Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čelí kvůli kamionům v ulicích ultimátu, obyvatelé hrozí blokádou

Obyvatelé některých olomouckých čtvrtí jsou připravení blokovat dopravu. Vadí jim, že ulicemi u jejich domů denně projíždí desítky nákladních aut. Zároveň mají pocit, že se to radnice nesnaží změnit. Podle primátorova náměstka je teď vše v rukou státní správy, která posuzuje návrh na omezení dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P17e92t42r 81V14á62c19l24a71v17e96k 6305458179227

vůbec nerozumím tomu proč se nedá jedna značka na každý vjezd do Olomouce, kde výjimku dostanou firmy vezoucí náklad do města, případně mající tam sídlo. Systém postupného zavírání ulic pouze přesune problém jinam. Erenburgova ulice je jasná, ale jsou další části, kolem fakultní nemocnice, Okružní, I.P. Pavlova, Hraniční. Proč je celá Nová ulice z tohoto návrhu vyjmuta?

0/0
19.5.2016 20:00
Foto

M76a33r16t37i52n 68R97o36t69t15e32r 2575482369137

Nedá se nesouhlasit. Kamiony či velké náklaďáky vyjma zásobování, sídel firem či pošty nemají ve městech absolutně co dělat, máme tu obchvat.

0/0
20.5.2016 9:23

P88a22v70e67l 13Ř82a33p22e16k 7202546559315

Masový automobilismus v současném pojetí nemá řešení. Je to státní systém postavený na násilí, debata je jen o tom, na kom toto násilí bude pácháno.

0/0
19.5.2016 10:27

P76a32v49l18í48n13a 85F74á49b17e82r36o78v49á 9726827779921

Nechci aby to vyznělo špatně, ale tohle je a bude boj s větrnými mlýny. My bydlíme v obci u Prahy a po rozbité silnici II. třídy nám kolem domu projede několik set kamionů denně, kteří si zde zkracují cestu mezi D11 a D1. A kompetentní krajští radní pouze vymýšlejí nesmyslné zákony a paragrafy, aby tím zastřeli skutečnost, že nejsou schopní dokončit pražský okruh či jakkoliv dopravu vyřešit. A starostům dotčených obcí je to obvykle jedno, komunikace totiž nepatří městům, nýbrž krajům a oni sami bydlí v klidných lokalitách pro VIP, takže se jich to netýká.

+6/0
19.5.2016 7:26

P13e91t23r 68M69u27n55z93a51r 1185291339146

V takovém případě nepomůže nic jiného než síla. Pokud ji nechcete použít, tak vás asi ty uváděné problémy zase tak netíží. Ale na nějaké prosby, žádosti, rozumné argumenty, petice a pod každý dlabe, o proti byrokratické mašinérii není šance cokoli dosáhnout, pokud daný problém netíží i někoho s mocí.

Historický příklad: proč myslíte, že se RU monarchie jmenovala Rakousko-Uhersko? Protože Maďaři byli hodní a podávali žádosti a petice jako Češi? ;-D

Je prostě nutno použít přiměřenou (což však neznamená malou!) sílu a chytrou diplomacii, jinak ničeho nedosáhnete.

+2/0
19.5.2016 8:01

P40e61t86r 81N23e82c54h34a97n28i64c85k36ý 7953286948980

A obchvat Chválkovic by to chtělo.

0/0
19.5.2016 7:18

D95a42n 66R47o70z77s38í73v40a35l 3480772840394

Potom co to naši radní před časem zpackali a celý už vypracovaný projekt za milióny šel k ledu tak už se na něm začalo zase pracovat. Stavět se má 2020-21.

0/0
19.5.2016 14:35

J79i97n98d62ř13i74c19h 20Š95k95o78p29e46k 4885691510625

tak ono by úplně stačilo, pokud by na této zkratce byly pravidelné kontroly zaměřené na dodržování přestávek, kontrolu tech. stavu vozidel a stavu nákladu včetně vážení

+8/0
19.5.2016 6:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.