Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J15i86n98d31ř65i98c85h 47Š59k31o48p18e34k 4305271720755

„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.

Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě

+18/0
doporučit
2.9.2016 6:41

J12i77ř53í 43E90n91g86l62i97š 1155849605541

Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!

+14/0
doporučit
2.9.2016 7:28

T36o57m29á15š 94H82e60ř51m47á89n65e35k 7194617375

Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.

+10/0
doporučit
2.9.2016 6:59

M37i42c92h11a49l 94P47a30l50e79č23e93k 2211678672924

Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít

+7/−2
doporučit
2.9.2016 7:59

J11i86ř14í 94S89t88r28ž35í43n21e33k 4636879862

Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.

+2/0
doporučit
2.9.2016 13:54
Foto

M18a81r40t59i34n 64R22o82t20t59e87r 2375782359807

Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.

+2/0
doporučit
2.9.2016 8:48

T88o49m82á78š 95Š64e47b14e65s47t47a 3237668665384

Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi ;-)

+2/−6
doporučit
2.9.2016 7:17

P71a82v42e62l 71R41e62z61n42i13c80e27k 3765544174622

no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...

0/−1
doporučit
3.9.2016 15:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.