Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vinu za rušení přechodů hodili politici na úředníky, přestože o něm věděli

Když v létě přišla rušná Hodolanská ulice v Olomouci o přechody pro chodce, přisoudil primátor hlavní díl viny úředníkům, kteří o všem řadu měsíců věděli. Ve skutečnosti ale mají máslo na hlavě i radní. O riziku zrušení přechodů měli informace už minimálně od ledna, přesto se o půl roku později tvářili zaskočeně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97i68r93i 91R81u42s34n73o11k 4335772287133

Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.

0/0
8.10.2015 21:48

P42e27t97r 29N63i72v36n17i89c13k17ý 3782194935357

Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.

0/0
8.10.2015 10:43

M90i93r37o78s88l63a47v 90V71i27d63l27i40č98k88a 3174184715343

Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!

0/0
8.10.2015 10:35

I52v88a74n43a 80N89e66j73e89d78l90í84k12o32v39á 6478204383493

Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem  - tohle je asi náročné na pochopeni...

0/0
8.10.2015 9:52

J49a23n 77D78l16o57u45h19ý 8186760903240

Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu... :-/

+1/0
8.10.2015 8:50

P98e70t47r 69N82e11c28h93a96n97i96c73k11ý 7923366788250

Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není

0/0
8.10.2015 8:35

P17ř68e50m96e78k 32P84a38v21k94a 8368332548571

Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.

0/0
8.10.2015 9:23

P64e23t86r 76N84e41c84h69a64n18i19c55k51ý 7253806158150

Já chodím od nádraží do italského obchodu, tam mi pomůže vzdálený světelný přechod, co to docela zpomalí

0/0
8.10.2015 9:24

P64a19v39e92l 68O31b72d11r90ž25á84l53e89k 6336664728532

Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.

Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).

0/0
8.10.2015 8:32

D49a18d86a15k 59P93e82t31r 7971850874688

Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........

0/0
8.10.2015 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.