Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena vystupovala z rozjíždějícího se vlaku, zachytil ji a smrtelně zranil

Tragickou nehodu vyšetřují od středečního večera policisté ze Šumperska. Žena v zastávce začala vystupovat z vlaku ve chvíli, kdy už se souprava znovu rozjížděla. Dveře jí zřejmě zachytily nohu. Vlak poté ženu vlekl několik set metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40i84r15o59s64l76a41v 44K28a38v26k41a 5379477821

Když je někdo blbej a vystupuje za jízdy - není co vyšetřovat. Každej ví jak to skončí ... ale tady se veme právník a zažaluje ČD že vlak jel před nádražím větší rychlostí než měl a zaplatí se odškodnění pozůstalým ...;-€

0/−3
23.10.2015 8:22

M73a43r59t34i64n 61K86a87d79l87e24c 5871545163764

dveře se zavíraj než se vlak rozjede. Takže když začla vystupovat tak asi stál ještě. Takže za to nejspíš ani nemohla, ještě k tomu tohle určitě nebylo rychlý, takže je to prostě jen obrovský neštěstí.

+3/−1
24.10.2015 13:02

J95a14n57a 84Š96i43m74o88n63o14v24á 2546171589891

Nedávno se mluvčí ČD dušovala, že vlak se rozjede až poté, co se dveře zavřou, takže není možné, že by vlak jel s nedovřenými, ne to otevřenými dveřmi. Na případ otevřených dveří za jízdy už redaktoři svými články upozorňovali několikrát.

Paní nemusela být nutně Milka, jak v diskuzi někdo lakonicky poznamenal. Pro běžné lidi není lehké překonat vysoké vlakové schody s taškami a v kabátě, byste se divili kolikrát.

No - a ten výpravčí - ten by tomu fakt zabránil, protože by měl přehled, co se děje u dveří všech vagónů. Musíme se ale naučit obejít se bez ustavičných kontrol lidí u vagonů vlaků a metra. Až nás budou vozit automaty bez lidského vedení ...

+5/0
22.10.2015 20:40
Foto

J94a50r57o56s70l47a34v 41S11v27o52b96o34d70a 5491885855372

Opravdu není možné na jednoho cestujícího nasadit jednu kontrolu tak, aby se náhodou dotyčný nerozhodl vystupovat z rozjetého vlaku...

+1/0
22.10.2015 23:21

O51l41d21ř82i52c50h 48D97r54t95i30l 4490165795392

On se totiž bez té kontroly mohl rozjíždět, když už tam nějak visela a nestihla se vymanit. :-(

+2/0
23.10.2015 12:10

L89a92d72i40s96l45a38v 71P72o55l67i54c46k49ý 5276235241377

Myslím, že kdyby na nádraží byl výpravčí, jak tomu vždy bylo, mohl zasáhnout. Ale to by dráhy přišly o zisk.:-P

+5/0
22.10.2015 19:55

K26a65r26e78l 21Ř97e17h18á71č91e38k 9212600201722

Myslíte SŽDC?

0/0
22.10.2015 20:25

A66n44t77o76n58í88n 91Z22e68l48e37n84ý 2944123581366

Myslíte že myslí?

+3/−1
22.10.2015 22:34

R81o15b22e88r23t 22H20o80m74o32l88k72a 2450432602931

Milka...

0/−3
22.10.2015 19:09

J56i81ř78í 15K49o46c65u48r34e52k 6565404835238

Tak tohle je smůla. Co tam vlastně jelo za vagon?

0/0
22.10.2015 18:20

K21a16r23e65l 55Ř15e48h30á58č54e33k 9962110351982

Modernizovaný slovenský

0/0
22.10.2015 20:25

J28a75r35o86s42l37a23v 32K53a85d45l48e72c 5641709642791

To by se průvodčímu stávat nemělo.

+2/−1
22.10.2015 17:56

F95r61a21n82t59i79š86e55k 54V35a33n34ě80k 1527444407497

A co když začala vystupovat až se vlak rozjížděl?

+2/−1
22.10.2015 18:03

J15a75r31o52s50l84a97v 82K69a78d20l65e75c 5651879882531

Průvodčí na svém místě by zasáhl, Stejně jako dříve přednosta stanice.

+1/−2
22.10.2015 18:59

F10r49a24n26t68i95š47e41k 86V12a88n96ě71k 1437104187337

A jak?

+4/−1
22.10.2015 20:18

O58n93d43ř36e54j 75M22a98l88ý 3104763883783

Pokud šlo o spěšňák, tak tam se dají dveře, myslím, otevřít i za jízdy, takže průvodčí mohl být dávno ve vagonu, když ona začala "vystupovat". V každém případě Darwinova cena.

0/−1
22.10.2015 18:24

P68e45t45r 36M52a94j26e32r 7455791826

EC 120

0/0
22.10.2015 18:56

P21e63t82r 18V85e96s45e19l57ý 8525165922546

To nemá nic společného s typem vlaku. To souvisí jen s tím, jestli má vagon blokování dveří za jízdy.

+2/0
22.10.2015 20:00

P26e54t72r 11R27u78m94p70l51i18k 4429537619453

dneska byly skvrny na slunci.? Nevím jestli tohle měli vůbec zveřejnovat, ošklivá smrt a na dveřích nefungovalo dveřní čidlo.

0/0
22.10.2015 17:44

M89a15r91t10i22n 23S60l25e90z92á13č23e91k 6639673408365

U starých vozů jde otevřít dveře i za jízdy...

0/0
22.10.2015 18:08

J62i51ř89í 20K96o31c24u15r66e83k 6215684545508

Je to tak, žlutá cedule "Dveře nejsou blokovány"

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdt279.php

A přesto tiskový mluvčí tvrdil opak...

0/0
22.10.2015 18:19

K64a33r61e54l 13Ř65e51h92á78č92e10k 9622790971132

Zde byl celkem nový slovenský vagón. Dveře se zablokují až při rychlosti tuším 5 km/h. Takže je možné, že otevřela dveře přesně ve chvíli, kdy se vlak začal rozjíždět a při rychlosti 5 km/h ji dveře přivřely. U jednotek je ten systém trochu jiný, tam nedovřené dveře strojvedoucímu signalizuje čidlo a vlak se ani nerozjede. Každopádně nemá cenu nastupovat a vystupovat z rozjíždějícího vlaku. Lepší je nechat si ujet vlak, než nohy. Škoda ztraceného mladého života.

+3/0
22.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.