Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc posouvá proměnu třídy 1. máje. Riskuje, že přijde o 50 milionů

Největší olomoucká investice pro letošní rok začne později, než město na začátku plánovalo. Průtahy ale mohou být u kompletní rekonstrukce třídy 1. máje nebezpečné. Kvůli dotacím ve výši desítek milionů se totiž práce v centru Olomouce musí stihnout do konce letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T47o23m51á25š 50H72a88n28á36č74e84k 6665944720151

Nejsem si jistý, jestli rozšíření chodníků je přesně to, co tato ulice potřebuje. Nemyslím, že by tam dnes byla nějaká velká tlačenice. Ulice bohužel není moc atraktivní, domy většinou zanedbané, pár obchodů spíš nepřitažlivých. Taková atmosféra rozpadajícího se socialismu. Škoda, ale pokud nedojde k rozsáhlejším opravám domů a celkové proměně ulice, tak budou lidé spíš projíždět tramvají, než chodit pěšky.

0/0
7.4.2016 20:02

L18a58d96i64s58l40a45v 81B57u87r49d24a 2627704948115

Doporučuju se tam projet třeba s kočárkem, nebo jen jít ve dvojici... Chodník na jižní straně, kde je většina obchodů, je paradoxně ještě užší, než protější, kde vede kolem mrtvé fasády kasáren.

+1/0
7.4.2016 21:39
Foto

M50i90c43h81a11e40l64a 26K61l87í92m61o62v98á 6249338735732

Naši chodníkoví cyklisté budou mít širší stezku. Teď museli občas brzdit...Rv

0/0
8.4.2016 9:38
Foto

N24a47v34r21á15t18i11l 41B93o37h11u57m36í56r 3416720439759

Věřím,že odsun termínu a následný archeologický průzkum nezabrzdí tuto nutnou rekonstrukci ! Především rozum zainteresovaných stran musí ve prospěch občanů zvítězit,jinak hrozí,že můžeme chodit pěšky !!

0/0
7.4.2016 16:58

T60o89m13á77š 93H80a13n70á47č83e28k 6575734250501

Chodit pěšky naštěstí můžeme už dnes, v budoucnosti možná budeme muset.

0/0
7.4.2016 19:56

K87a55m56i76l 39V84a35š80í69č45e37k 4245130605455

takže: vy upravdu věříte že Město stihne provést nejnákladnější akci ( jak se píše v článku ) a dnes to je 8 měsíců před plánovaným dokončením nezná ani dodavatele? a opravdu si myslíte že za to mohou Archeologové?

Pane?. HALooo vstávejte!!!

0/0
8.4.2016 8:31
Foto

N30a88v64r48á72t82i70l 46B53o52h17u44m69í27r 3226450639849

Mám na mysli všechny,kteří se přestavby zúčastní,tedy město,firma,archeologický průzkum s přihlédnutím k možným komplikacím - výběr dodavatele,příp.odvolání,termín průzkumu a následné realizace - k tomu stanovisko drážního úřadu o stavu trati.S tím,jak to bude po opravě vypadat se už asi moc nedá dělat vzhledem k prostorovým možnostem.

0/0
8.4.2016 8:47

K17a47m11i84l 95V14a89š35í19č42e41k 4655650105195

a já zase věřím že to město nestihne...už jenom z principu aby mhli poté říci že za to někdo může vinník se vždycky najde. Ale příčina= neschopnost naplánovat jakoukoliv stavební práci s ohledme na děni ( například půlmaraton/ rekonstrukce tramvoajové dráhy přivaděč do Brna, Pokládka" tichého asfaltu na velkomoravské atd...

0/0
8.4.2016 8:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.