- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to ještě nemluvíme o tom, že se mají dělat nájezdové pruhy u odbočky na Olšany, to bude omezení zase. A kdy konečně budou? To je jedno z nejnebezpečnějších míst! Asi by bylo příliš logické, uzavřít ten úsek a udělat všechno najednou, co?
nojo, tak aspoň čecháčci chvilku nelítaj jako dementi, všechno špatné je pro něco dobré
Logiku ŘSD a vlády nepochopí nikdo. Proč před rekonstrukcemi D1 a této silnice napřed nedostavili ten kousek mezi Pardubicemi a Českou Třebovou čímž by odklonili ty co jezdí na sever Moravy z těchto tahů a tak jim ulehčili pro opravy, to nepochopí nikdo. Ale vše se dělá striktně logicky. Kocourkov...
a za co by to tak asi postavili ? Když peníze ČR nemá
Když jedu Německem a je tam někde uzavírka, tak v té uzavírce panu čilý pracovní ruch. U nás je několikakilometrová uzavírka a nikde nkdo. V posledních letech to vylepšili cedulí "Musíme to opravit" nebo "Technologická přestávka", která tam je v kteroukoliv denní dobu.
Úsek zminěný v článku je opravdu tragickký, ikdyž se stane, že tam není žádná uzávírka, tak je to samé rychlostní omezení, Poláci se tam prohánějí jak na Hockenheimu a policajti na ně kašlou. Kdyby se na ně trochu zaměřili, tak by státní rozpočet měl pěkných pár miliónů navíc z kapes zahraničních uživatelů. Nechápu jak můžou mít tu drzost na tomto úseku požadovat dálniční známku.
R46 je nepovedený dopravní zmetek a nejlepší by bylo ji zbořit a vést v nové trase.
Zrovna před pár týdny jsem tudy jel a fascinovaly mne ty dlouhé uzavřené úseky, kde ovšem nebyla ani noha. Proč na západě je možné, aby opravy na silnici probíhaly 24 / 7 za plného provozu a tady to nejde? V USA se dálnice opravuje tak, že na začátku pracovní kolony o délce několik kilometrů se frézuje vozovka, uprostřed probíhají opravy silnice a bezprostředního okolí a za nimi následuje finišér s válci. Opravy probíhají kontinuálně, celá kolona (a s ní uzavřený úsek) se posouvá rychlostí několika desítek metrů za hodinu a jedou ve dne v noci.
To je o tom, ze RSD je predevsim misto pro trafiky a dojna krava pro politiky, o nejakou efektivitu tam nikdy neslo a nikdy nebyla od vedeni vyzadovana.
Ty nájezdy v zatáčce bez připojovacího pruhu nejsou bezpečné ani na 50. Nechápu jak někdo tohle vůbec mohl navrhnout a povolit k užívání! A už mi nejde na rozum proč tam dávno nejsou dostatečně dodělané.
vzdyt tam se opravuje porad neco uz nekolik let.
Hlavním problémem je, že ŘSD není schopné dokončit D1 úsekem kolem Přerova. Pak by znatelně ubyl provoz na R46 a možná by nebylo nutné dělat ani ty nové napojovací pruhy, kvůli kterým budou omezení mezi Olomoucí a Vyškovem několik dalších let.
Ale silnice jsou tady kvůli opravováni a né k ježdění! Přece! Firmy musejí mít práci pro své lidi. Tak co se dovíte!