Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena vystupovala z rozjíždějícího se vlaku, zachytil ji a smrtelně zranil

Tragickou nehodu vyšetřují od středečního večera policisté ze Šumperska. Žena v zastávce začala vystupovat z vlaku ve chvíli, kdy už se souprava znovu rozjížděla. Dveře jí zřejmě zachytily nohu. Vlak poté ženu vlekl několik set metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75i40r18o62s64l92a15v 68K11a64v75k31a 5989397651

Když je někdo blbej a vystupuje za jízdy - není co vyšetřovat. Každej ví jak to skončí ... ale tady se veme právník a zažaluje ČD že vlak jel před nádražím větší rychlostí než měl a zaplatí se odškodnění pozůstalým ...;-€

0/−3
23.10.2015 8:22

M50a23r22t35i83n 51K68a98d14l68e37c 5371795543454

dveře se zavíraj než se vlak rozjede. Takže když začla vystupovat tak asi stál ještě. Takže za to nejspíš ani nemohla, ještě k tomu tohle určitě nebylo rychlý, takže je to prostě jen obrovský neštěstí.

+3/−1
24.10.2015 13:02

J92a32n48a 36Š75i56m10o95n26o93v61á 2166761259601

Nedávno se mluvčí ČD dušovala, že vlak se rozjede až poté, co se dveře zavřou, takže není možné, že by vlak jel s nedovřenými, ne to otevřenými dveřmi. Na případ otevřených dveří za jízdy už redaktoři svými články upozorňovali několikrát.

Paní nemusela být nutně Milka, jak v diskuzi někdo lakonicky poznamenal. Pro běžné lidi není lehké překonat vysoké vlakové schody s taškami a v kabátě, byste se divili kolikrát.

No - a ten výpravčí - ten by tomu fakt zabránil, protože by měl přehled, co se děje u dveří všech vagónů. Musíme se ale naučit obejít se bez ustavičných kontrol lidí u vagonů vlaků a metra. Až nás budou vozit automaty bez lidského vedení ...

+5/0
22.10.2015 20:40
Foto

J36a53r58o39s48l17a21v 55S60v11o71b71o79d34a 5841475685742

Opravdu není možné na jednoho cestujícího nasadit jednu kontrolu tak, aby se náhodou dotyčný nerozhodl vystupovat z rozjetého vlaku...

+1/0
22.10.2015 23:21

O77l26d49ř54i51c38h 68D34r28t60i28l 4160365185722

On se totiž bez té kontroly mohl rozjíždět, když už tam nějak visela a nestihla se vymanit. :-(

+2/0
23.10.2015 12:10

L59a19d97i87s71l43a88v 41P30o76l63i95c32k25ý 5586575281837

Myslím, že kdyby na nádraží byl výpravčí, jak tomu vždy bylo, mohl zasáhnout. Ale to by dráhy přišly o zisk.:-P

+5/0
22.10.2015 19:55

K89a36r69e18l 96Ř83e34h20á87č87e14k 9292520381212

Myslíte SŽDC?

0/0
22.10.2015 20:25

A62n80t45o22n13í78n 43Z56e48l84e58n29ý 2224203751106

Myslíte že myslí?

+3/−1
22.10.2015 22:34

R75o37b79e66r10t 74H74o83m87o10l82k39a 2690882912641

Milka...

0/−3
22.10.2015 19:09

J11i25ř85í 13K54o77c84u36r50e51k 6215874835738

Tak tohle je smůla. Co tam vlastně jelo za vagon?

0/0
22.10.2015 18:20

K57a20r21e60l 34Ř62e51h63á45č77e91k 9452380721192

Modernizovaný slovenský

0/0
22.10.2015 20:25

J53a64r83o82s43l43a19v 64K97a25d49l86e37c 5541219892111

To by se průvodčímu stávat nemělo.

+2/−1
22.10.2015 17:56

F35r77a87n32t15i17š46e37k 28V33a32n49ě74k 1817674407707

A co když začala vystupovat až se vlak rozjížděl?

+2/−1
22.10.2015 18:03

J66a68r77o54s74l18a59v 93K71a73d95l17e39c 5721439522241

Průvodčí na svém místě by zasáhl, Stejně jako dříve přednosta stanice.

+1/−2
22.10.2015 18:59

F57r15a67n12t16i37š64e59k 21V92a44n82ě40k 1837774297687

A jak?

+4/−1
22.10.2015 20:18

O76n66d25ř91e75j 82M25a58l18ý 3984173633833

Pokud šlo o spěšňák, tak tam se dají dveře, myslím, otevřít i za jízdy, takže průvodčí mohl být dávno ve vagonu, když ona začala "vystupovat". V každém případě Darwinova cena.

0/−1
22.10.2015 18:24

P79e17t91r 68M23a65j33e43r 7125191656

EC 120

0/0
22.10.2015 18:56

P60e39t35r 29V20e93s53e37l39ý 8725575502766

To nemá nic společného s typem vlaku. To souvisí jen s tím, jestli má vagon blokování dveří za jízdy.

+2/0
22.10.2015 20:00

P40e41t55r 58R12u98m72p79l78i13k 4119747689733

dneska byly skvrny na slunci.? Nevím jestli tohle měli vůbec zveřejnovat, ošklivá smrt a na dveřích nefungovalo dveřní čidlo.

0/0
22.10.2015 17:44

M60a43r27t59i20n 16S85l66e56z72á31č15e80k 6699433168435

U starých vozů jde otevřít dveře i za jízdy...

0/0
22.10.2015 18:08

J13i76ř60í 23K63o63c34u70r31e39k 6625584635658

Je to tak, žlutá cedule "Dveře nejsou blokovány"

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdt279.php

A přesto tiskový mluvčí tvrdil opak...

0/0
22.10.2015 18:19

K54a59r59e36l 76Ř28e66h70á83č30e67k 9192500771422

Zde byl celkem nový slovenský vagón. Dveře se zablokují až při rychlosti tuším 5 km/h. Takže je možné, že otevřela dveře přesně ve chvíli, kdy se vlak začal rozjíždět a při rychlosti 5 km/h ji dveře přivřely. U jednotek je ten systém trochu jiný, tam nedovřené dveře strojvedoucímu signalizuje čidlo a vlak se ani nerozjede. Každopádně nemá cenu nastupovat a vystupovat z rozjíždějícího vlaku. Lepší je nechat si ujet vlak, než nohy. Škoda ztraceného mladého života.

+3/0
22.10.2015 18:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.