- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si vzpoměl na jednu příhodu.
Žil jsem v kraji, kde je poměrně hodně nízkých viaduktů.
U pošty jezdil tehdy starý pán se Š1203, a rozvážel balíky po těch trasách, kde byly ony nízké viadukty. S tou Š 1203 se pod ty viadukty vešel.
Ale vedení pošty mu chtělo udělati radost, tehdy jim přišly nové skříňové Avie, a jednu dostal ten pán. Marně protestoval, že to již dojezdí na té dodávce.
Další den naložil balíky do Avie, a vyrazil na trasu. Jen zapoměl, že sedí v poněkud vyšším voze, a měl by tedy zvoliti jinou trasu. Nestalo se. Nu, a jak vjel pod jeden nízký viadukt, kabina řidiče se tam vešla, ale nástavba zůstala ležet na zemi před tím viaduktem.
Další den již pán jezdil se svou Š1203.
Inu je to tak, že dnes má noty na velké auto každý.
A výsledky jsou vidět dnes a denně.
V počátcích devadesátek jsme vyrazili na zájezd do Paříže. Tehdy ukrutně moderním dvoupatrovým autobusem. Šofér zřejmě odkojený na Karose si to namířil do podzemních garáží pod La Défense. No a nevešel se tam o půl metru. Rána jak z děla, s betonovým překladem ve stropě garáží naštěstí nehnul, ale kus střechy se mu podařilo srolovat. Naštěstí nikoho nezranil. Čekali jsme tehdy na náhradní autobusy dva dny a užívali nočního života v Paříži...
Co je to vůbec za tu debilní zvyklost dávat tu značku o výšce až na most? Tenhle zákaz vjezdu by měl být na začátku silnice, ne někde uprostřed.
Tak tenhle zákaz vjezdu je tam od Prostějova ještě navíc dvakrát ve vzdálenosti 4 KM a 200 metrů před mostem a v Němčicích 1 krát, ale tito ,, letci ́ ́ jedoucí zde ze skládky to prostě občas risknou a ti chytřejší před tímto mostem zastaví shodí kontejner a protáhnou ho pod ním a pak zase naloží.
konečně bychom se mohli poučit z Rumunska - tam před každým přejezdem (včetně polňaček) na elektrizované trati nebo podjezdem mají přes celou cestu kus masivní traverzy na pevných sloupech - a mají klid. Není to vzhledné, ale praktické ano!
Kdo teď zaplatí všechny škody, že trať zařazená do TEN-T bude několik dní až týdnů mimo provoz? A tím myslím všechny škody (nejen opravu mostu), včetně vícenákladů dopravců a to se ještě bohužel ve vnitru nevyplácí odškodnění cestujícím za promarněný čas ! Ten blb co tam s kamionem vjel to určitě nebude. Budem to my všichni :-(
Je mi zle z některých příspěvků od chytráků, kteří nezvládnou řídit ani koloběžku ...... vím , že pro mnohé to bude překvapení , ale já chápu že se tohle může stát .... a ruku na srdce - kdo z vás v práci občas neudělá nějakou chybu ?? Chybujeme každý, akorát u náklaďáku je to takhle vidět !!
Peter Vaňušanik mi dal mínus, protože ON žádné chyby nikdy nedělá ......
doufám,že si ten "šofér"pěkně natloukl šňupák vo volant. A příště se alespoň "přikrčí" u volantu,když pojede pod mostem.
32 let jsem tam bydlel. Děje se to tu pořád. Značky všude, ale je to marne. Zrejme vzhledem k IQ jedinců, kteří jsou ve vozidlech mezi sedadlem a volantem. Aspoň, že stihl zastavit trať. Jsem zvědav, jak dlouho nebude jezdit vlak z Brna na Přerov. Jinak souhlas, že jednodušší by bylo go mostu a standardní vyska.
Jelikoz tam jezdim pravidelne a zrovna dneska jsem to kvuli tomuhle exotovi musel objizdet, tak vim, ze tam pokazde vzdycky aspon jednou potkam nakladak a divim se tomu, ze tam vubec projede. Tenhle ma o metr vyssi kontejner nez kabinu, ten most uz je videt z dalky, ze je mensi, je tam myslim snad 3,2 psano nebo kolik psano a ne, vpali to tam jak kdyby se nechumelilo myslitel.
Pri tom to znaceni mostu je tam siroko daleko dopredu psane z obou stran. Hroznej problem jet pres Kojetin a najet o 5 km navic mozna ani ne.