Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Olomouc čelí kvůli kamionům v ulicích ultimátu, obyvatelé hrozí blokádou

Obyvatelé některých olomouckých čtvrtí jsou připravení blokovat dopravu. Vadí jim, že ulicemi u jejich domů denně projíždí desítky nákladních aut. Zároveň mají pocit, že se to radnice nesnaží změnit. Podle primátorova náměstka je teď vše v rukou státní správy, která posuzuje návrh na omezení dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80e62t79r 10V55á42c36l94a53v92e58k 6405338209657

vůbec nerozumím tomu proč se nedá jedna značka na každý vjezd do Olomouce, kde výjimku dostanou firmy vezoucí náklad do města, případně mající tam sídlo. Systém postupného zavírání ulic pouze přesune problém jinam. Erenburgova ulice je jasná, ale jsou další části, kolem fakultní nemocnice, Okružní, I.P. Pavlova, Hraniční. Proč je celá Nová ulice z tohoto návrhu vyjmuta?

0/0
19.5.2016 20:00
Foto

M17a49r72t28i58n 92R48o90t62t10e43r 2665202939947

Nedá se nesouhlasit. Kamiony či velké náklaďáky vyjma zásobování, sídel firem či pošty nemají ve městech absolutně co dělat, máme tu obchvat.

0/0
20.5.2016 9:23

P16a92v76e24l 25Ř40a16p79e95k 7272626829205

Masový automobilismus v současném pojetí nemá řešení. Je to státní systém postavený na násilí, debata je jen o tom, na kom toto násilí bude pácháno.

0/0
19.5.2016 10:27

P81a61v37l17í94n55a 86F17á50b95e42r82o42v70á 9266987219751

Nechci aby to vyznělo špatně, ale tohle je a bude boj s větrnými mlýny. My bydlíme v obci u Prahy a po rozbité silnici II. třídy nám kolem domu projede několik set kamionů denně, kteří si zde zkracují cestu mezi D11 a D1. A kompetentní krajští radní pouze vymýšlejí nesmyslné zákony a paragrafy, aby tím zastřeli skutečnost, že nejsou schopní dokončit pražský okruh či jakkoliv dopravu vyřešit. A starostům dotčených obcí je to obvykle jedno, komunikace totiž nepatří městům, nýbrž krajům a oni sami bydlí v klidných lokalitách pro VIP, takže se jich to netýká.

+6/0
19.5.2016 7:26

P25e11t58r 86M65u62n18z93a35r 1105681769116

V takovém případě nepomůže nic jiného než síla. Pokud ji nechcete použít, tak vás asi ty uváděné problémy zase tak netíží. Ale na nějaké prosby, žádosti, rozumné argumenty, petice a pod každý dlabe, o proti byrokratické mašinérii není šance cokoli dosáhnout, pokud daný problém netíží i někoho s mocí.

Historický příklad: proč myslíte, že se RU monarchie jmenovala Rakousko-Uhersko? Protože Maďaři byli hodní a podávali žádosti a petice jako Češi? ;-D

Je prostě nutno použít přiměřenou (což však neznamená malou!) sílu a chytrou diplomacii, jinak ničeho nedosáhnete.

+2/0
19.5.2016 8:01

P94e20t37r 19N11e72c36h71a63n16i86c65k95ý 7443416828690

A obchvat Chválkovic by to chtělo.

0/0
19.5.2016 7:18

D89a80n 83R51o47z80s61í94v95a73l 3970112300854

Potom co to naši radní před časem zpackali a celý už vypracovaný projekt za milióny šel k ledu tak už se na něm začalo zase pracovat. Stavět se má 2020-21.

0/0
19.5.2016 14:35

J48i73n93d46ř72i15c60h 25Š35k84o14p60e93k 4715301680285

tak ono by úplně stačilo, pokud by na této zkratce byly pravidelné kontroly zaměřené na dodržování přestávek, kontrolu tech. stavu vozidel a stavu nákladu včetně vážení

+8/0
19.5.2016 6:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.