Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

B91o26h36u79s85l16a48v 97K10r95á36l31í98k 2401910739836

Jo jasně, tramvaje se vznášejí jako peříčka, zatímco noční autobusy způsobují strašlivé otřesy. Co takhle těm autobusům pogumovat kola, nepomohlo by to? Anebo vynalézt pneumatiky?

+2/0
doporučit
25.8.2016 14:58

J32a37n 68V46a85l40o19u40c85h 6382367428830

Ulužení trati je v antivibračním korytě, kolejnice bezstykové s tlumicími bokovnicemi - v podstatě nic moc lepšího se ve světě nenajde. A tramvajáci jako jedni z mála dvacítku v pěší zóně dodržují. Tam skutečně mnohem větší vibrace způsobí průjezd (byť lehčích) aut, protože pražce jsou sice fest, ale mezi nimi podloží dlažby tak zhutněné není, takže se dají pražce při poskakování auta počítat.

+4/0
doporučit
25.8.2016 19:25

M45a90r13i13e 92C75a73l42á25b28k57o53v72á 3310832427105

V těch místech je pěší zóna??? Asi ano, ale ani zdaleka to tak nevypadá, aut tam projíždí hodně, že se musí chodit stejně po chodníku!;-(

+1/0
doporučit
26.8.2016 6:51

K34a53r57e47l 75W34a25t11z15k84o 9276487987776

Nějakou příčinu a dost podstatnou to mít muselo, štít nespadne jen tak sám od sebe. Já předpokládám neodborný zásah při opravě střechy, ale to se uvidí až po posouzení odborníků. Klika byla že to nespadlo celé do ulice.

+3/0
doporučit
25.8.2016 13:32

L21a65d25i60s45l28a94v 46B26u98r50d16a 2197214928225

Mám stejný dojem - z toho mála co je vidět na videu, je střecha včetně štítové zdi v dost bídném stavu. Vůbec bych se nedivil, kdyby příčinou bylo zřícení části střechy, která pak už jen strhla štít.

0/0
doporučit
25.8.2016 13:42

K18a34r96e85l 14W81a83t45z68k65o 9866117877896

Proto taky valná většina štítu spadla dovnitř.

0/0
doporučit
25.8.2016 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.