- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to naprosto absurdní. Nejprve byla zavedena přednost na přechodech. Populistické opatření, které mělo zvýšit bezpočnost chodců. Ale ukázalo se, že pro chodce je bezpečnější, když tu přednost nemají (kupodivu), tak přechody pro jistotu přestaneme kreslit vůbec. Co je rovnou vymazat i ze zákona?
Zábavná diskuze. Jinak, je to samozřejmě správně, chodcům se vezme namalovaný pocit jistoty a budou aspoň elementárně přemýšlet u přecházení. Druhá věc je snad jen to nekonečné cpaní přechodů hned do exitů kruhových křižovatek, což je u nás naprosto zavedený zlozvyk.
Když byla zavedena přednost chodců na přechodu, vzrostl počet zraněných a usmrcenýh zhruba trojnásobně. Tohle je fix. Když na přechodu přesdnost nebyla, bylo méně zraněných. Tak přechody přestaneme dělat s vidinou toho, že se situace vrátí do stavu před zavedením přednosti.
V Prostějově moc lidí nezná pravidla silničního provozu, bohužel i cyklisté a řidiči. Vždy když tudy jedu, zažiju nějakou perličku :)
Že je nenamalovali na kruháči U Rodenů do chápu, ale tady se mi to zdá nebezpečné že přechod chybí
Nejvetsi blbost je prechod hned na kraji kruhoveho objezdu. Ale 10 metru od kruhoveho objezdu je uz v poradku. Ale nedelat prechod vubec, to je nesmysl a policie si tim jen usnadnila praci. Za to by meli nekoho zavrit. Chodec by opravdu mel na prechodu absolutni prednost.
Absolutni přednost ma na prechodu treba chodec v USA.
Zrušit veškeré přechody na všech komunikacích. Ať si každý přechází kde chce, ale jen na vlastní nebezpečí.
Výborně. Takže prostě neuděláme jediný přechod. Opravdu řešení z dílny "rozumného" člověka.
Absence přechodů je dostatečným řešením.
I chodec by se měl chovat slušně a měl by jako první odpovídat za svou vlastní bezpečnost.
Mám takové tušení, že kdyby to nebylo regulované, tak se přes průměrně frekventovanou silnici chodec nedostane ani omylem.
Sešli dva problémy: dopravní policie a Prostějovská radnice.
Myslím, že ani jeden z nich nedí dostatečně kompetentní, aby rozhodoval o dopravních řešeních.