- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlépe se naučíte sledovat stav vozovky a počasí na motorce. Pokud to přežijete, víte, co udělá vhkost na poklopu kanálu nebo na kolejích, náledí nebo jenom bláto z traktoru.
Kavalírské starty a klopené zatáčky vás rychle přejdou na písku nebo na olejových skvrnách.
Se mi zdá, že řidiči zapoměli na základní fyzikální zákony a výrobci vozidel je v této naivitě utvrzují, když říkají, že s ABS a ESP jsou proti smyku imunní.
Není kde trénovat .... . To je vtip že? Ať lidi jezdí víc v klidu a bude to lepší. Když se na to necítí ať jedou autobusem.
...tři centimetry a u Muzea čtyři.
To máte zato, že se smějete Pražákům. Teď si představte, že tudy pojede 70.000 aut denně, jako u Muzea. To je 2900 za hodinu a 48 za minutu, jedno za vteřinu. Vlastně bych ani nechtěl vědět, jak by to dopadlo.
V Praze už by byl rondl dávno zavřený.
Dokud jsem bydlel v Černém Dole, bývalo mou oblíbenou zábavou při cigaretce pozorovat lufťáky, co přijeli do hor zoufale hrabat a túrovat svá vozidla za ukrutného nadávání, kde jsou silničáři. Že měli obuté slicky a s takovou výbavou se do hor prostě nejezdí je nenapadlo.
Trosku je problem se smlouvami na udrzbu. Vetsi mesta zacinaji uklizet az po skonceni snezeni - takze kdyz snezi nekolik dni, k sypacum uz se nikdo nedostane
No nevím, ale podle toho jak tam bruslí vlastně úplně každý a to nejezdí až na pár střelců nijak rychle, tam je buď totálně debilní povrch vozovky nebo led. Takže bych to asi na ty řidiče tak úplně neházel...
Přizpůsobit jízdu stavu silnice neumí spousty řidičů, ale konkrétně v Prostějově je to se zimní údržbou v porovnání s jinými venkovskými regiony zoufalé i na hlavních tazích. Jezdím tudy pravidelně a není vyjímkou že silnice nejsou upraveny 24. hod po posledním sněžení.
to je tim ze tu lidi nemaj zadokolky
Se zadokolky a motorem na předku by byly příkopy plné aut.
Kdybych na ten kruháč najel, tak z něho vyletím dřív než všichni co tam bourali o obrubník a nebo jsem "v hodinách".
Ale zas na druhou stranu, asi bych jel výrazně pomaleji než ostatní, protože vím, že zadní náprava je ochotná auto předbíhat rychleji než myšlenka.
stačí se dívat na brzdová světla a vše je jasné....pokud šlápnu na brzdu tak je auto neovladatelné, pro některé je to moc složité na pochopení...