Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po páté nehodě obec dál marně prosí o závory na nebezpečné přejezdy

Boj o závory na dvou nebezpečných přejezdech svádějí v Postřelmově na Šumpersku. Zatím však marně. Ačkoli jde o přejezdy, přes které nejezdí tranzitní doprava, stalo se zde v poslední době pět nehod, včetně havárie, při níž zahynul zaměstnanec obecního úřadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a80n 15Z22e77m73a48n 1146805344176

Už se mi několikrát stalo, že když jsem zastavil u přejezdu s blikajícími červenými světly, ale bez závor, že auto, které přijelo za mnou, mě objelo a vjelo na přejezd. Existuje nějaká výmluva pro takové chování?

0/0
7.9.2016 8:45

P58e22t63r 68P68i26d60r39m94a97n57n 7291793245213

Ne.

+1/0
11.10.2016 16:33

P69e27t82r 58Ž38á84k 1848882525109

Ja bych naopak vsechny zavory demontoval a nechal jenom svetla,at se to vyfiltruje s co nejmensimi nasledky pro ostatni slusne ridice...

0/0
7.9.2016 8:28

P60a74v75e14l 62K27r10a72l 4138989639942

Ty jsi taky chytrej. A co když při kolizi vlaku s autem zasáhnout jiné auto, které poslušně zastavilo před přejezdem a čekalo?

0/0
24.9.2016 18:19

P71a62v79e18l 49R19e15z40n61i35c96e66k 3145304304312

no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...

0/−1
3.9.2016 15:21

R95o31m72a32n 21V68í17c50e83n35e41c 2809562558752

Přehlédnout to nelze, to je fakt. Možná tak při západu či východu Slunce. Však to taky starosta nepopírá- je to šlendrián a riskování místních, protože to je místní přejezd. Ale pravdu má v tom, že když je to tak rizikové místo, opravdu několik milionů za přejezd je více, než tolik lidských životů? A určitě přibudou další.

0/0
3.9.2016 18:53

J25a57n 74Z55e30m78a29n 1456755834216

Řidiče, který nerespektuje světelnou a akustickou výstrahu na přejezdu, mi ani není líto. Škoda peněz za závory.

0/0
7.9.2016 8:38

P47e35t76r 19P10i42d95r77m76a81n35n 7401833135543

Jednodušší by bylo zrušit trať,a blbové budou v bezpečí.

0/0
11.10.2016 16:34

J38i33ř23í 76S33t83r15ž58í81n18e38k 4746109522

Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.

+2/0
2.9.2016 13:54
Foto

M75i85r96o48s98l30a81v 73D74v35o98ř83á78k 4782926889279

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání.

Citace Vaší věty je zde ukázka neznalosti onoho přejezdu. Řidiči jedoucí po spojovací ulici přejedou z levé strany onoho přejezdu na křižovatku stejného řádu a po zjištění možnosti pokračovat dále je ihned přejezd. Při rychlejším opuštění křižovatky je již těžké mnohdy bezpečně reagovat na světelné zařízení. Pokud by na tomto přejezdu byly závory nebo světelné zařízení na Spojovací ulici tak je větší pravděpodobnost těmto nehodám předejít.

+1/0
2.9.2016 17:16

M90i52r74o49s94l31a98v 59Š37i41m75á94k 8104706671952

Tak pane, a teď zbývá jen zvednout pr*el a jet se na to místo skutečně podívat. Normy nechte doma a sedněte si do auta a zkuste si ty přejezdy za ten den návštěvy několikrát projet.

0/−1
24.9.2016 22:52

J35i10ř95í 38S90t83r81ž72í64n58e86k 4776499142

Nezlobte se na mně ale každý kdo se přibližuje ke zmiňovanému přejezdu je hned několika způsobama informovaný, že někde poblíž je přejezd. Jednak je to dopravním značením, jednak je vidět protihluková stěna a nad ní trakční vedení. A to nepočítám, že v některých místech jsou vidět návěstidla. Takže informaci o tom že je v blízkosti přejezd mám. Nevím jak vy, ale já tuto informaci ve svém mozku zpracuju a očekávám co se bude dít. Výstražníky jsou vidět ze všech směrů, ze kterých se dá k přejezdu přijet. Pravda je, že třeba hned není vidět světlo - to když jsem v ulici Spojovací bezprostředně vedle protihlukové stěny. Výstražník ale vidím - i když z boku. Teď už jen zjistit, co na výstražnících svítí a podle toho se uvidí. Nevidím žádné světlo - zařízení může být v anulaci (vlak projel přejezdem, skončila výstraha a vlak odjíždí od přejezdu - ale je ještě blízko) nebo může být přejezd v poruše.To znamená, že k přejezdu se může blížit vlak a v tom případě jedu pomalu (podle toho jak daleko po kolejích vidím), klidně před kolejema zastavím a rozhlídnu se, jestli můžu dál. Pokud vidím červená světla tak to se k přejezdu blíží vlak, takže zastavím. A jedině tehdy, když vidím bílé světlo pozitivní signalizace tak jedu téměř bez obav přes přejezd nějakou normální rychlostí (povoleno je 50 km/hod, ale pokud přejezd neznám tak asi pomaleji). Taky argument že je před přejezdem křižovatka a já nemám čas zjistit, co svítí na výstražníku je výmluva. Nezdá se mi pravděpodobné, že ulicí Nová/Zahradní projíždí nepřetržitý proud vozidel, který by mně nutil při vjezdu z ulice spojovací dělat nějaké nebezpečné manévry.

Pokud si někdo myslí, že doplnění závor na tomto přejezdu absolutně odstraní možnost nehody, tak klidně může. Znovu opakuju - pokud někdo nebude respektovat světla a bude se řídit jenom závorama, vůbec nic to neřeší - může se ocitnout zavřený mezi závorama v době, kdy tam nebude sám ale bude tam tam s ním vlak.

0/0
4.10.2016 18:40
Foto

M36a65r91t90i46n 31R35o12t79t63e97r 2875702889157

Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.

+2/0
2.9.2016 8:48

D77a73v64i40d 87D52o77b96e60š 3355162697

Protihlukové stěny skutečně skoro zrušily výhled.

https://goo.gl/yFALMW

Ale tam jsou výstražná světla a zvuk, na vedlejší ulici v obci (na hlavní jsou závory), tak co chcete víc?

+3/0
2.9.2016 10:11
Foto

M11a84r46t44i30n 20R33o14t20t12e19r 2335452709327

V opravdu nepřehledných místech by podle mě ty závory zkrátka být měly. Ale souhlasím, že světlo taky samozřejmě jasně indikuje stav.

0/0
2.9.2016 11:07

O30l42d40ř13i23c92h 66Š85t84ě32p46á61n60e57k 7672416656394

Takže podle vás, když svítí červená a vy nevidíte jestli něco jede , tak tam raději vjedete? Běžte vrátit řidičák.

+1/0
5.9.2016 0:01

O61l33d26ř43i29c76h 76Š47t83ě94p74á64n40e94k 7272296576644

Výhled nevýhled, svítí li červené světlo, vjede tam jen idiot a to už je pak jedno, jestli přežije nebo ne.

+1/0
5.9.2016 0:00

M29i31c92h76a44l 97P61a21l83e58č71e56k 2511708532924

Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít

+7/−2
2.9.2016 7:59
Foto

M83i46r15o85s22l63a35v 75D18v71o21ř29á91k 4512436409989

Rv Rv Nepiš hlouposti a běž se přesvědčit.

0/−3
2.9.2016 11:58
Foto

P12e21t43r 46P83r88o28c81h17á91z28k75a 3372526142214

Pan Paleček má pravdu. Přejezdy odpovídají normám. Jsou vybaveny výstražnou světelnou signalizací a s výrazněnými reflexními kříži. Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé. Ani jedna nehoda nevznikla chybou železnice, ale vždy chybou místních, kteří světla nerespektují. Pokud člověk vjede na blikající přejezd pak ho nejspíš ani závory nezastaví. Musely by být v provedení, které se nedá objet. Nelze k vůli inteligenci pár jedinců utrácet peníze použitelné jinde. Pokud chce obec nadstandartní zabezpečení bude si muset opravdu sama připlatit se svého. Možná levnější a jednodušší by bylo, kdyby si najala lektora, který proškolí místní obyvatele a hlavně řidiče se znalosti dopravních předpisů a schování na přejezdu.

+4/0
2.9.2016 12:07
Foto

M46i20r79o23s71l51a65v 95D26v67o72ř86á41k 4282426249409

Drahý pane! Pokud jste někdy u tohoto přejezdu byl tak se velmi divím Vašemu umu.Máte pravdu, že v době nehody na tomto přejezdu byla vina motoristy. To souhlasím a velmi dobře ty lidi znám. Jen tvrdím, že takové zabezpečení přejezdu hned za křižovatkou je nešťastný a pro motoristy velmi nebezpečný,Ctím Vaše vzdělání, ale chyba není na straně obce ale na straně železnice. Myslíte si, že pokud by bylo tolik nehod co zažil tento přejezd na nějaké křižovatce tak ji rozhodně předělají.JEN ZDE JSOU ZARAŽENÉ VIDLE V KOPCE HNOJE NA ŽELEZNICI. Přiznat si spoluvinu je velice těžké hlavně u úředníků.

0/−1
2.9.2016 12:22
Foto

P56e49t58r 19P56r10o57c86h14á15z71k16a 3102806282164

Vážený pane, mou pracovní náplní je servis mimo jiné železničních kabelů. Pohybuji se tedy kolem železnice den co den. Mám tedy možnost sledovat jak se chovají řidiči, ale i chodci na přejezdech a na železnici. Pokud bychom vycházeli s toho, že každé místo, kde se dějí nehody se přestaví, obvykle jen k vůli hlouposti několika jedinců stát a provozovatel tratí by se nedoplatil. Výstraha na těchto přejezdech se spouští s dostatečným předstihem a tedy každý, opakuji každý řidič má dost času zastavit a počkat těch pár minut než vlak přejede. Řekněte mi prosím jediný rozumný důvod proč to někteří nedělají? Nelze srovnávat zabezpečený přejezd s křižovatkou kde je přednost upravena pouze dopravním značením a kde v případě špatného rozhledu může nastat nehoda. Tady je však situace jasná. svítí červená, stojím. Elementární požadavek a přeci ho někteří nedodrží. vzhledem k počtu nehod, se mi chce říct, že v Postřelmově je větší koncentrace nezodpovědných řidičů jak jinde v zemi. Tedy za předpokladu, že všichni byli s Postřelmova.

+3/0
2.9.2016 12:55
Foto

M18i55r40o63s27l37a60v 55D47v30o25ř25á40k 4492886589149

Když se pohybujete kolem železnice tak se stavte na tento přejezd podívat. Zjistíte, že někteří řidiči nemají s dostatečným předstihem vidět, že na přejezdu svítí červená.

0/−1
2.9.2016 17:20
Foto

P44e79t13r 55P11r89o20c31h36á67z46k92a 3882256862534

Na tom přejezdu jsem byl nesčíslně krát, naposledy nedávno.Pokud řidič jede rozumnou rychlostí, tedy do 50 km/hod tak nemá vůbec žádný problém v čas zastavit. Dal bych vám za pravdu, pokud by účastníci nehod byli odněkud s druhého konce republiky. Ti co tam havarovali jsou převážně místní a tam není žádná omluva. Zkrátka hazardovali a risk nevyšel. Bohužel.

+1/0
5.9.2016 16:26

J80a32n 72Z11e60m23a28n 1876125704356

Řidič má za povinnost sledovat dopravní situaci a tak by si měl i všimnout, že se blíží k železničnímu přejezdu a zvýšit pozornost i v případě, že červená světla neblikají. Možná by neškodilo dát k přejedu kameru a rovnou posílat pokuty těm, co přejeli na červenou a přežili.

0/0
7.9.2016 8:43
Foto

M83i41r56o63s25l22a12v 64D10v25o60ř16á65k 4302416899699

Pane! Zamyslel jste se někdy proč tyto střety vlaků s vozidly jsou jen z jedné strany přejezdu?

0/−1
2.9.2016 12:34
Foto

P23e62t58r 14P38r71o59c27h26á56z53k31a 3612246522404

Je celkem jedno, s které strany vjede řidič na přejezd ve výstraze. Pro tohle já nemám žádnou omluvu, pokud vy ano, pak se zastáváte hazardérů kteří riskují svůj život a životy dalších nevinných ve vlaku.

+2/0
2.9.2016 12:43

M63i36r89o79s13l30a80v 85Š60i85m38á29k 8254166801282

"Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé." - a to jsem sebral kde?

0/0
24.9.2016 22:53

J32i58ř73í 49E22n31g54l69i95š 1455989645581

Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!

+14/0
2.9.2016 7:28
Foto

M48i10r17o75s11l93a51v 20D65v92o80ř72á53k 4522426399119

Nebezpečné křižovatky( křižovatky smrti) jsou též dle Vás jen hlouposti?

Potom nechápu poč je předělávali a předělávají aby tam omezili nehodovost: Co říkáte úpravě mnoha nebezpečným úsekům? Nejlépe je napřed přemýšlet a potom něco dělat.

0/−2
2.9.2016 12:02

J19i75ř34í 98E12n50g13l27i42š 1805299825671

Přejezd je opatřen světelným přejezdovým zabezpečovacím zařízením schváleného typu. Už z principu věci nemůže být přejezd nebezpečný, stejně jako světelná křižovatka nemůže být nebezpečná.

Ostatní křižovatky jsou samozřejmě jiná kategorie.

+2/0
2.9.2016 12:06
Foto

M31i25r37o27s46l37a21v 48D15v86o76ř21á91k 4802676499779

Co mi řekneš k ostatním nebezpečným úsekům silnic?

0/−1
2.9.2016 12:32

J12i36ř65í 44E89n88g33l43i45š 1595149575681

Nevidím důvod vyjadřovat se k ostatním úsekům silnic, protože předmětem diskuze je železniční přejezd, u kterého starosta požaduje nadstandardní dovybavení ;-)

+2/0
2.9.2016 12:38

M23i31r36o97s71l65a44v 35Š15i15m28á61k 8134876571862

KAŽDÝ ŽELEZNIČNÍ PŘEJEZD JE PŘEDEVŠÍM NEBEZPEČNÝ. A právě proto se snižuje riziko střetu různými opatřeními, signalizací, závorami apod. směrem k jakési teoretické nule. Zavřete-li nůž do šuplíku, pořád je to nebezpečný nůž.

0/0
24.9.2016 22:57

T20o68m44á77š 64Š77e92b27e33s40t36a 3137838105774

Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi ;-)

+2/−6
2.9.2016 7:17

P17e89t46r 73K54o84n92í19č12e14k 8514962315475

Stěna je pro lidi, co tam bydlí a ví o všech vlacích, co projedou. Ridici projedou behem pár vteřin a jedou dál, pokud udělají vše správně.

+1/0
2.9.2016 7:52

J81a85n 10V75a56l35o89u69c79h 6132447388190

Jenže přes 90% hluku pochází z podvozků, tudíž mít PHS až po úroveň střechy je hloupost a hlavně (při těch kilometrech) mrhání penězi.

+2/−1
2.9.2016 9:11

J74i40n39d41ř51i14c36h 21Š71k66o24p12e11k 4265591410735

přejezd je vybaven závorami, takže na vlak není nutné bezpodmínečně vidět v každém okamžiku

0/−4
2.9.2016 8:36
Foto

M22i80r70o79s50l54a35v 36D37v74o87ř46á20k 4422386259759

O kterém přejezdu píšete?? Nejste tak trochu mimo ???

+1/0
2.9.2016 12:04
Foto

P28e78t72r 71P10r91o94c36h20á29z85k72a 3542196402374

Na přejezdu se řídím světelnou signalizací a ne tím, zda vidím, nebo nevidím vlak. Pokud vám tohle není jasné, pak nemáte za volantem co dělat. Oba dva přejezdy velmi dobře znám.

+1/0
2.9.2016 12:11
Foto

M15i90r63o67s38l33a85v 13D14v24o39ř48á73k 4602346849859

Co prosím děláte pokud na světelnou signalisaci špatně vidíte a nebo máte možnost ji zaregistrovat na poslední chvíli? Vy jste doopravdy, že lidé co měli nehodu byli sebevrazi? Nebo co si myslíte o těch lidech?

0/−2
2.9.2016 12:25
Foto

P35e96t80r 68P11r22o87c75h53á40z35k49a 3632816652574

Výstražníky jsou vidět s dostatečné vzdálenosti, navíc je přejezd vybaven akustickou signalizací. Vyhláška také jasně říká, jakou rychlostí se řidič před a na přejezdu smí pohybovat. Ani jeden s těch přejezdů není o nic víc nebezpečný než tisíce dalších v této zemi. Ti lidé, kteří tam měli nehodu nedělali to, co dělat měli. Tedy nevěnovali se dostatečně řízení motorového vozidla, nesledovali dopravní značení, nerespektovali výstrahu. Bohužel se jim to stalo osudné. Moc mě to nepřekvapuje. Jsou tací, kteří klidně kličkují mezi závorami a za sebevrahy se také nepokládají.

+4/0
2.9.2016 12:59
Foto

M18i14r51o74s57l46a93v 92D68v66o84ř62á55k 4612586939109

Zde je jasno, že neznáte situaci ke které se vyjadřujete a mluvíte jen do větru.Drahý pane v těsné blízkosti je křižovatka a vozidla jedoucí po Spojovací ulici od nádraží která odbočují na přejezd světelnou signalizaci vidí na poslední chvíli. Chápu, že přejezd je postaven dle normy jen strohá norma nedokáže podchytit všechny aspekty. Proto tvrdím, že projektant onoho přejezdu je jen kancelářská figura která nerespektuje přírodní zákonitosti.Pravdou je že nehoda není náhoda a na oněch nehodách má též určitý podíl projektant.

0/−2
2.9.2016 17:09

T85o28m21á58š 68H13e77ř74m90á84n91e59k 7634507415

všechny světelné přejezdy jsou dělány s prodlevou na opuštění nejpomalejšího vozidla z prostoru přejezdu. Bývá to standardně několik desítek sekund, tzn že buď by se dotyční crascheři museli pohybovat vyloženě hlemíždím tempem aby od výstražníku nestihli opustit přejezd, nebo, což je téměř jisté, absolutně nerespektovali výstrahu a jeli na červenou. A pokud někdo bude tvrdit že si chudáci nevšimli světel a ospravedlňují to tím, aha, tak vlastně ono nedat přednost na stopce je taky ok, zastřelit člověka je taky v pořádku. S vámi obhajovateli těch bouralistů bych se vážně nikdy nechtěl na silnici i mimo ji potkat.

+1/0
2.9.2016 19:32
Foto

M73i90r64o55s81l20a38v 87D12v87o98ř44á36k 4352296909819

Máte pravdu. Takového člověka na silnice potkat se rovná pokažení celého dne. Mluvit o něčem čemu nerozumí a nechápe nedokáže člověk.

0/−1
2.9.2016 20:11
Foto

P40e49t76r 63P53r97o49c10h72á10z66k61a 3122426152264

Jak už jsem vám napsal, takřka ve všech případech nehod, šlo o místní, kteří danou situaci znají a o to víc by si měli dávat pozor. Většina spoléhá na to, že tam vlak nejede rychle a že to vyjde. Nevyjde, vítězem je tak jako ve všech případech vlak. Možná by stačilo dát na silnici zvýšený hrbol, který by je donutil snížit rychlost, případně tam dát 30 pokud tam už není. To je jediná věc se kterou si nejsem jistý.

+1/0
5.9.2016 16:29
Foto

M53i88r64o96s13l22a88v 57D40v18o70ř69á68k 4512486719929

Tam by podle mne dát jednak hrbol nebo dát další světla směrem na onu Spojovací ulici.Poněvadž v této křižovatce je prvně hlídat vozidla přijíždějící na křižovatku a pak hned je onen přejezd.Z druhé strany nejsou porušení o přejezdu vozidel jen od oné křižovatky.

prosím prohlédněte si: https://www.google.cz/maps/@49.9054782,16.9184227,3a,75y,186.69h,77.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1swB1CFXPslkijx601wmpnpw!2e0!7i13312!8i6656

0/0
5.9.2016 18:22

T20o29m23á72š 77H29e91ř25m54á18n20e70k 7364107545

Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.

+10/0
2.9.2016 6:59

T92o28m81á46š 63V93y78k27o59u29k33a45l 8361781412318

Respektovat světla je jen jedna ze souběžných forem bezpečného přejetí přejezdu. Druhý krok je zpomalit, třetí krok je rozhlédnout se. Na světlech svůj život rozhodně závislý nenechám! Co když jsou porouchaná, nejde proud, někdo ukradl kábly ...? Je mnoho možností, kdy na světla není spoleh. A absence dobrého rozhledu je pak problém zásadní!

0/0
24.9.2016 23:47

J60i93n67d91ř22i90c52h 75Š68k71o80p57e13k 4785851130175

„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.

Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě

+18/0
2.9.2016 6:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.