- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řešením této situace rozhodně není vyvlastnění, ale vyvedení dopravy s města pryč. Ta situace je tam komplikovaná právě proto, že veškerá doprava se směru od Lipníku na stávající dálnici vede centrem města. Pokud se tato doprava odkloní mimo město, tedy postaví se zbytek dálnice ve směru na Lipník pak bude celý ten kruhák v podstatě zbytečný.Město však místo toho raději hledá jak rychle zasáhnout do soukromého vlastnictví i za cenu změny typu komunikace. Něco takového by nemělo být v právním státě vůbec možné. I když nemám moc rád pokud si majitel postaví hlavu a šroubuje cenu do extrému, v tomto případě jsem jednoznačně na straně MJM Litovel.Stavba kruhového objezdu sice motoristům usnadní průjezd ale rozhodně nezabrání vytváření kolon a nesníží hustotu dopravy. Už teď projet Přerov v době dopravní špičky a často i mimo ní vyžaduje hodně trpělivosti a silné nervy. A rozhodně to není vinou absence kruhového objezdu, ale spíše absence obchvatu města a svůj díl na tom má i tamní radnice.