Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO : Náklaďák narazil do železničního mostu, posunul ho o více než metr

Letos už potřetí museli hasiči a policisté vyjíždět k železničnímu mostu na kraji Němčic nad Hanou na Prostějovsku. Řidič dalšího nákladního auta zde projížděl s příliš vysokým nákladem a do mostu narazil. Následky jsou zdaleka nejvážnější, náraz posunul most o více než metr a škody jdou do milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B85o65r70i16s 37Š90i71r72o93k86ý 4865396501889

Tak jsem si vzpoměl na jednu příhodu.

Žil jsem v kraji, kde je poměrně hodně nízkých viaduktů.

U pošty jezdil tehdy starý pán se Š1203, a rozvážel balíky po těch trasách, kde byly ony nízké viadukty. S tou Š 1203 se pod ty viadukty vešel.

Ale vedení pošty mu chtělo udělati radost, tehdy jim přišly nové skříňové Avie, a jednu dostal ten pán. Marně protestoval, že to již dojezdí na té dodávce.

Další den naložil balíky do Avie, a vyrazil na trasu. Jen zapoměl, že sedí v poněkud vyšším voze, a měl by tedy zvoliti jinou trasu. Nestalo se. Nu, a jak vjel pod jeden nízký viadukt, kabina řidiče se tam vešla, ale nástavba zůstala ležet na zemi před tím viaduktem.

Další den již pán jezdil se svou Š1203.

+2/0
27.8.2016 12:29

B68o75r27i62s 54Š80i44r64o68k82ý 4785566661409

Inu je to tak, že dnes má noty na velké auto každý.

A výsledky jsou vidět dnes a denně.

+1/0
27.8.2016 11:26

J49o78s96e16f 16D25r51d25a 6580469772416

V počátcích devadesátek jsme vyrazili na zájezd do Paříže. Tehdy ukrutně moderním dvoupatrovým autobusem. Šofér zřejmě odkojený na Karose si to namířil do podzemních garáží pod La Défense. No a nevešel se tam o půl metru. Rána jak z děla, s betonovým překladem ve stropě garáží naštěstí nehnul, ale kus střechy se mu podařilo srolovat. Naštěstí nikoho nezranil. Čekali jsme tehdy na náhradní autobusy dva dny a užívali nočního života v Paříži...

0/0
27.8.2016 10:51

R21u74d59a 14S15l37a46v39í43k 5523438706541

Co je to vůbec za tu debilní zvyklost dávat tu značku o výšce až na most? Tenhle zákaz vjezdu by měl být na začátku silnice, ne někde uprostřed.

0/−1
27.8.2016 10:43

L83u48k30á95š 87N37a80j33m41a32n 9242894806325

Tak tenhle zákaz vjezdu je tam od Prostějova ještě navíc dvakrát ve vzdálenosti 4 KM a 200 metrů před mostem a v Němčicích 1 krát, ale tito ,, letci ́ ́ jedoucí zde ze skládky to prostě občas risknou a ti chytřejší před tímto mostem zastaví shodí kontejner a protáhnou ho pod ním a pak zase naloží.;-)

+1/0
27.8.2016 11:33

R35u47d52a 27S80l83a23v69í69k 5153648766501

Letci ze skládky mají 1x zákaz vjezdu 200m před mostem, kde prakticky není jak se otočit. Proč ta značka není u té křižovatky?

0/0
27.8.2016 12:10

M19i36r95o96s44l35a61v 32Z76i31k28m70u18n96d 6188792517448

I kdyby tam byla, tak si jí "profesionál" nebude všímat ...

+1/0
27.8.2016 15:07

I24v34a15n 21H91o89l34a62s 5867417238777

Taková "debilní zvyklost" zase až takovou zvyklostí není, obvykle je příslušná zákazová značka umístěna už na rozhodné křižovatce.

+1/0
30.8.2016 18:16

I25v41o 20D85o70s96t44á35l 8788632297108

konečně bychom se mohli poučit z Rumunska - tam před každým přejezdem (včetně polňaček) na elektrizované trati nebo podjezdem mají přes celou cestu kus masivní traverzy na pevných sloupech - a mají klid. Není to vzhledné, ale praktické ano!

Kdo teď zaplatí všechny škody, že trať zařazená do TEN-T bude několik dní až týdnů mimo provoz? A tím myslím všechny škody (nejen opravu mostu), včetně vícenákladů dopravců a to se ještě bohužel ve vnitru nevyplácí odškodnění cestujícím za promarněný čas ! Ten blb co tam s kamionem vjel to určitě nebude. Budem to my všichni :-(

+3/−1
27.8.2016 6:08

P58e26t34e55r 71V85a14ň89u28š69a49n52i45k 4977436166712

To je co za epicka hudba k tomu? 8-o;-D

+1/−1
27.8.2016 5:46

P48e30t18r 97V15o85n60d32r36a20c45e25k 7655601153140

Je mi zle z některých příspěvků od chytráků, kteří nezvládnou řídit ani koloběžku ...... vím , že pro mnohé to bude překvapení , ale já chápu že se tohle může stát .... a ruku na srdce - kdo z vás v práci občas neudělá nějakou chybu ?? Chybujeme každý, akorát u náklaďáku je to takhle vidět !!

0/−4
27.8.2016 5:13

P61e75t65r 78V90o10n36d33r59a55c90e66k 7495711633370

Peter Vaňušanik mi dal mínus, protože ON žádné chyby nikdy nedělá ......

0/0
27.8.2016 6:41

I62v97a24n 98S90t59e20c47h 8941487597930

Toto je druh chybičky, kterou většina lidí udělá naštěstí jen jednou v životě. Druhou šanci již většinou nedostanou.

+1/0
28.8.2016 16:34

P53a12v14e88l 47Z41o45u67h49a92r 5898474934839

doufám,že si ten "šofér"pěkně natloukl šňupák vo volant. A příště se alespoň "přikrčí" u volantu;-D,když pojede pod mostem.

0/−2
26.8.2016 23:48

P48e59t94r 92Š81i63m55e17k 2619667456158

32 let jsem tam bydlel. Děje se to tu pořád. Značky všude, ale je to marne. Zrejme vzhledem k IQ jedinců, kteří jsou ve vozidlech mezi sedadlem a volantem. Aspoň, že stihl zastavit trať. Jsem zvědav, jak dlouho nebude jezdit vlak z Brna na Přerov. Jinak souhlas, že jednodušší by bylo go mostu a standardní vyska.

0/0
26.8.2016 22:52

P22e12t64r 28B82á51č50a 8415786575505

Jelikoz tam jezdim pravidelne a zrovna dneska jsem to kvuli tomuhle exotovi musel objizdet, tak vim, ze tam pokazde vzdycky aspon jednou potkam nakladak a divim se tomu, ze tam vubec projede. Tenhle ma o metr vyssi kontejner nez kabinu, ten most uz je videt z dalky, ze je mensi, je tam myslim snad 3,2 psano nebo kolik psano a ne, vpali to tam jak kdyby se nechumelilo myslitel.

Pri tom to znaceni mostu je tam siroko daleko dopredu psane z obou stran. Hroznej problem jet pres Kojetin a najet o 5 km navic mozna ani ne.

+3/0
26.8.2016 18:46

A12l29e18š 35J94a86n69á18č75e15k 3173214596523

Já jezdit s náklaďákem tak těch mostů to odnese víc. Jezdím s osobáky takže výšku neřeším a za volantem náklaďáku bych na to zapomněl hned.

0/−2
26.8.2016 18:37

M11a65r94t47i46n 49K46a53d41l28e43c 5121315193474

no jo, ale zaměstnavatel by je měl pravidelně školit, aby přesně věděli s čim jedou, kde projedou... To je jako kdybych se já v práci snažil něco svářet tejden žehličkou a nic jinýho nedělal. Taky bych nadělal spoustu škody. ;-D

+1/0
26.8.2016 19:01

R96a61d14e89k 18Č91e73r73v38e60n29k91a 5584681104152

v klidu, viděl jsem exota co se pokoušel vecpat do podzemních garáží i s kolama na střeše;-)

+4/0
26.8.2016 20:23

J90i14n75d81ř85i54c92h 42Š17k14o57p86e89k 4905921650605

tak cca 50 m před každým mostem by měla být konstrukce z traverz o kterou by se tito profíci zarazili včas

+10/0
26.8.2016 18:24

J69a78n 52F12r30o50l59í37k 6916660865274

V jiných zemích je běžné, že před mostem je konstrukce nesoucí koule na řetězích což je takové dobré upozornění, že neprojedete. Nikdo se to tam nenamáhá řešit školením, protože to je na dvě věci.

+5/0
26.8.2016 19:49

J57i86n83d40ř22i52c96h 55Š37k61o51p68e71k 4825141430855

to je u nás taky. Ale nic to neřeší, i přes takovou signalizaci jsou někteří schopni nacpat se pod most

+1/0
26.8.2016 23:28

J82o46s66e63f 40Š87e88m56e13l69í63k 7259531920877

Tak co pane řidiči, uvízli jsme, uvízli?

Ale kdepak, pane příslušníku, vezu most a došla mi nafta.

+6/0
26.8.2016 18:11

M15a25r59e26k 72G55a77j48d94a 4203334186372

Na toto by mělo být obecné ohrožení. Kdyby zrovna jel vlak ... Ani nedomýšlet.

+3/−1
26.8.2016 17:09

M83i39r47e46k 25G50a18j29e29r 5621266979940

Nebylo by levnejsi ten prujezd pod mostem zvednout o 25 cm nez ho kazdy rok opravovat? Ano, musel by se vyprojektovat a postavit novy, s nizsim prurezem.

+3/−1
26.8.2016 16:12

R82a19d81e43k 39J82a67n62a62t56a 9335866694392

1) zvednutí mostu je drahé, musí se zvednou u trať v poměrně velké délce, když už, tak snižit vozovku

2) zvednutí mostu by platil kraj či stát. Opravu mostu platí pojišťovna toho řidiče z povinného ručení.

+2/−2
26.8.2016 17:20

M15a96r71c53e17l 79Š60e72v72č32í26k 9105133831680

stačilo by nainštalovať pred most dva stĺpy, medzi ne natiahnuť reťaz vo výške mosta a keby bolo auto vyššie, tak by zničilo maximálne túto "mierku"

+6/0
26.8.2016 18:02

J84a61r42o28s77l71a67v 65L61e79b49e50d74a 3306819247580

Při intelektuální úrovni takovýchto řidičů asi nezbude nic jiného, než před každý podjezd postavit v dostatečné vzdálenosti šibenice s traverzou, aby ho ta rána probudila dřív, než do podjezdu vjede.

+20/−1
26.8.2016 15:38

F54r21a13n31t57i19s18e28k 43M20i45k59e26s 8383797820932

Ono se to tak nekde dela z retizku.

0/0
26.8.2016 15:40

R76o94m89a68n 91P66o46l41á19č72e66k 5386859515

Zkušenost z Prahy... Nepomáhá... Oni to objedou s tím, že tam je rezerva...

+3/0
26.8.2016 15:42

J89a18n 66S55v90o80b46o37d51a 6341982440616

Na videu je stejně většina RZ vidět... 4AY 11xx

+1/0
26.8.2016 15:28

B32o16h44u51m69i66l 79M53i86c33h89a62l 3535664895481

No a? To jen znamená, že sídlo firmy je v Praze.

+1/0
27.8.2016 7:22

M46i50l88a56n 67V54á51c59h82a 2872120570499

Za volantem kamionu dnes sedí kdejaká tykev. :-/

+19/−1
26.8.2016 15:25

M53a65r68t57i15n 23K35ř74í31ž 9953712150977

Tak kdyby nebyl tykev, neřídil by kamion, že...

0/−5
26.8.2016 15:40

M13a83r76t92i46n 24K55ř87í14ž 9823192860927

Já si myslím, že člověk, který neumí číst, by neměl mít řidičské oprávnění na žádné motorové vozidlo.

+17/−1
26.8.2016 15:23

P77e63t84r 67K81a63r32a13f42i67á30t 3140487526640

Možná, že ten pakůň jel podle navigace pro osobáky ;-D. Je to ale kus hovězího.

+7/−1
26.8.2016 15:17

M72i25c53h27a50l 69C50h67a81l89u50p87a 6118600489813

V navigacích je seznam mostů a jejich výšek?

0/−2
26.8.2016 15:43

M59a69r21t45i70n 89K62ř24í17ž 9823932700257

jsou speciální mapy pro kamiony, ano.

+8/0
26.8.2016 15:49

J55i87n97d70ř89i25c88h 38Š90k45o33p36e95k 4125771400745

ano, navi pro kamiony to zohlední

+1/0
26.8.2016 18:51

P30a52v92e84l 70B44r37n16a 1922823611396

http://www.cd.cz/omezeniprovozu/mimoradnost.php?mid=3003

Jaký je rozdíl jestli někdo postaví náklaďák na přejezd a jiný strhne most ?

+4/0
26.8.2016 15:16

B20o67h74u79m51i35l 11M52i26c20h45a59l 3535674335861

V délce opravy a výši škody?

+1/0
27.8.2016 8:07

J19o74s86e84f 83J41ů61z51a 1768398843527

A teď si představte, že by k mostu právě přijížděl rychlík.

+6/0
26.8.2016 15:11

R69a64d96e41k 37P98l80a77ň58a55n53s75k75ý 3866575199170

Panáček asi nejel zrovna pomalu, když se mu podaří posunou most 1,8 metru...to, že nekouká na značky je věc druhá.

+11/−1
26.8.2016 15:10

R43i41c12h20a50r95d 28P95l75o54č77i15c33a 7128210500573

Keby trochu viac pridal plyn, tak ho mohol rovno odviezť do kovošrotu.

+6/0
26.8.2016 15:09

O82l61d23ř13i31c54h 86J54a38n62e30č20e18k 8959826513441

Za tohle by mu měli sebrat na 10 let řidičák! Předpokládám ale, že dostane 2 tisíce pokutu, škodu zaplatí pojišťovna a hotovo.

Jak je možné, že třeba v Rakousku se nic takového neděje?! Že by tvrdými tresty, kvůli nimž si to řidiči vůbec netroufnou? Anebo tak tvrdou regulací pohybu kamionů (zákaz tranzitu mimo dálnice), že k tomu vlastně vůbec nemůže dojít? Jak to, že to jinde v EU jde a v ČR ne?!

+10/−3
26.8.2016 15:08

V42l97a81d42i29m68í77r 45M60o53k12e72r34s52k42ý 4356279141954

Je to vůl!! Předpokládám, že výška byla avizována na dopravní značce.

+18/−1
26.8.2016 15:04

M95i13c21h85a25l 65C21h42a97l84u67p58a 6938620889693

Minimálně je jedna vidět na tom mostu. Ale třeba si toho nevšiml nebo byl vyšší než normálně a myslel, že se tam vejde.

0/0
26.8.2016 15:42

J22i68r25i 62R92u45s66n70o11k 4835812137193

V USA maji krasne cedule, na nichz je text: Trefis-li tuto ceduli, trefis i tamhleten most :-)

http://tinalewisrowe.com/wp-content/uploads/2012/01/If-you-hit-this-sign-you-will-hit-that-bridge.jpg

+5/0
26.8.2016 16:23

J87a84r90o90s86l55a40v 30R22y65c75h17t35e78c60k92ý 5937178195459

To je skvělý.

btw 3,6 metru to moc kaionů nemá a nebo jo?

0/0
26.8.2016 17:58

K82a29r65e11l 51L13a59n46g50r 2842417820178

jen namátkou tohle - jinak si dejte do googlu kamion výška 3,6 a uvidíte co vá zaplaví za obrázky

http://www.pozary.cz/clanek/60440-kamion-s-navesem-uvizl-v-tisnove-pod-zeleznicni-mostem-hasici-museli-nariznout-zdemolovanou-strechu/

0/0
26.8.2016 19:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.