne přestavět. To to nemohlo chvilku počkat a nahrazovat jeden přechod druhým? To je to opravdu tak složité? Nevím, opravdu nevím, kdo vymýšlí u nás zákony a dělá normy pro tu, nebo onu věc a zda je to opravdu pro lidi, jak by tomu mělo být. Poslední dobou se mi zdá, že i v Kocourkově byli páni radní chytřejší.
Pochopitelně, že existuje, záleží na šířce vozovky. Nad stanovenou šíři vozovky je nutný ostrůvek a v tom je ta potíž. Milionová investice.