Diskuze

Ruch z dopravy tu nechceme, brojí Olomoučané proti stavbě nového centra

Obyvatelé olomoucké třídy Míru protestují proti plánovanému dopravnímu napojení areálu Šibeník, který chce soukromý investor přetvořit na centrum s byty, kancelářemi a nákupním centrem. Mají obavy ze zvýšeného hluku či ze znečištění životního prostřední výfukovými plyny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Titíž tmáři, co nepřipustili dýmající vlaky k městu a stavěli nádraží ve vzdálenosti několika km. Úzký sobecký zájem na překážku modernizace, kde je místo i pro zeleň, moderní dopravu, atd., protože více jeskyní už není a na louče není materiál.

1 0
možnosti
Foto

Jedna poznámka;podle známé územní a stavební dokumentace se nedá říci, že se jedná o nějaké velké obchodní centrum.Naopak jde ve srovnání s výše uvedeným o relativně malé obchodní jednotky,jsou vhodným doplněním této lokality.Podstatnou část areálu mají řešit bytové jednotky a nějaká menší komerční plocha.Takže žádné obří obchodní centrum.Pokud jde o dopravu,původní opravárenský areál,resp. po jeho privatizaci a umístěných firem byla především nákladní doprava také dosti hustá,bydlím v blízkosti.

0 0
možnosti

V Olomouci je více než 15 obchodních řetězců 3x Albert, 3x Billa, 3x Lidl, 3x Penny, Kaufland, Tesco, Terno, Globus a spousta menších např. Hruška, Coop a další. Statistiky uvádějí že Olomouc má nejvíce prodejní plochy na obyvatele ze všech krajských měst v zemi. Jak je vidět je to Olomouckým konšelům málo. Je jim patrně jedno, že uvedená lokalita přímo navazuje na vilové čtvrti. Názory občanů kteří tam bydlí je zajímají pouze jednou za 4 roky když se je snaží získat jako voliče.

1 0
možnosti

je pravda že je to

vilová čtvrť ze třicátých let minulého století. ale ten areál znám, a podle mě by se dal komerční provoz kamionů vést z obchvatu a byl by klid. Rezidenční zóna je naprosto normální a jen vyřešit parkování

0 0
možnosti