- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyhle normy jsou ale platné už dlouho, akorát se uplatňovaly jen při stavbě nových a rekonstrukcích starých komunikací. Vina leží na úřadech, jejich stížnosti jsou zcela irelevantní, hlavně pan Kalous ke konci si stěžuje na nějaký čas - měl by se spíš zamyslet nad tím, zda místní agenda spravující dopravní infrastrukturu je dostatečně kompetentní. Jak je jinak možné, že jiná města rekonstruují přechody už několik let (např. Ostrava)?
Naši politici, včetně komunálních, jsou asi i s novináři jen bandou hlupáků.
Proč nám naši nám tak drazí volení zástupci, tzv. zákonodárci, přijímají zákony, které jsou údajně k ničemu?
A proč od roku 2006 do roku 2015 komunální politici nic nedělají a pak najednou brečí v novinách, že jim mažou přechody? Co dělali těch 9 let?
Zákony by měly platit pro všechny stejně. Proč povolovat vyjímky? Když vím, že vyřízení stavebního povolení a projekty trvají 3 roky, tak proč už před 3 roky nezačali něco dělat?
Tipl bych, že devět let žili v představě, že se zmíněné normy netýkají stávajících přechodů. To je značně naivní. Jinak, ty normy nejsou apriori špatné, např. max délka přechodu (bez světelné signalizace) zamezuje existenci přechodů pro chodce na širokých čtyřproudých komunikacích.
Jsem zvědav jestli se dočkám nějaké rádoby novely či zákona který bude k prospěchu lidem.
Pominu, jestli je ta nová norma hloupost nebo ne, nic o ní nevím.
Ale pochopila jsem správně, že platí od roku 2006??
To je důsledek toho, že na každý nesmysl musí být minimálně jeden zákon a že se nesmíme řídit zdravým selským rozumem.
Zdravý rozum vás přejde v okamžiku, kdy budete jako starosta čelit žalobě na město od poškozeného magora, který v ní argumentuje nevyhovujícím stavem čehokoliv.