Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čelí kvůli kamionům v ulicích ultimátu, obyvatelé hrozí blokádou

Obyvatelé některých olomouckých čtvrtí jsou připravení blokovat dopravu. Vadí jim, že ulicemi u jejich domů denně projíždí desítky nákladních aut. Zároveň mají pocit, že se to radnice nesnaží změnit. Podle primátorova náměstka je teď vše v rukou státní správy, která posuzuje návrh na omezení dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e10t24r 79V36á62c53l86a68v39e28k 6495138209797

vůbec nerozumím tomu proč se nedá jedna značka na každý vjezd do Olomouce, kde výjimku dostanou firmy vezoucí náklad do města, případně mající tam sídlo. Systém postupného zavírání ulic pouze přesune problém jinam. Erenburgova ulice je jasná, ale jsou další části, kolem fakultní nemocnice, Okružní, I.P. Pavlova, Hraniční. Proč je celá Nová ulice z tohoto návrhu vyjmuta?

19.5.2016 20:00
Foto

M61a79r32t37i94n 66R66o75t90t65e41r 2945322819867

Nedá se nesouhlasit. Kamiony či velké náklaďáky vyjma zásobování, sídel firem či pošty nemají ve městech absolutně co dělat, máme tu obchvat.

20.5.2016 9:23

P55a78v62e48l 48Ř45a44p10e98k 7222766859915

Masový automobilismus v současném pojetí nemá řešení. Je to státní systém postavený na násilí, debata je jen o tom, na kom toto násilí bude pácháno.

19.5.2016 10:27

P34a25v37l13í31n24a 34F45á24b84e23r29o12v43á 9486877699301

Nechci aby to vyznělo špatně, ale tohle je a bude boj s větrnými mlýny. My bydlíme v obci u Prahy a po rozbité silnici II. třídy nám kolem domu projede několik set kamionů denně, kteří si zde zkracují cestu mezi D11 a D1. A kompetentní krajští radní pouze vymýšlejí nesmyslné zákony a paragrafy, aby tím zastřeli skutečnost, že nejsou schopní dokončit pražský okruh či jakkoliv dopravu vyřešit. A starostům dotčených obcí je to obvykle jedno, komunikace totiž nepatří městům, nýbrž krajům a oni sami bydlí v klidných lokalitách pro VIP, takže se jich to netýká.

19.5.2016 7:26

P58e64t85r 52M71u69n49z70a40r 1255451329386

V takovém případě nepomůže nic jiného než síla. Pokud ji nechcete použít, tak vás asi ty uváděné problémy zase tak netíží. Ale na nějaké prosby, žádosti, rozumné argumenty, petice a pod každý dlabe, o proti byrokratické mašinérii není šance cokoli dosáhnout, pokud daný problém netíží i někoho s mocí.

Historický příklad: proč myslíte, že se RU monarchie jmenovala Rakousko-Uhersko? Protože Maďaři byli hodní a podávali žádosti a petice jako Češi? ;-D

Je prostě nutno použít přiměřenou (což však neznamená malou!) sílu a chytrou diplomacii, jinak ničeho nedosáhnete.

19.5.2016 8:01

P82e89t79r 82N66e50c14h90a10n66i61c20k63ý 7773356298430

A obchvat Chválkovic by to chtělo.

19.5.2016 7:18

D10a60n 21R52o55z37s36í47v71a65l 3420812530924

Potom co to naši radní před časem zpackali a celý už vypracovaný projekt za milióny šel k ledu tak už se na něm začalo zase pracovat. Stavět se má 2020-21.

19.5.2016 14:35

J29i78n62d84ř46i21c62h 64Š30k28o26p66e64k 4295891610165

tak ono by úplně stačilo, pokud by na této zkratce byly pravidelné kontroly zaměřené na dodržování přestávek, kontrolu tech. stavu vozidel a stavu nákladu včetně vážení

19.5.2016 6:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.