Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vinu za rušení přechodů hodili politici na úředníky, přestože o něm věděli

Když v létě přišla rušná Hodolanská ulice v Olomouci o přechody pro chodce, přisoudil primátor hlavní díl viny úředníkům, kteří o všem řadu měsíců věděli. Ve skutečnosti ale mají máslo na hlavě i radní. O riziku zrušení přechodů měli informace už minimálně od ledna, přesto se o půl roku později tvářili zaskočeně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93i47r16i 24R45u50s94n62o56k 4795122687943

Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.

0/0
8.10.2015 21:48

P81e95t36r 66N16i59v34n19i73c48k14ý 3672414715377

Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.

0/0
8.10.2015 10:43

M19i94r29o27s91l51a97v 57V53i52d94l74i15č77k18a 3134314745123

Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!

0/0
8.10.2015 10:35

I96v85a16n71a 11N87e97j30e97d11l56í14k77o67v53á 6608604843753

Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem  - tohle je asi náročné na pochopeni...

0/0
8.10.2015 9:52

J53a54n 33D52l82o70u41h54ý 8566110693260

Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu... :-/

+1/0
8.10.2015 8:50

P39e65t43r 85N30e46c93h41a28n71i52c96k10ý 7493746378300

Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není

0/0
8.10.2015 8:35

P54ř27e32m36e77k 29P77a54v12k45a 8408552408961

Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.

0/0
8.10.2015 9:23

P59e81t70r 90N70e91c46h16a65n29i65c14k10ý 7573336138180

Já chodím od nádraží do italského obchodu, tam mi pomůže vzdálený světelný přechod, co to docela zpomalí

0/0
8.10.2015 9:24

P42a20v10e39l 77O43b48d20r86ž87á82l84e15k 6476104318222

Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.

Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).

0/0
8.10.2015 8:32

D70a35d19a78k 82P90e23t87r 7961650324768

Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........

0/0
8.10.2015 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.