Diskuze

Projet R46 je řidičský thriller. Opravy, omezení a kolony nemají konce

Řidiči, kteří musí absolvovat cestu mezi Prostějovem a Olomoucí, si zoufají. Po celé léto na silnici R46 jedna uzavírka střídá druhou, provoz je teď omezený téměř na celé trase. Není výjimkou, že se doprava kvůli nehodě zastaví i na několik hodin. A na podzim to nebude lepší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A to ještě nemluvíme o tom, že se mají dělat nájezdové pruhy u odbočky na Olšany, to bude omezení zase. A kdy konečně budou? To je jedno z nejnebezpečnějších míst! Asi by bylo příliš logické, uzavřít ten úsek a udělat všechno najednou, co?

0 0
možnosti

nojo, tak aspoň čecháčci chvilku nelítaj jako dementi, všechno špatné je pro něco dobré

0 4
možnosti

D52a26d78a89k 24P67e78t28r

18. 8. 2015 12:12

Čecháčci z Hané.

0 0
možnosti

Logiku ŘSD a vlády nepochopí nikdo. Proč před rekonstrukcemi D1 a této silnice napřed nedostavili ten kousek mezi Pardubicemi a Českou Třebovou čímž by odklonili ty co jezdí na sever Moravy z těchto tahů a tak jim ulehčili pro opravy, to nepochopí nikdo. Ale vše se dělá striktně logicky. Kocourkov...

0 1
možnosti

a za co by to tak asi postavili ? Když peníze ČR nemá

0 0
možnosti

Když jedu Německem a je tam někde uzavírka, tak v té uzavírce panu čilý pracovní ruch. U nás je několikakilometrová uzavírka a nikde nkdo. V posledních letech to vylepšili cedulí "Musíme to opravit:-)" nebo  "Technologická přestávka", která tam je v kteroukoliv denní dobu.

Úsek zminěný v článku je opravdu tragickký, ikdyž se stane, že tam není žádná uzávírka, tak je to samé rychlostní omezení, Poláci se tam  prohánějí jak na Hockenheimu a policajti na ně kašlou. Kdyby se na ně trochu zaměřili, tak by státní rozpočet měl pěkných pár miliónů navíc z kapes zahraničních uživatelů. Nechápu jak můžou mít tu drzost na tomto úseku požadovat dálniční známku.

3 0
možnosti

P72e71t92r 38H63o54r92á94k

18. 8. 2015 8:43

R46 je nepovedený dopravní zmetek a nejlepší by bylo ji zbořit a vést v nové trase.

1 0
možnosti

Zrovna před pár týdny jsem tudy jel a fascinovaly mne ty dlouhé uzavřené úseky, kde ovšem nebyla ani noha. Proč na západě je možné, aby opravy na silnici probíhaly 24 / 7 za plného provozu a tady to nejde? V USA se dálnice opravuje tak, že na začátku pracovní kolony o délce několik kilometrů se frézuje vozovka, uprostřed probíhají opravy silnice a bezprostředního okolí a za nimi následuje finišér s válci. Opravy probíhají kontinuálně, celá kolona (a s ní uzavřený úsek) se posouvá rychlostí několika desítek metrů za hodinu a jedou ve dne v noci.

4 0
možnosti

J97a42n 96L61u62k82á53š

18. 8. 2015 10:30

To je o tom, ze RSD je predevsim misto pro trafiky a dojna krava pro politiky, o nejakou efektivitu tam nikdy neslo a nikdy nebyla od vedeni vyzadovana.

0 0
možnosti

Ty nájezdy v zatáčce bez připojovacího pruhu nejsou bezpečné ani na 50. Nechápu jak někdo tohle vůbec mohl navrhnout a povolit k užívání! A už mi nejde na rozum proč tam dávno nejsou dostatečně dodělané.

9 0
možnosti

vzdyt tam se opravuje porad neco uz nekolik let.

1 0
možnosti

Hlavním problémem je, že ŘSD není schopné dokončit D1 úsekem kolem Přerova. Pak by znatelně ubyl provoz na R46 a možná by nebylo nutné dělat ani ty nové napojovací pruhy, kvůli kterým budou omezení mezi Olomoucí a Vyškovem několik dalších let.

10 0
možnosti

Však se už staví.

0 0
možnosti

P16e89t37r 75J35a85n55s72a

18. 8. 2015 7:34

Ale silnice jsou tady kvůli opravováni a né k ježdění! Přece! Firmy musejí mít práci pro své lidi. Tak co se dovíte!

6 0
možnosti