Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přerovská radnice vzdala snahu o novou vlakovou zastávku v Předmostí

Přerovská radnice už nebude usilovat o zřízení nové vlakové zastávky ve čtvrti Předmostí. Rozhodlo o tom po emotivním jednání zastupitelstvo. Město by totiž na její vznik muselo přispět 23 miliony korun, což je podle odpůrců příliš vysoká cena vzhledem k využití. Zastánci i část místních s tím nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K19a14r85e98l 87M74a23l26í98k 1643570795698

Prerov je proklety,to je jasne. Nejhorsi prujezd ze vsech moravskych mest. A zustane to i nadale.

+1/0
24.8.2016 6:29

P49a15v41e40l 10Ř36a93p76e66k 7292116749255

Přerov, to je to město, kde radnice chce na sídlišti financovat výstavbu parkovacího domu za cenu 1 milion/stání? Nebylo by smysluplnější začít se konečně věnovat hromadné dopravě, než stavět tyhle pomníky nesmyslného masového automobilismu?

+1/0
23.8.2016 19:46

F39r79a97n14t58i87š53e21k 51V72a68n25ě69k 1127694117837

Bohužel SŽDC nechápe, že každá zastávka může nalákat lidi do vlaku. Jen že SŽDC ty lidi nevozí, takže je to této společnosti šumák.

+2/0
23.8.2016 17:35

J98i89ř88í 32P16r14ů31š45a 7695702555129

K čemu zastávka když dopravci nemají zájem tam stavět?

+1/−2
23.8.2016 17:39

F52r84a84n33t72i44š42e28k 94V15a68n35ě57k 1967414717247

Když je veřejná doprava objednána krajem či státem, tak zastavuje dopravce tam kde mu určí objednavatel. Tudíž toto neurčuje dopravce.

+2/−1
23.8.2016 17:46
Foto

P40e33t34r 74P81r30o20c85h91á32z75k76a 3672886272964

Ne vždy je jednoduché zastávku zřídit. Docela často se jedná o technický problém, jehož řešení je opravdu drahé. To je myslím i případ Předmostí, kde se nachází silniční podjezd, dělí se tam trati na Olomouc, Ostravu a Přerov, respektive Břeclav. K zastávce by se musela zbudovat přístupová cesta od sídliště. Myslím, že jednodušší je posílit autobusovou dopravu, která opravdu vyjde levněji. Stejně by na zastávce zastavoval jen osobní vlak a to ještě ne každý.

+3/0
23.8.2016 19:24

J19a98n 87V83a90l95o66u36c82h 6872927308620

Zastávka by byla situována tak, že dopravce by se musel rozhodnout, na které nádraží jet. Tedy vše OV-OL by jezdilo po spojce na Předmostí, to s trasou BV, BO pak na staré. A přestupní vazby v háji, takže ve výsledku by možná přibylo vlaků někde v PR stavících, v praxi pak (kvůli nemožnosti přestupu) by možností pro cestujího ubylo. Těžko počítat se stavem současným plus EC/IC PHA-OV na Předmostí (a to pak třeba i na úkor Hranic).

0/0
24.8.2016 7:23
Foto

P74e19t71r 58P31r38o46c31h37á69z63k73a 3472806222664

Souhlas.

0/0
24.8.2016 18:20
Foto

M51i37l25o50s37l48a97v 52Z87í33t43k65a 8960914927360

Jednoznačně chybný krok, město rezignuje na zapojení veřejné dopravy pro zajištění mobility obyvatel místo hledání řešení a zdrojů na spolufinancování zastávky. O to víc bude nadále zahlcováno automobily a v budoucnu bude hledat ještě dražší řešení pro zkapacitnění silnic a zajištění parkovacích míst pro ty, co nemohou přijet vlakem......;-€. Ing. Tužínovi se nedivím, že se nechce podílet na takové prasárně starosty, který mění názory.....

+1/−1
23.8.2016 17:35

J89i32ř26í 23P13r27ů46š59a 7795752815389

K čemu bude zastávka kdesi za městem kde právě z toho důvodu ani dopravci nemají zájem stavět?

+1/−1
23.8.2016 17:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.