Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vinu za rušení přechodů hodili politici na úředníky, přestože o něm věděli

Když v létě přišla rušná Hodolanská ulice v Olomouci o přechody pro chodce, přisoudil primátor hlavní díl viny úředníkům, kteří o všem řadu měsíců věděli. Ve skutečnosti ale mají máslo na hlavě i radní. O riziku zrušení přechodů měli informace už minimálně od ledna, přesto se o půl roku později tvářili zaskočeně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70i86r90i 41R40u42s42n93o65k 4555812617393

Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.

0/0
8.10.2015 21:48

P50e50t50r 80N63i43v65n54i21c32k28ý 3572524725517

Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.

0/0
8.10.2015 10:43

M48i62r45o41s88l96a10v 87V25i17d16l18i25č76k56a 3354894115453

Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!

0/0
8.10.2015 10:35

I62v26a10n40a 81N92e70j65e58d63l72í83k86o68v90á 6558134203493

Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem  - tohle je asi náročné na pochopeni...

0/0
8.10.2015 9:52

J71a42n 50D61l34o73u56h34ý 8496760643950

Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu... :-/

+1/0
8.10.2015 8:50

P37e55t16r 19N35e47c31h62a47n28i40c51k34ý 7523326288480

Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není

0/0
8.10.2015 8:35

P34ř31e53m25e49k 38P13a22v63k74a 8668342688301

Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.

0/0
8.10.2015 9:23

P87e92t66r 44N37e79c58h65a17n80i56c12k52ý 7113976378810

Já chodím od nádraží do italského obchodu, tam mi pomůže vzdálený světelný přechod, co to docela zpomalí

0/0
8.10.2015 9:24

P50a37v85e25l 55O21b80d87r27ž13á96l70e72k 6646384788972

Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.

Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).

0/0
8.10.2015 8:32

D52a57d67a17k 93P48e88t68r 7241710684478

Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........

0/0
8.10.2015 8:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.