Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena vystupovala z rozjíždějícího se vlaku, zachytil ji a smrtelně zranil

Tragickou nehodu vyšetřují od středečního večera policisté ze Šumperska. Žena v zastávce začala vystupovat z vlaku ve chvíli, kdy už se souprava znovu rozjížděla. Dveře jí zřejmě zachytily nohu. Vlak poté ženu vlekl několik set metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i21r54o51s63l79a87v 35K70a67v49k56a 5429877331

Když je někdo blbej a vystupuje za jízdy - není co vyšetřovat. Každej ví jak to skončí ... ale tady se veme právník a zažaluje ČD že vlak jel před nádražím větší rychlostí než měl a zaplatí se odškodnění pozůstalým ...;-€

0/−3
23.10.2015 8:22

M13a81r22t45i80n 92K28a84d54l79e77c 5881465553754

dveře se zavíraj než se vlak rozjede. Takže když začla vystupovat tak asi stál ještě. Takže za to nejspíš ani nemohla, ještě k tomu tohle určitě nebylo rychlý, takže je to prostě jen obrovský neštěstí.

+3/−1
24.10.2015 13:02

J75a75n55a 22Š61i27m14o21n45o31v58á 2886511149201

Nedávno se mluvčí ČD dušovala, že vlak se rozjede až poté, co se dveře zavřou, takže není možné, že by vlak jel s nedovřenými, ne to otevřenými dveřmi. Na případ otevřených dveří za jízdy už redaktoři svými články upozorňovali několikrát.

Paní nemusela být nutně Milka, jak v diskuzi někdo lakonicky poznamenal. Pro běžné lidi není lehké překonat vysoké vlakové schody s taškami a v kabátě, byste se divili kolikrát.

No - a ten výpravčí - ten by tomu fakt zabránil, protože by měl přehled, co se děje u dveří všech vagónů. Musíme se ale naučit obejít se bez ustavičných kontrol lidí u vagonů vlaků a metra. Až nás budou vozit automaty bez lidského vedení ...

+5/0
22.10.2015 20:40
Foto

J15a95r73o48s58l83a56v 87S97v34o86b35o10d71a 5841905505782

Opravdu není možné na jednoho cestujícího nasadit jednu kontrolu tak, aby se náhodou dotyčný nerozhodl vystupovat z rozjetého vlaku...

+1/0
22.10.2015 23:21

O94l91d72ř11i29c36h 15D98r69t75i24l 4320145755792

On se totiž bez té kontroly mohl rozjíždět, když už tam nějak visela a nestihla se vymanit. :-(

+2/0
23.10.2015 12:10

L44a74d80i24s97l96a90v 28P86o56l87i73c90k14ý 5496595391177

Myslím, že kdyby na nádraží byl výpravčí, jak tomu vždy bylo, mohl zasáhnout. Ale to by dráhy přišly o zisk.:-P

+5/0
22.10.2015 19:55

K19a56r22e46l 14Ř76e46h42á58č23e79k 9732750301202

Myslíte SŽDC?

0/0
22.10.2015 20:25

A54n65t96o14n75í52n 81Z13e72l85e53n41ý 2624233941306

Myslíte že myslí?

+3/−1
22.10.2015 22:34

R26o83b25e93r29t 67H96o69m14o76l64k47a 2770482222801

Milka...

0/−3
22.10.2015 19:09

J67i62ř45í 47K52o55c63u63r36e53k 6485604595458

Tak tohle je smůla. Co tam vlastně jelo za vagon?

0/0
22.10.2015 18:20

K83a28r63e92l 63Ř89e59h35á90č86e67k 9362980971862

Modernizovaný slovenský

0/0
22.10.2015 20:25

J44a34r34o72s72l72a98v 76K56a76d69l29e61c 5671759282461

To by se průvodčímu stávat nemělo.

+2/−1
22.10.2015 17:56

F20r68a92n45t82i84š83e32k 30V42a70n58ě79k 1267554647757

A co když začala vystupovat až se vlak rozjížděl?

+2/−1
22.10.2015 18:03

J91a28r23o86s86l71a83v 51K17a25d92l69e97c 5661259672311

Průvodčí na svém místě by zasáhl, Stejně jako dříve přednosta stanice.

+1/−2
22.10.2015 18:59

F25r40a15n51t60i49š49e49k 52V40a38n28ě75k 1607244647847

A jak?

+4/−1
22.10.2015 20:18

O74n57d15ř58e33j 96M18a93l75ý 3694903613313

Pokud šlo o spěšňák, tak tam se dají dveře, myslím, otevřít i za jízdy, takže průvodčí mohl být dávno ve vagonu, když ona začala "vystupovat". V každém případě Darwinova cena.

0/−1
22.10.2015 18:24

P74e55t89r 58M10a25j58e34r 7405781726

EC 120

0/0
22.10.2015 18:56

P46e44t40r 55V33e40s64e78l15ý 8235905672626

To nemá nic společného s typem vlaku. To souvisí jen s tím, jestli má vagon blokování dveří za jízdy.

+2/0
22.10.2015 20:00

P71e91t43r 96R56u83m79p58l87i30k 4659817379273

dneska byly skvrny na slunci.? Nevím jestli tohle měli vůbec zveřejnovat, ošklivá smrt a na dveřích nefungovalo dveřní čidlo.

0/0
22.10.2015 17:44

M59a98r15t60i44n 77S41l21e88z65á61č70e45k 6149213568185

U starých vozů jde otevřít dveře i za jízdy...

0/0
22.10.2015 18:08

J82i87ř37í 85K18o80c61u76r55e97k 6245584235748

Je to tak, žlutá cedule "Dveře nejsou blokovány"

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdt279.php

A přesto tiskový mluvčí tvrdil opak...

0/0
22.10.2015 18:19

K73a94r22e14l 79Ř10e62h56á88č31e59k 9132760451852

Zde byl celkem nový slovenský vagón. Dveře se zablokují až při rychlosti tuším 5 km/h. Takže je možné, že otevřela dveře přesně ve chvíli, kdy se vlak začal rozjíždět a při rychlosti 5 km/h ji dveře přivřely. U jednotek je ten systém trochu jiný, tam nedovřené dveře strojvedoucímu signalizuje čidlo a vlak se ani nerozjede. Každopádně nemá cenu nastupovat a vystupovat z rozjíždějícího vlaku. Lepší je nechat si ujet vlak, než nohy. Škoda ztraceného mladého života.

+3/0
22.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.