Diskuze

Opravou mostu končí zpoždění vlaků v Olomouci. Výluka začne opět v lednu

Už dva roky se cestující kvůli dvoumiliardové proměně olomouckého nádraží a okolních kolejí potýkají s vlaky zpožděnými více než obvykle. Teď si budou moci zhruba na měsíc oddechnout. Hned v lednu však začnou platit další výluky, omezení definitivně skončí až na konci léta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Lidi jsou lidi a valná část dobíhá vlak na poslední chvíli, :) pro ty mohli nechat část schodiště.

0 0
možnosti
BG

Rekonstrukce dobrá.

Ale kterého imbecila napadlo postavit z vestibulu do hlavního podchodu eskalátory? A ještě k tomu jen tři? Ten člověk absolutně nemá žádnou představu o chování cestujících na nádraží.

Nádraží samotné bylo zkapacitněno dostavěním nového nástupiště, to je v pořádku. Ale když něčemu přidávám kapacitu, nemůžu ji na tom samém místě ubrat. Eskalátory jsou úzké, pomalé a mají tedy nízkou propustnou výkonnost. Cesta po schodišti byla mnohem rychlejší, i když ji ne každý zvládl. Bezbariérovou dopravu ano, ale s rozumem. Stačil by třeba jeden eskalátor ve směru nahoru, druhý eskalátor ve směru dolů by byl u té pizzerie. Jedno z několika řešení. Teď se u třech eskalátorů tvoří fronty a čtyři nástupiště ve špičce pořád generují další cestující.

1 0
možnosti
JV

J34a31n 87V94a47l26o44u65c46h

3. 12. 2015 10:37

Bezbarierově jsou nástupiště přístupná výtahy v novém (nebo dnes už vlastně starším?) podchodu. Do haly stačil jeden eskalátor nahoru. Navíc - pokud se někdo hůře pohybuje, je pro něj nástup/výstup z eskalátoru mnohdy větší problém než vyšlapaní 20 schodů (o nervozitě s davem v zádech nemluvě). Ale oficiálně je to přístupnější, takže to, ač s mizivou praktičností, vlastně (papírově) MUSÍ být lepší...

0 0
možnosti