- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dneska dávali na Radiožurnálu rozhovor s instruktorkou bezpečné jízdy na motocyklu. Jistě, je to jenom její subjektivní názor, ale v podstatě se dá říci, že dávala vinu častých nehod motorkářů za vinu právě jim a to i v případech, kdy nehodu přímo nezpůsobili. Říkala, že by motorkáři měli počítat s tím, že nejsou tak dobře vidět a například si kontrolovat při předjíždění vozidla, zda je řidič sleduje zpětným zrcátkem.
Sleduje? To si neumím moc dobře představit.
A co tak varianta, že opilý chodec sundal nevinného motorkáře? Odmítl dechovou zkoušku, ne? To se do kampaně proti motorkářům asi nehodí? Nikdy už se pravdu nedozvíme, tak napsat jednoznačně zaměřený článek nebolí, že?
Chodec může být naprosto legálně opilý, žádný § nezakazuje chodcům pít alkohol. Taky může odmítnout dechovou zkoušku bez strachu z pokuty až 50.000,- Kč. U řidičů je to samozřejmě jinak.
Patrně zkušený motorkář, všechno co mu stojí v cestě zlikviduje.
Vy jste asi na motorce nikdy nejela, že?
Motocykly s výkonem nad 20 kW by měly být vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Tyhle křápy si nikdo nekupuje proto, aby jezdil 50/90/130. Ať s tím táhnou na soukromý okruh nebo si léčí makovici jiným způsobem.
Vždyt to není ani důchodce, ale pracující v potu tváře.