- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidi jsou lidi a valná část dobíhá vlak na poslední chvíli, :) pro ty mohli nechat část schodiště.
Rekonstrukce dobrá.
Ale kterého imbecila napadlo postavit z vestibulu do hlavního podchodu eskalátory? A ještě k tomu jen tři? Ten člověk absolutně nemá žádnou představu o chování cestujících na nádraží.
Nádraží samotné bylo zkapacitněno dostavěním nového nástupiště, to je v pořádku. Ale když něčemu přidávám kapacitu, nemůžu ji na tom samém místě ubrat. Eskalátory jsou úzké, pomalé a mají tedy nízkou propustnou výkonnost. Cesta po schodišti byla mnohem rychlejší, i když ji ne každý zvládl. Bezbariérovou dopravu ano, ale s rozumem. Stačil by třeba jeden eskalátor ve směru nahoru, druhý eskalátor ve směru dolů by byl u té pizzerie. Jedno z několika řešení. Teď se u třech eskalátorů tvoří fronty a čtyři nástupiště ve špičce pořád generují další cestující.
Bezbarierově jsou nástupiště přístupná výtahy v novém (nebo dnes už vlastně starším?) podchodu. Do haly stačil jeden eskalátor nahoru. Navíc - pokud se někdo hůře pohybuje, je pro něj nástup/výstup z eskalátoru mnohdy větší problém než vyšlapaní 20 schodů (o nervozitě s davem v zádech nemluvě). Ale oficiálně je to přístupnější, takže to, ač s mizivou praktičností, vlastně (papírově) MUSÍ být lepší...