Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc posouvá proměnu třídy 1. máje. Riskuje, že přijde o 50 milionů

Největší olomoucká investice pro letošní rok začne později, než město na začátku plánovalo. Průtahy ale mohou být u kompletní rekonstrukce třídy 1. máje nebezpečné. Kvůli dotacím ve výši desítek milionů se totiž práce v centru Olomouce musí stihnout do konce letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T62o40m73á98š 34H69a10n89á72č39e24k 6385544390181

Nejsem si jistý, jestli rozšíření chodníků je přesně to, co tato ulice potřebuje. Nemyslím, že by tam dnes byla nějaká velká tlačenice. Ulice bohužel není moc atraktivní, domy většinou zanedbané, pár obchodů spíš nepřitažlivých. Taková atmosféra rozpadajícího se socialismu. Škoda, ale pokud nedojde k rozsáhlejším opravám domů a celkové proměně ulice, tak budou lidé spíš projíždět tramvají, než chodit pěšky.

0/0
7.4.2016 20:02

L52a66d24i36s36l67a37v 80B29u65r27d60a 2667324378805

Doporučuju se tam projet třeba s kočárkem, nebo jen jít ve dvojici... Chodník na jižní straně, kde je většina obchodů, je paradoxně ještě užší, než protější, kde vede kolem mrtvé fasády kasáren.

+1/0
7.4.2016 21:39
Foto

M34i85c66h94a78e40l14a 33K39l25í14m95o62v87á 6919218765852

Naši chodníkoví cyklisté budou mít širší stezku. Teď museli občas brzdit...Rv

0/0
8.4.2016 9:38
Foto

N16a84v96r43á42t62i90l 19B57o21h93u72m85í98r 3146340699389

Věřím,že odsun termínu a následný archeologický průzkum nezabrzdí tuto nutnou rekonstrukci ! Především rozum zainteresovaných stran musí ve prospěch občanů zvítězit,jinak hrozí,že můžeme chodit pěšky !!

0/0
7.4.2016 16:58

T43o97m22á62š 89H96a20n63á40č27e40k 6725154820801

Chodit pěšky naštěstí můžeme už dnes, v budoucnosti možná budeme muset.

0/0
7.4.2016 19:56

K44a30m94i37l 51V34a42š86í30č55e22k 4455520275955

takže: vy upravdu věříte že Město stihne provést nejnákladnější akci ( jak se píše v článku ) a dnes to je 8 měsíců před plánovaným dokončením nezná ani dodavatele? a opravdu si myslíte že za to mohou Archeologové?

Pane?. HALooo vstávejte!!!

0/0
8.4.2016 8:31
Foto

N57a63v32r82á43t86i73l 53B93o98h32u77m31í72r 3786840169209

Mám na mysli všechny,kteří se přestavby zúčastní,tedy město,firma,archeologický průzkum s přihlédnutím k možným komplikacím - výběr dodavatele,příp.odvolání,termín průzkumu a následné realizace - k tomu stanovisko drážního úřadu o stavu trati.S tím,jak to bude po opravě vypadat se už asi moc nedá dělat vzhledem k prostorovým možnostem.

0/0
8.4.2016 8:47

K90a50m77i19l 95V27a14š10í20č91e17k 4775610675465

a já zase věřím že to město nestihne...už jenom z principu aby mhli poté říci že za to někdo může vinník se vždycky najde. Ale příčina= neschopnost naplánovat jakoukoliv stavební práci s ohledme na děni ( například půlmaraton/ rekonstrukce tramvoajové dráhy přivaděč do Brna, Pokládka" tichého asfaltu na velkomoravské atd...

0/0
8.4.2016 8:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.