Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přerovská radnice vzdala snahu o novou vlakovou zastávku v Předmostí

Přerovská radnice už nebude usilovat o zřízení nové vlakové zastávky ve čtvrti Předmostí. Rozhodlo o tom po emotivním jednání zastupitelstvo. Město by totiž na její vznik muselo přispět 23 miliony korun, což je podle odpůrců příliš vysoká cena vzhledem k využití. Zastánci i část místních s tím nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K20a47r18e90l 11M65a30l61í88k 1783660375808

Prerov je proklety,to je jasne. Nejhorsi prujezd ze vsech moravskych mest. A zustane to i nadale.

+1/0
24.8.2016 6:29

P71a30v24e26l 43Ř53a21p70e57k 7212756309215

Přerov, to je to město, kde radnice chce na sídlišti financovat výstavbu parkovacího domu za cenu 1 milion/stání? Nebylo by smysluplnější začít se konečně věnovat hromadné dopravě, než stavět tyhle pomníky nesmyslného masového automobilismu?

+1/0
23.8.2016 19:46

F21r25a96n22t50i21š44e32k 60V10a27n37ě58k 1397854417697

Bohužel SŽDC nechápe, že každá zastávka může nalákat lidi do vlaku. Jen že SŽDC ty lidi nevozí, takže je to této společnosti šumák.

+2/0
23.8.2016 17:35

J40i76ř28í 39P21r76ů32š13a 7215342615719

K čemu zastávka když dopravci nemají zájem tam stavět?

+1/−2
23.8.2016 17:39

F89r35a96n74t14i53š79e49k 53V56a16n37ě63k 1447704837407

Když je veřejná doprava objednána krajem či státem, tak zastavuje dopravce tam kde mu určí objednavatel. Tudíž toto neurčuje dopravce.

+2/−1
23.8.2016 17:46
Foto

P11e83t80r 92P39r80o64c52h88á18z13k71a 3602776312184

Ne vždy je jednoduché zastávku zřídit. Docela často se jedná o technický problém, jehož řešení je opravdu drahé. To je myslím i případ Předmostí, kde se nachází silniční podjezd, dělí se tam trati na Olomouc, Ostravu a Přerov, respektive Břeclav. K zastávce by se musela zbudovat přístupová cesta od sídliště. Myslím, že jednodušší je posílit autobusovou dopravu, která opravdu vyjde levněji. Stejně by na zastávce zastavoval jen osobní vlak a to ještě ne každý.

+3/0
23.8.2016 19:24

J35a84n 95V73a56l18o84u39c35h 6412757428560

Zastávka by byla situována tak, že dopravce by se musel rozhodnout, na které nádraží jet. Tedy vše OV-OL by jezdilo po spojce na Předmostí, to s trasou BV, BO pak na staré. A přestupní vazby v háji, takže ve výsledku by možná přibylo vlaků někde v PR stavících, v praxi pak (kvůli nemožnosti přestupu) by možností pro cestujího ubylo. Těžko počítat se stavem současným plus EC/IC PHA-OV na Předmostí (a to pak třeba i na úkor Hranic).

0/0
24.8.2016 7:23
Foto

P54e80t74r 48P31r28o94c79h17á46z45k87a 3712416922114

Souhlas.

0/0
24.8.2016 18:20
Foto

M28i44l31o30s40l88a86v 62Z97í11t75k51a 8140604817350

Jednoznačně chybný krok, město rezignuje na zapojení veřejné dopravy pro zajištění mobility obyvatel místo hledání řešení a zdrojů na spolufinancování zastávky. O to víc bude nadále zahlcováno automobily a v budoucnu bude hledat ještě dražší řešení pro zkapacitnění silnic a zajištění parkovacích míst pro ty, co nemohou přijet vlakem......;-€. Ing. Tužínovi se nedivím, že se nechce podílet na takové prasárně starosty, který mění názory.....

+1/−1
23.8.2016 17:35

J82i77ř50í 86P84r75ů79š70a 7835712465239

K čemu bude zastávka kdesi za městem kde právě z toho důvodu ani dopravci nemají zájem stavět?

+1/−1
23.8.2016 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.