Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š11t70e58f25a72n 90F25r60i92č69a 7912148663226

Nezastavujeme, máme zpoždění! Takže pro obyvatele z okresů s vysokou nezaměstnaností (Jeseník a Šumperk) cesta do Prahy minimálně dva přestupy, při kombinaci dopravců navíc ztráta výhodného tarifu. Myslel jsem, že vlaky jsou pro lidi, ne proto aby trhaly rekordy. Buď na ministerstvu dopravy neznají hospodářský zeměpis, nebo co hůře, ... Třetí možnost není.Rv

+24/−1
doporučit
19.8.2016 5:50

M30i98r14o96s57l34a79v 21U27r86b67a56n 1976487851219

By me zajimalo, zda alespon jeden z tech uredniku nekdy v tom Zabreze byl. Zase ubydou cestujici, protoze cast jich bude nucena presedlat na auto, aby se dostali do prace a zbytku drahy zdrazi jizdne, aby dohnali ztratu...

+19/0
doporučit
19.8.2016 6:31

D48a93n10i27e78l 63M36i96k52u96l45a10s19c72h 2922782895532

Ministerstvo. To je jen banda ,která vidi vlak jen projet. Kdyby denně jezdili ,tak ví kolik lidi v zabřehu nastupuje. Demence. !!

+12/0
doporučit
19.8.2016 5:19

M24i27r50o96s53l96a94v 88G53r70o57s26s92m75a73n80n 8302979144

Dost mi v článku chybí informace, kolik v Zábřehu zůstane dálkových spojů. Dnes přímé spojení Praha - Zábřeh v průměru 2x za hodinu. Co by jiná města dala i za polovinu. Každý chce zastávku, ale ne každý chce cestovat vlakem, který pořád zastavuje.

+11/0
doporučit
19.8.2016 7:58

V48í42t 66H72r16a54d59i87l 2794125531932

Myslím, že to není zrovna region kterému by se měli házet klacky pod nohy. Tohle je velký krok zpět...

+14/−2
doporučit
19.8.2016 8:14

K87a65r53e33l 68S70t50r49ž12a31n88o19v64s48k36ý 1148685355

Ve výroční zpráv se pak zmíní, že podařilo zrychlit vlaky do Žiliny o čtyři minuty a vyplatí se patřičný bonus.

+13/−2
doporučit
19.8.2016 6:45

R37a51d94k73o 50K20ř57i54v43á52n92e18k 7250863105760

Koukal jsem do návrhu jř 2017 a napočítal jsem ze Zábřeha 32 přímých spojů do Prahy, z toho cca polovina ČD a polovina jiní dopravci. V současné době je to kolem 40. Těch devět zrušených zastavení se mi zdá být rozumný počin.

Populističtí politici v Zábřehu adorovali Jančuru jako osvoboditele od ČD a poskytovali mu publicitu a různé výhody k tíži veřejných rozpočtů. Konzistentní politik by nyní úbytek 9 vlaků ČD oslavoval jako vítězství své vize.:-)

+11/−1
doporučit
19.8.2016 9:52

K69a59r48e52l 15Ř20e78h57á11č26e52k 9562170671282

Možná by to chtělo se podívat do jízdního řádu. Pokud zůstaneme u vlaků ČD je situace dnes taková : v jednu hodinu zastavuje v Zábřehu vlak Ex Praha - Ostrava, další hodinu zastavují v Zábřehu deset minut po sobě vlaky EC Praha - Valašsko a R Praha - Luhačovice. Všichni cestující odjedou tím prvním EC a do rychlíku nenastupuje téměř nikdo. Jediné co se změní je, že v Zábřehu nezastaví ten rychlík. Tak se ptám, kde je to výrazné omezení pro cestující ze Zábřehu?

+13/−3
doporučit
19.8.2016 7:36

J55a28r53d74a 12C97h23o24v43a75n23e36c 6971555923169

Kdo jiný má tak husté spojení s Prahou? Plzeň, mnohonásobně větší než Zábřeh, ho nemá. Ani Liberec. A Ústí nad Labem. A Hradec Králové.

+8/−1
doporučit
19.8.2016 12:55

P12e19t87r 78N75e64c26h30a26n71i47c71k34ý 7663106468750

Tak se na ten návrh podívejte:

http://kidsok.cz/data/novinky/768/dokumenty/270-praha-ceska-trebova-prerov-bohumin-mosnov-ostrava-airport-studenka.pdf

Jediný kdo Zábřeh projíždí jsou luhačovické rychlíky a pendolina. Jinak tam zastavuje prakticky všechno, to není tak strašný

+6/0
doporučit
19.8.2016 8:35

M33i47r88o71s21l96a77v 55T44i15š76e90r 4839809114182

By mě zajímalo, proč v podstatě všechno zastavuje třeba v Kolíně, přitom tak funguje vynikající spojeni do Prahy a třeba to lidé by měli s přestupem v Praze nebo Pardubicích mnohem menší problém.

+7/−1
doporučit
19.8.2016 8:36

J20a50n 47V28a87l51a89l12í32k 6576399600506

Jo když by bylo uznávání jízdného tak nevadí že tam jezdí i soukromý dopravce.

+5/0
doporučit
19.8.2016 10:53

Š89t75ě74p76á60n 73V18a13n43ě89k 3213209327417

No, už bydlím 11let mimo, ale takhle dochází čím dál více k odštípávání regionu, kde už před 11ti lety nebylo mnoho pracovních příležitostí. Nechápu. Rv

+6/−1
doporučit
19.8.2016 7:42

J59a49r39d42a 90C45h63o23v26a62n27e86c 6811565863499

Rychlík musí jet rychle a nemůže stavět v každé díře.

+8/−3
doporučit
19.8.2016 12:51

D63a66v26i15d 53U38h11e23r33k16o 5928146755599

Chtělo by se to podívat kolik lidí nastupuje v Zábřehu a kolik lidí třeba v České Třebové.... Jezdím vlakem týdně po této trase minimálně dvakrát a v České Třebové nastupuje o poznání méně lidí.... Logickým krokem by pro mě bylo omezit stanici Česká Třebová... Ale Zábřeh ?? To nedává smysl. Oba dva soukromý dopravci nově začali zastavovat ve stanici a proto státní dopravce přestane.... S okomentováním na stabilizaci a zrychlení dopravy ? ... 99% vlaků je zpožděno ještě před příjezdem do Zábřehu... Každý rok se zkrátí doba spojení mezi Prahou (alespoň dle jízdního řádu) v reálu se jen zvýší zpoždění ... Čekáš Dlouho ? Čekej Dál... České Dráhy.... Bravo !!!!

+8/−4
doporučit
19.8.2016 7:56

R35a18d65i19m 40Š62o92l25c 1475255855754

Nebo taky mázlo od soukromníků...

+3/0
doporučit
19.8.2016 5:37

M58i22r58o72s91l60a26v 93T36e54i92s27s86i30g 1470256185843

Zadal jsem do vyhledavače přímé železniční spojení ze Zábřehu do Prahy a dostal jsem se pro dnešní den na číslo 43, z toho 40 přímých vlaků mezi 05:30 a 20:00 hodin. To je bratru v průměru přímý vlak každé necelé 22 minuty!

No řekněte - kdo z vás to má!?

Ani se nedivím, že chce ministerstvo dopravy tuto opravdu nesmyslnou četnost vlaků snížit.

+6/−5
doporučit
19.8.2016 9:10

J51a59n 46J65e36m19e31l71k26a 1345560

Tak co, můžete to brát jako trénink na Ťokovu britizovanou železnici, která zdá se příjde velmi brzy (Ťok bude pseudosoutěžit hromadu rychlíků). Však co, cestující si přece dopředu přes internet koupí na každý úsek zvlášť (dráž), na x stránkách, dle x obchodních podmínek, x dokladů, pokud bude potřebovat změnu nebo se nějaký vlak náhodou zpozdí, možná stihne zrušit přes internet starý (pokud nebyl akční), koupí si dle leteckého tarifu nový. Co je na tom divného.

Zatímco Švýcar si koupí za rozumné peníze jednou ročně síťový lístek na celý stát, včetně autobusů. A letecké tarify, lístky neřeší. Snad 20% Švýcarů (včetně střední třídy) nepotřebuje a nevlastní ŽÁDNÉ auto.

+3/−1
doporučit
19.8.2016 10:34

P47e28t11r 28N76e78c88h64a60n23i42c86k81ý 7323806248470

O jaká přímá spojení tedy Zábřeh přijde? O Choceň, Ústí nad Orlicí, Přelouč, (Přerov, Otrokovice, Staré město u U.h.) - s ČD, pár spojů LE tam jede a v Zábřehu staví, Uherské Hradiště, Uherský Brod, Luhačovice

+2/0
doporučit
19.8.2016 9:59

A32l19e24n76a 16R62i72s36o38v92á 4846490509295

Milý Břehu ze Zábřehu...Kolik tu staví jakých vlaků? Odkud a kam? Nějaké faktické informace by nebyly?

+2/0
doporučit
19.8.2016 8:36

F43r91a47n87t35i90š97e20k 50M58o60s57s 8702193719649

Nadpis jak z blesku.

+2/0
doporučit
19.8.2016 7:37
Foto

M43i54r93o82s49l17a19v 78V41á65c38l91a48v85e13k 9245192935977

Nejvyšší čas se navrátit k zemskému uspořádání, Morava by tohle nikdy nedopustila.

+6/−10
doporučit
19.8.2016 7:12

R94a44d43k55o 33K49ř22i68v65á26n57e91k 7620633735580

1. Pokud si dobře pamatuju, tak Zábřežští politici dělali v minulých letech dost nechutné PR Jančurovi a vyjadřovali se o ČD s despektem. Mají na to právo. Pro obyvatele Zábřeha je spojení vlaky RJ dostatečné.

2. ČD si může samo řešit maximálně tak komerční spoje a klást si otázku, zda se jim obsluhovat Zábřeh vyplatí či nikoliv. Mají na to právo.

3. Ostatní spoje řeší MD. Protože musí dbát na obslužnost oblasti Jeseníků, kterým toho ostatní dopravci mnoho nenabízí, předpokládám, že bude zajištěn dostatek přípojů od Jeseníku i Šumperka na Prahu.

4. Zábřeh je velmi vhodná stanice pro předjíždění, osobně uvítám, když Pendolino či expresy ze Slovenska, které často používám, v Zábřehu předjedou relativně pomalý a provoz zdržující RJ. Mám na tento subjektivní názor právo, neboť v Zábřehu vystupuji/nastupuji v průměru 1x za 15 let.:-)

+3/−3
doporučit
19.8.2016 9:09

M39i55r66o79s36l81a67v 56T68e62i16s70s63i54g 1460486765213

Příčinou je skutečnost, že podobných železničních stanic je mezi Prahou a Ostravou více. Jeden rok řvou zde, druhý rok tam a třetí rok onde. Nikdo jistě nechce významným železničním uzlům ubírat spojení s Prahou či Ostravou. Ale problém (jak už tomu tak bývá), začíná nahoře, ne u rychlíků. Není to tak dlouho, kdy si nesmyslné a nesystémové zastavování vlaků Eurocity "vydupali" v různých Kolínech nad Labem, v Českých Třebových, v Hranicích a ku podivu i Zábřezích. Kdybychom se vrátili k původnímu systémovému záměru a vlaky Eurocity by zastavovaly v Pardubicích a v Olomouci, expresy řekněme navíc ještě ve významnějších uzlech typu Kolín, Česká Třebová a třeba Hranice a rychlíky v uzlech všech nebo skoro všech, bylo by to systémové, přehledné a byl by klid. Každý by si našel pro sebe vhodnou vrstvu vlaků a tu použil. Má-li být železnice konkurenceschopná, musí vykazovat určitou rychlost. Nežijeme v době císařství, čas má dnes velmi vysokou hodnotu. A přídatná hodnota železnice je právě na delších tratích, řekněme nad 300 km. Mně osobně by ani nenapadlo použít železnici třeba ve vzpomínané relaci mezi Jeseníkem a Prahou. To musí být očistec. Že ji dnes nepoužiji ani na cestu mezi Prahou a Ostravou, protože se ve vlacích nesmí kouřit, je čistě můj problém, raději pojedu o hodinu déle autem. Pokud by byl vlak ještě o třeba hodinu rychlejší, už by se o něm uvažovat dalo. Ale s patnácti zastávkami mezi Prahou a Ostravou to půjde zrychlit těžko.

+4/−10
doporučit
19.8.2016 7:31

P76a29v98e98l 70R43y37š47a53v62ý 7826730754373

Já myslím, že v Pardubicích by rychlíky taky nemuseli stavět, lidí ta stanice obsluhuje celkově méně, tak co ..... :-)

+1/0
doporučit
20.8.2016 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.