- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo jasně, tramvaje se vznášejí jako peříčka, zatímco noční autobusy způsobují strašlivé otřesy. Co takhle těm autobusům pogumovat kola, nepomohlo by to? Anebo vynalézt pneumatiky?
Ulužení trati je v antivibračním korytě, kolejnice bezstykové s tlumicími bokovnicemi - v podstatě nic moc lepšího se ve světě nenajde. A tramvajáci jako jedni z mála dvacítku v pěší zóně dodržují. Tam skutečně mnohem větší vibrace způsobí průjezd (byť lehčích) aut, protože pražce jsou sice fest, ale mezi nimi podloží dlažby tak zhutněné není, takže se dají pražce při poskakování auta počítat.
Nějakou příčinu a dost podstatnou to mít muselo, štít nespadne jen tak sám od sebe. Já předpokládám neodborný zásah při opravě střechy, ale to se uvidí až po posouzení odborníků. Klika byla že to nespadlo celé do ulice.
Mám stejný dojem - z toho mála co je vidět na videu, je střecha včetně štítové zdi v dost bídném stavu. Vůbec bych se nedivil, kdyby příčinou bylo zřícení části střechy, která pak už jen strhla štít.