- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když je někdo blbej a vystupuje za jízdy - není co vyšetřovat. Každej ví jak to skončí ... ale tady se veme právník a zažaluje ČD že vlak jel před nádražím větší rychlostí než měl a zaplatí se odškodnění pozůstalým ...
dveře se zavíraj než se vlak rozjede. Takže když začla vystupovat tak asi stál ještě. Takže za to nejspíš ani nemohla, ještě k tomu tohle určitě nebylo rychlý, takže je to prostě jen obrovský neštěstí.
Nedávno se mluvčí ČD dušovala, že vlak se rozjede až poté, co se dveře zavřou, takže není možné, že by vlak jel s nedovřenými, ne to otevřenými dveřmi. Na případ otevřených dveří za jízdy už redaktoři svými články upozorňovali několikrát.
Paní nemusela být nutně Milka, jak v diskuzi někdo lakonicky poznamenal. Pro běžné lidi není lehké překonat vysoké vlakové schody s taškami a v kabátě, byste se divili kolikrát.
No - a ten výpravčí - ten by tomu fakt zabránil, protože by měl přehled, co se děje u dveří všech vagónů. Musíme se ale naučit obejít se bez ustavičných kontrol lidí u vagonů vlaků a metra. Až nás budou vozit automaty bez lidského vedení ...
Opravdu není možné na jednoho cestujícího nasadit jednu kontrolu tak, aby se náhodou dotyčný nerozhodl vystupovat z rozjetého vlaku...
Myslím, že kdyby na nádraží byl výpravčí, jak tomu vždy bylo, mohl zasáhnout. Ale to by dráhy přišly o zisk.
Tak tohle je smůla. Co tam vlastně jelo za vagon?
To by se průvodčímu stávat nemělo.
A co když začala vystupovat až se vlak rozjížděl?
dneska byly skvrny na slunci. Nevím jestli tohle měli vůbec zveřejnovat, ošklivá smrt a na dveřích nefungovalo dveřní čidlo.
U starých vozů jde otevřít dveře i za jízdy...