Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po páté nehodě obec dál marně prosí o závory na nebezpečné přejezdy

Boj o závory na dvou nebezpečných přejezdech svádějí v Postřelmově na Šumpersku. Zatím však marně. Ačkoli jde o přejezdy, přes které nejezdí tranzitní doprava, stalo se zde v poslední době pět nehod, včetně havárie, při níž zahynul zaměstnanec obecního úřadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a18n 89Z48e26m10a67n 1566495514326

Už se mi několikrát stalo, že když jsem zastavil u přejezdu s blikajícími červenými světly, ale bez závor, že auto, které přijelo za mnou, mě objelo a vjelo na přejezd. Existuje nějaká výmluva pro takové chování?

0/0
7.9.2016 8:45

P45e57t75r 58P67i27d64r83m14a69n69n 7471633325323

Ne.

+1/0
11.10.2016 16:33

P29e50t86r 78Ž10á90k 1148152135339

Ja bych naopak vsechny zavory demontoval a nechal jenom svetla,at se to vyfiltruje s co nejmensimi nasledky pro ostatni slusne ridice...

0/0
7.9.2016 8:28

P74a30v63e65l 47K82r65a69l 4578959889842

Ty jsi taky chytrej. A co když při kolizi vlaku s autem zasáhnout jiné auto, které poslušně zastavilo před přejezdem a čekalo?

0/0
24.9.2016 18:19

P74a28v70e93l 16R32e52z85n38i89c56e21k 3935644334742

no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...

0/−1
3.9.2016 15:21

R31o68m79a20n 91V92í97c68e68n93e28c 2949502768682

Přehlédnout to nelze, to je fakt. Možná tak při západu či východu Slunce. Však to taky starosta nepopírá- je to šlendrián a riskování místních, protože to je místní přejezd. Ale pravdu má v tom, že když je to tak rizikové místo, opravdu několik milionů za přejezd je více, než tolik lidských životů? A určitě přibudou další.

0/0
3.9.2016 18:53

J25a98n 76Z63e57m87a52n 1786205504786

Řidiče, který nerespektuje světelnou a akustickou výstrahu na přejezdu, mi ani není líto. Škoda peněz za závory.

0/0
7.9.2016 8:38

P57e52t61r 82P54i54d89r67m10a88n11n 7691893335513

Jednodušší by bylo zrušit trať,a blbové budou v bezpečí.

0/0
11.10.2016 16:34

J11i78ř17í 55S87t38r49ž47í77n11e53k 4846749312

Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.

+2/0
2.9.2016 13:54
Foto

M68i84r34o65s12l34a96v 79D66v34o38ř70á98k 4742896189539

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání.

Citace Vaší věty je zde ukázka neznalosti onoho přejezdu. Řidiči jedoucí po spojovací ulici přejedou z levé strany onoho přejezdu na křižovatku stejného řádu a po zjištění možnosti pokračovat dále je ihned přejezd. Při rychlejším opuštění křižovatky je již těžké mnohdy bezpečně reagovat na světelné zařízení. Pokud by na tomto přejezdu byly závory nebo světelné zařízení na Spojovací ulici tak je větší pravděpodobnost těmto nehodám předejít.

+1/0
2.9.2016 17:16

M88i34r17o50s74l77a65v 64Š13i36m83á75k 8584876511642

Tak pane, a teď zbývá jen zvednout pr*el a jet se na to místo skutečně podívat. Normy nechte doma a sedněte si do auta a zkuste si ty přejezdy za ten den návštěvy několikrát projet.

0/−1
24.9.2016 22:52

J70i30ř32í 76S41t28r33ž75í21n70e63k 4666639312

Nezlobte se na mně ale každý kdo se přibližuje ke zmiňovanému přejezdu je hned několika způsobama informovaný, že někde poblíž je přejezd. Jednak je to dopravním značením, jednak je vidět protihluková stěna a nad ní trakční vedení. A to nepočítám, že v některých místech jsou vidět návěstidla. Takže informaci o tom že je v blízkosti přejezd mám. Nevím jak vy, ale já tuto informaci ve svém mozku zpracuju a očekávám co se bude dít. Výstražníky jsou vidět ze všech směrů, ze kterých se dá k přejezdu přijet. Pravda je, že třeba hned není vidět světlo - to když jsem v ulici Spojovací bezprostředně vedle protihlukové stěny. Výstražník ale vidím - i když z boku. Teď už jen zjistit, co na výstražnících svítí a podle toho se uvidí. Nevidím žádné světlo - zařízení může být v anulaci (vlak projel přejezdem, skončila výstraha a vlak odjíždí od přejezdu - ale je ještě blízko) nebo může být přejezd v poruše.To znamená, že k přejezdu se může blížit vlak a v tom případě jedu pomalu (podle toho jak daleko po kolejích vidím), klidně před kolejema zastavím a rozhlídnu se, jestli můžu dál. Pokud vidím červená světla tak to se k přejezdu blíží vlak, takže zastavím. A jedině tehdy, když vidím bílé světlo pozitivní signalizace tak jedu téměř bez obav přes přejezd nějakou normální rychlostí (povoleno je 50 km/hod, ale pokud přejezd neznám tak asi pomaleji). Taky argument že je před přejezdem křižovatka a já nemám čas zjistit, co svítí na výstražníku je výmluva. Nezdá se mi pravděpodobné, že ulicí Nová/Zahradní projíždí nepřetržitý proud vozidel, který by mně nutil při vjezdu z ulice spojovací dělat nějaké nebezpečné manévry.

Pokud si někdo myslí, že doplnění závor na tomto přejezdu absolutně odstraní možnost nehody, tak klidně může. Znovu opakuju - pokud někdo nebude respektovat světla a bude se řídit jenom závorama, vůbec nic to neřeší - může se ocitnout zavřený mezi závorama v době, kdy tam nebude sám ale bude tam tam s ním vlak.

0/0
4.10.2016 18:40
Foto

M98a71r98t44i87n 80R48o47t92t36e45r 2235462639757

Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.

+2/0
2.9.2016 8:48

D56a88v91i19d 47D32o63b29e53š 3855352137

Protihlukové stěny skutečně skoro zrušily výhled.

https://goo.gl/yFALMW

Ale tam jsou výstražná světla a zvuk, na vedlejší ulici v obci (na hlavní jsou závory), tak co chcete víc?

+3/0
2.9.2016 10:11
Foto

M18a77r74t42i77n 82R64o87t89t49e22r 2745142109937

V opravdu nepřehledných místech by podle mě ty závory zkrátka být měly. Ale souhlasím, že světlo taky samozřejmě jasně indikuje stav.

0/0
2.9.2016 11:07

O72l42d83ř32i80c10h 22Š90t26ě76p41á59n23e30k 7962666666144

Takže podle vás, když svítí červená a vy nevidíte jestli něco jede , tak tam raději vjedete? Běžte vrátit řidičák.

+1/0
5.9.2016 0:01

O24l70d19ř46i69c13h 24Š15t69ě37p46á20n72e13k 7762546746884

Výhled nevýhled, svítí li červené světlo, vjede tam jen idiot a to už je pak jedno, jestli přežije nebo ne.

+1/0
5.9.2016 0:00

M87i80c17h75a72l 65P14a41l47e35č50e65k 2671408902574

Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít

+7/−2
2.9.2016 7:59
Foto

M36i23r93o44s89l48a87v 49D31v65o69ř35á48k 4882896929479

Rv Rv Nepiš hlouposti a běž se přesvědčit.

0/−3
2.9.2016 11:58
Foto

P22e28t19r 27P72r15o50c16h78á54z86k90a 3752926552704

Pan Paleček má pravdu. Přejezdy odpovídají normám. Jsou vybaveny výstražnou světelnou signalizací a s výrazněnými reflexními kříži. Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé. Ani jedna nehoda nevznikla chybou železnice, ale vždy chybou místních, kteří světla nerespektují. Pokud člověk vjede na blikající přejezd pak ho nejspíš ani závory nezastaví. Musely by být v provedení, které se nedá objet. Nelze k vůli inteligenci pár jedinců utrácet peníze použitelné jinde. Pokud chce obec nadstandartní zabezpečení bude si muset opravdu sama připlatit se svého. Možná levnější a jednodušší by bylo, kdyby si najala lektora, který proškolí místní obyvatele a hlavně řidiče se znalosti dopravních předpisů a schování na přejezdu.

+4/0
2.9.2016 12:07
Foto

M45i70r45o47s10l87a28v 63D33v93o42ř61á16k 4852576719179

Drahý pane! Pokud jste někdy u tohoto přejezdu byl tak se velmi divím Vašemu umu.Máte pravdu, že v době nehody na tomto přejezdu byla vina motoristy. To souhlasím a velmi dobře ty lidi znám. Jen tvrdím, že takové zabezpečení přejezdu hned za křižovatkou je nešťastný a pro motoristy velmi nebezpečný,Ctím Vaše vzdělání, ale chyba není na straně obce ale na straně železnice. Myslíte si, že pokud by bylo tolik nehod co zažil tento přejezd na nějaké křižovatce tak ji rozhodně předělají.JEN ZDE JSOU ZARAŽENÉ VIDLE V KOPCE HNOJE NA ŽELEZNICI. Přiznat si spoluvinu je velice těžké hlavně u úředníků.

0/−1
2.9.2016 12:22
Foto

P93e36t95r 88P65r37o90c88h54á42z83k51a 3532746152374

Vážený pane, mou pracovní náplní je servis mimo jiné železničních kabelů. Pohybuji se tedy kolem železnice den co den. Mám tedy možnost sledovat jak se chovají řidiči, ale i chodci na přejezdech a na železnici. Pokud bychom vycházeli s toho, že každé místo, kde se dějí nehody se přestaví, obvykle jen k vůli hlouposti několika jedinců stát a provozovatel tratí by se nedoplatil. Výstraha na těchto přejezdech se spouští s dostatečným předstihem a tedy každý, opakuji každý řidič má dost času zastavit a počkat těch pár minut než vlak přejede. Řekněte mi prosím jediný rozumný důvod proč to někteří nedělají? Nelze srovnávat zabezpečený přejezd s křižovatkou kde je přednost upravena pouze dopravním značením a kde v případě špatného rozhledu může nastat nehoda. Tady je však situace jasná. svítí červená, stojím. Elementární požadavek a přeci ho někteří nedodrží. vzhledem k počtu nehod, se mi chce říct, že v Postřelmově je větší koncentrace nezodpovědných řidičů jak jinde v zemi. Tedy za předpokladu, že všichni byli s Postřelmova.

+3/0
2.9.2016 12:55
Foto

M16i60r68o21s36l97a76v 89D28v19o24ř40á26k 4882426639339

Když se pohybujete kolem železnice tak se stavte na tento přejezd podívat. Zjistíte, že někteří řidiči nemají s dostatečným předstihem vidět, že na přejezdu svítí červená.

0/−1
2.9.2016 17:20
Foto

P53e35t16r 27P61r28o91c71h94á59z21k13a 3642816162634

Na tom přejezdu jsem byl nesčíslně krát, naposledy nedávno.Pokud řidič jede rozumnou rychlostí, tedy do 50 km/hod tak nemá vůbec žádný problém v čas zastavit. Dal bych vám za pravdu, pokud by účastníci nehod byli odněkud s druhého konce republiky. Ti co tam havarovali jsou převážně místní a tam není žádná omluva. Zkrátka hazardovali a risk nevyšel. Bohužel.

+1/0
5.9.2016 16:26

J95a39n 62Z91e36m77a47n 1636355414826

Řidič má za povinnost sledovat dopravní situaci a tak by si měl i všimnout, že se blíží k železničnímu přejezdu a zvýšit pozornost i v případě, že červená světla neblikají. Možná by neškodilo dát k přejedu kameru a rovnou posílat pokuty těm, co přejeli na červenou a přežili.

0/0
7.9.2016 8:43
Foto

M64i81r36o80s64l59a80v 79D54v25o13ř94á85k 4152716689809

Pane! Zamyslel jste se někdy proč tyto střety vlaků s vozidly jsou jen z jedné strany přejezdu?

0/−1
2.9.2016 12:34
Foto

P60e64t26r 87P62r77o34c16h32á49z88k53a 3792466962684

Je celkem jedno, s které strany vjede řidič na přejezd ve výstraze. Pro tohle já nemám žádnou omluvu, pokud vy ano, pak se zastáváte hazardérů kteří riskují svůj život a životy dalších nevinných ve vlaku.

+2/0
2.9.2016 12:43

M20i90r49o43s18l18a77v 76Š43i93m56á44k 8734466141722

"Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé." - a to jsem sebral kde?

0/0
24.9.2016 22:53

J98i22ř56í 13E90n93g21l11i88š 1825949485891

Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!

+14/0
2.9.2016 7:28
Foto

M39i20r17o94s26l19a70v 76D22v45o86ř28á21k 4242626649779

Nebezpečné křižovatky( křižovatky smrti) jsou též dle Vás jen hlouposti?

Potom nechápu poč je předělávali a předělávají aby tam omezili nehodovost: Co říkáte úpravě mnoha nebezpečným úsekům? Nejlépe je napřed přemýšlet a potom něco dělat.

0/−2
2.9.2016 12:02

J13i40ř54í 76E51n89g63l11i30š 1305609395361

Přejezd je opatřen světelným přejezdovým zabezpečovacím zařízením schváleného typu. Už z principu věci nemůže být přejezd nebezpečný, stejně jako světelná křižovatka nemůže být nebezpečná.

Ostatní křižovatky jsou samozřejmě jiná kategorie.

+2/0
2.9.2016 12:06
Foto

M23i90r68o16s66l81a20v 57D54v34o89ř20á44k 4442526719459

Co mi řekneš k ostatním nebezpečným úsekům silnic?

0/−1
2.9.2016 12:32

J27i69ř21í 35E80n74g28l38i10š 1835939135571

Nevidím důvod vyjadřovat se k ostatním úsekům silnic, protože předmětem diskuze je železniční přejezd, u kterého starosta požaduje nadstandardní dovybavení ;-)

+2/0
2.9.2016 12:38

M12i14r94o11s87l41a92v 31Š14i28m30á34k 8404936371172

KAŽDÝ ŽELEZNIČNÍ PŘEJEZD JE PŘEDEVŠÍM NEBEZPEČNÝ. A právě proto se snižuje riziko střetu různými opatřeními, signalizací, závorami apod. směrem k jakési teoretické nule. Zavřete-li nůž do šuplíku, pořád je to nebezpečný nůž.

0/0
24.9.2016 22:57

T40o64m81á36š 12Š91e59b55e42s19t42a 3657118705804

Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi ;-)

+2/−6
2.9.2016 7:17

P32e25t60r 13K85o90n23í19č22e77k 8174202395565

Stěna je pro lidi, co tam bydlí a ví o všech vlacích, co projedou. Ridici projedou behem pár vteřin a jedou dál, pokud udělají vše správně.

+1/0
2.9.2016 7:52

J53a54n 72V36a77l54o50u83c69h 6902117428240

Jenže přes 90% hluku pochází z podvozků, tudíž mít PHS až po úroveň střechy je hloupost a hlavně (při těch kilometrech) mrhání penězi.

+2/−1
2.9.2016 9:11

J78i71n80d89ř45i22c15h 20Š22k62o85p27e77k 4835201370635

přejezd je vybaven závorami, takže na vlak není nutné bezpodmínečně vidět v každém okamžiku

0/−4
2.9.2016 8:36
Foto

M75i23r15o14s57l48a51v 64D68v56o11ř59á44k 4692676729859

O kterém přejezdu píšete?? Nejste tak trochu mimo ???

+1/0
2.9.2016 12:04
Foto

P12e95t58r 90P89r41o54c45h26á89z95k22a 3722506912444

Na přejezdu se řídím světelnou signalizací a ne tím, zda vidím, nebo nevidím vlak. Pokud vám tohle není jasné, pak nemáte za volantem co dělat. Oba dva přejezdy velmi dobře znám.

+1/0
2.9.2016 12:11
Foto

M28i35r41o85s22l28a37v 20D32v72o36ř12á23k 4632716959849

Co prosím děláte pokud na světelnou signalisaci špatně vidíte a nebo máte možnost ji zaregistrovat na poslední chvíli? Vy jste doopravdy, že lidé co měli nehodu byli sebevrazi? Nebo co si myslíte o těch lidech?

0/−2
2.9.2016 12:25
Foto

P32e47t93r 46P66r62o50c63h21á23z30k25a 3322826432814

Výstražníky jsou vidět s dostatečné vzdálenosti, navíc je přejezd vybaven akustickou signalizací. Vyhláška také jasně říká, jakou rychlostí se řidič před a na přejezdu smí pohybovat. Ani jeden s těch přejezdů není o nic víc nebezpečný než tisíce dalších v této zemi. Ti lidé, kteří tam měli nehodu nedělali to, co dělat měli. Tedy nevěnovali se dostatečně řízení motorového vozidla, nesledovali dopravní značení, nerespektovali výstrahu. Bohužel se jim to stalo osudné. Moc mě to nepřekvapuje. Jsou tací, kteří klidně kličkují mezi závorami a za sebevrahy se také nepokládají.

+4/0
2.9.2016 12:59
Foto

M32i34r47o93s45l82a87v 42D86v93o14ř19á16k 4502786329439

Zde je jasno, že neznáte situaci ke které se vyjadřujete a mluvíte jen do větru.Drahý pane v těsné blízkosti je křižovatka a vozidla jedoucí po Spojovací ulici od nádraží která odbočují na přejezd světelnou signalizaci vidí na poslední chvíli. Chápu, že přejezd je postaven dle normy jen strohá norma nedokáže podchytit všechny aspekty. Proto tvrdím, že projektant onoho přejezdu je jen kancelářská figura která nerespektuje přírodní zákonitosti.Pravdou je že nehoda není náhoda a na oněch nehodách má též určitý podíl projektant.

0/−2
2.9.2016 17:09

T71o18m38á78š 24H13e13ř58m51á39n95e12k 7714377365

všechny světelné přejezdy jsou dělány s prodlevou na opuštění nejpomalejšího vozidla z prostoru přejezdu. Bývá to standardně několik desítek sekund, tzn že buď by se dotyční crascheři museli pohybovat vyloženě hlemíždím tempem aby od výstražníku nestihli opustit přejezd, nebo, což je téměř jisté, absolutně nerespektovali výstrahu a jeli na červenou. A pokud někdo bude tvrdit že si chudáci nevšimli světel a ospravedlňují to tím, aha, tak vlastně ono nedat přednost na stopce je taky ok, zastřelit člověka je taky v pořádku. S vámi obhajovateli těch bouralistů bych se vážně nikdy nechtěl na silnici i mimo ji potkat.

+1/0
2.9.2016 19:32
Foto

M53i23r80o75s76l91a75v 25D96v25o24ř33á90k 4412346429979

Máte pravdu. Takového člověka na silnice potkat se rovná pokažení celého dne. Mluvit o něčem čemu nerozumí a nechápe nedokáže člověk.

0/−1
2.9.2016 20:11
Foto

P26e22t73r 41P14r85o29c61h19á67z91k69a 3172666192124

Jak už jsem vám napsal, takřka ve všech případech nehod, šlo o místní, kteří danou situaci znají a o to víc by si měli dávat pozor. Většina spoléhá na to, že tam vlak nejede rychle a že to vyjde. Nevyjde, vítězem je tak jako ve všech případech vlak. Možná by stačilo dát na silnici zvýšený hrbol, který by je donutil snížit rychlost, případně tam dát 30 pokud tam už není. To je jediná věc se kterou si nejsem jistý.

+1/0
5.9.2016 16:29
Foto

M38i93r19o34s64l97a51v 39D82v95o80ř96á89k 4382276469539

Tam by podle mne dát jednak hrbol nebo dát další světla směrem na onu Spojovací ulici.Poněvadž v této křižovatce je prvně hlídat vozidla přijíždějící na křižovatku a pak hned je onen přejezd.Z druhé strany nejsou porušení o přejezdu vozidel jen od oné křižovatky.

prosím prohlédněte si: https://www.google.cz/maps/@49.9054782,16.9184227,3a,75y,186.69h,77.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1swB1CFXPslkijx601wmpnpw!2e0!7i13312!8i6656

0/0
5.9.2016 18:22

T75o49m61á69š 44H82e15ř23m66á74n63e80k 7154717605

Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.

+10/0
2.9.2016 6:59

T25o81m61á58š 37V60y10k36o82u55k93a60l 8191781102498

Respektovat světla je jen jedna ze souběžných forem bezpečného přejetí přejezdu. Druhý krok je zpomalit, třetí krok je rozhlédnout se. Na světlech svůj život rozhodně závislý nenechám! Co když jsou porouchaná, nejde proud, někdo ukradl kábly ...? Je mnoho možností, kdy na světla není spoleh. A absence dobrého rozhledu je pak problém zásadní!

0/0
24.9.2016 23:47

J32i18n63d92ř98i44c48h 56Š87k46o73p49e26k 4895791540455

„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.

Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě

+18/0
2.9.2016 6:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.