Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po páté nehodě obec dál marně prosí o závory na nebezpečné přejezdy

Boj o závory na dvou nebezpečných přejezdech svádějí v Postřelmově na Šumpersku. Zatím však marně. Ačkoli jde o přejezdy, přes které nejezdí tranzitní doprava, stalo se zde v poslední době pět nehod, včetně havárie, při níž zahynul zaměstnanec obecního úřadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a37n 81Z70e81m73a44n 1276665364496

Už se mi několikrát stalo, že když jsem zastavil u přejezdu s blikajícími červenými světly, ale bez závor, že auto, které přijelo za mnou, mě objelo a vjelo na přejezd. Existuje nějaká výmluva pro takové chování?

0/0
7.9.2016 8:45

P92e12t48r 13P33i31d76r79m24a98n92n 7871543915353

Ne.

+1/0
11.10.2016 16:33

P24e29t52r 56Ž34á84k 1298532815259

Ja bych naopak vsechny zavory demontoval a nechal jenom svetla,at se to vyfiltruje s co nejmensimi nasledky pro ostatni slusne ridice...

0/0
7.9.2016 8:28

P73a26v31e37l 76K29r51a64l 4978679639982

Ty jsi taky chytrej. A co když při kolizi vlaku s autem zasáhnout jiné auto, které poslušně zastavilo před přejezdem a čekalo?

0/0
24.9.2016 18:19

P98a62v93e94l 78R64e14z87n49i36c77e55k 3585254734192

no koukal jsem na google street view a v pripade fungujiciho svetelneho znameni neni nejmensi duvod aby kdokoli toto znameni prehledl, at uz prijizdi z jakehokoliv smeru...

0/−1
3.9.2016 15:21

R12o63m72a58n 66V87í58c14e55n52e46c 2799512328562

Přehlédnout to nelze, to je fakt. Možná tak při západu či východu Slunce. Však to taky starosta nepopírá- je to šlendrián a riskování místních, protože to je místní přejezd. Ale pravdu má v tom, že když je to tak rizikové místo, opravdu několik milionů za přejezd je více, než tolik lidských životů? A určitě přibudou další.

0/0
3.9.2016 18:53

J33a71n 24Z29e89m62a38n 1166635494936

Řidiče, který nerespektuje světelnou a akustickou výstrahu na přejezdu, mi ani není líto. Škoda peněz za závory.

0/0
7.9.2016 8:38

P75e46t47r 74P77i60d54r41m62a43n93n 7151423215133

Jednodušší by bylo zrušit trať,a blbové budou v bezpečí.

0/0
11.10.2016 16:34

J88i49ř35í 27S33t45r26ž79í54n83e43k 4946839562

Přejezdová zabezpečovací zařízení v ČR se instalují podle podmínek ČSN 34 2650 Ed2 a ČSN 73 6380. V první zmiňované normě je mimo jiné i základní rozdělení přejezdových zabezpečovacích zařízení na mechanická a SVĚTELNÁ. U světelných přejezdových zařízení je základní výstraha dávána světlem. Ostatní výstrahy (zvuková, mechanická závorou atd.) jsou doplňkové. Pokud má přejezdové zabezpečovací zařízení fungovat automaticky, musí být světelné.

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání. Výstraha na přejezdu probíhá tak, že se stanoveným předstihem před příjezdem čela vlaku na přejezd je spuštěna SVĚTELNÁ VÝSTRAHA a po uplynutí dalších předepsaných časů dojde ke sklopení závorových břeven. Pokud řidič, cyklista nebo chodec nehodlá respektovat světelnou výstrahu, závory mu pravděpodobně také nepomohou - může se ocitnout na přejezdu v době, kdy tam podle světel už dávno nemá být a na neštěstí může být zaděláno (viz např. uzavření kamionu mezi závorami u Studénky a mnoho dalších). V případě nerespektování světelné výstrahy ( tedy základní výstrahy) je riziko vzniku nehody docela vysoké, ale zcela jej nese ten, kdo výstrahu nerespektuje. To je sice tvrdé a nepopulární, ale je to tak. Chránit člověka před jeho vlastní blbostí je velice těžké, v mnoha případech nerealizovatelné.

+2/0
2.9.2016 13:54
Foto

M73i56r19o18s72l22a22v 65D79v73o85ř35á20k 4692226389669

U světelného přejezdového zabezpečovacího zařízení musí být vždy použity světelné výstražníky, které mohou být doplněny závorami. Počet a umístění výstražníků musí být takové, aby byla zajištěna jejich viditelnost ze silnice z normou předepsané vzdálenosti. Nepochopím v této souvislosti tvrzení, že světelná výstraha je nedostatečná a jedině instalace závory situaci zachrání.

Citace Vaší věty je zde ukázka neznalosti onoho přejezdu. Řidiči jedoucí po spojovací ulici přejedou z levé strany onoho přejezdu na křižovatku stejného řádu a po zjištění možnosti pokračovat dále je ihned přejezd. Při rychlejším opuštění křižovatky je již těžké mnohdy bezpečně reagovat na světelné zařízení. Pokud by na tomto přejezdu byly závory nebo světelné zařízení na Spojovací ulici tak je větší pravděpodobnost těmto nehodám předejít.

+1/0
2.9.2016 17:16

M81i18r85o73s88l80a46v 25Š57i58m66á92k 8904446651702

Tak pane, a teď zbývá jen zvednout pr*el a jet se na to místo skutečně podívat. Normy nechte doma a sedněte si do auta a zkuste si ty přejezdy za ten den návštěvy několikrát projet.

0/−1
24.9.2016 22:52

J83i88ř85í 84S95t68r97ž90í32n68e60k 4416979352

Nezlobte se na mně ale každý kdo se přibližuje ke zmiňovanému přejezdu je hned několika způsobama informovaný, že někde poblíž je přejezd. Jednak je to dopravním značením, jednak je vidět protihluková stěna a nad ní trakční vedení. A to nepočítám, že v některých místech jsou vidět návěstidla. Takže informaci o tom že je v blízkosti přejezd mám. Nevím jak vy, ale já tuto informaci ve svém mozku zpracuju a očekávám co se bude dít. Výstražníky jsou vidět ze všech směrů, ze kterých se dá k přejezdu přijet. Pravda je, že třeba hned není vidět světlo - to když jsem v ulici Spojovací bezprostředně vedle protihlukové stěny. Výstražník ale vidím - i když z boku. Teď už jen zjistit, co na výstražnících svítí a podle toho se uvidí. Nevidím žádné světlo - zařízení může být v anulaci (vlak projel přejezdem, skončila výstraha a vlak odjíždí od přejezdu - ale je ještě blízko) nebo může být přejezd v poruše.To znamená, že k přejezdu se může blížit vlak a v tom případě jedu pomalu (podle toho jak daleko po kolejích vidím), klidně před kolejema zastavím a rozhlídnu se, jestli můžu dál. Pokud vidím červená světla tak to se k přejezdu blíží vlak, takže zastavím. A jedině tehdy, když vidím bílé světlo pozitivní signalizace tak jedu téměř bez obav přes přejezd nějakou normální rychlostí (povoleno je 50 km/hod, ale pokud přejezd neznám tak asi pomaleji). Taky argument že je před přejezdem křižovatka a já nemám čas zjistit, co svítí na výstražníku je výmluva. Nezdá se mi pravděpodobné, že ulicí Nová/Zahradní projíždí nepřetržitý proud vozidel, který by mně nutil při vjezdu z ulice spojovací dělat nějaké nebezpečné manévry.

Pokud si někdo myslí, že doplnění závor na tomto přejezdu absolutně odstraní možnost nehody, tak klidně může. Znovu opakuju - pokud někdo nebude respektovat světla a bude se řídit jenom závorama, vůbec nic to neřeší - může se ocitnout zavřený mezi závorama v době, kdy tam nebude sám ale bude tam tam s ním vlak.

0/0
4.10.2016 18:40
Foto

M56a66r25t27i61n 86R96o82t83t75e72r 2925252629547

Ty protihlukové stěny tam to místo udělaly NEBEZPEČNÝM. A ano, jel jsem tam už několikrát.

+2/0
2.9.2016 8:48

D72a88v39i30d 64D35o80b35e52š 3695232197

Protihlukové stěny skutečně skoro zrušily výhled.

https://goo.gl/yFALMW

Ale tam jsou výstražná světla a zvuk, na vedlejší ulici v obci (na hlavní jsou závory), tak co chcete víc?

+3/0
2.9.2016 10:11
Foto

M94a50r29t29i14n 27R31o12t98t77e72r 2825772729117

V opravdu nepřehledných místech by podle mě ty závory zkrátka být měly. Ale souhlasím, že světlo taky samozřejmě jasně indikuje stav.

0/0
2.9.2016 11:07

O14l20d22ř13i53c45h 46Š58t78ě31p21á43n98e75k 7412716566474

Takže podle vás, když svítí červená a vy nevidíte jestli něco jede , tak tam raději vjedete? Běžte vrátit řidičák.

+1/0
5.9.2016 0:01

O76l12d41ř63i56c67h 74Š92t60ě54p94á25n56e51k 7902346756254

Výhled nevýhled, svítí li červené světlo, vjede tam jen idiot a to už je pak jedno, jestli přežije nebo ne.

+1/0
5.9.2016 0:00

M40i66c69h73a58l 91P50a96l92e83č32e35k 2671158262444

Přejezd je naprosto v pořádku, pokud se starostovi nelíbí, může vytáhnout kešeňu a koupit si závor kolik bude chtít

+7/−2
2.9.2016 7:59
Foto

M10i69r68o49s62l54a37v 59D83v90o63ř62á73k 4682516749989

Rv Rv Nepiš hlouposti a běž se přesvědčit.

0/−3
2.9.2016 11:58
Foto

P26e41t88r 77P13r53o49c23h58á74z90k70a 3342866882984

Pan Paleček má pravdu. Přejezdy odpovídají normám. Jsou vybaveny výstražnou světelnou signalizací a s výrazněnými reflexními kříži. Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé. Ani jedna nehoda nevznikla chybou železnice, ale vždy chybou místních, kteří světla nerespektují. Pokud člověk vjede na blikající přejezd pak ho nejspíš ani závory nezastaví. Musely by být v provedení, které se nedá objet. Nelze k vůli inteligenci pár jedinců utrácet peníze použitelné jinde. Pokud chce obec nadstandartní zabezpečení bude si muset opravdu sama připlatit se svého. Možná levnější a jednodušší by bylo, kdyby si najala lektora, který proškolí místní obyvatele a hlavně řidiče se znalosti dopravních předpisů a schování na přejezdu.

+4/0
2.9.2016 12:07
Foto

M22i50r31o64s36l61a84v 39D19v88o66ř37á86k 4322336419579

Drahý pane! Pokud jste někdy u tohoto přejezdu byl tak se velmi divím Vašemu umu.Máte pravdu, že v době nehody na tomto přejezdu byla vina motoristy. To souhlasím a velmi dobře ty lidi znám. Jen tvrdím, že takové zabezpečení přejezdu hned za křižovatkou je nešťastný a pro motoristy velmi nebezpečný,Ctím Vaše vzdělání, ale chyba není na straně obce ale na straně železnice. Myslíte si, že pokud by bylo tolik nehod co zažil tento přejezd na nějaké křižovatce tak ji rozhodně předělají.JEN ZDE JSOU ZARAŽENÉ VIDLE V KOPCE HNOJE NA ŽELEZNICI. Přiznat si spoluvinu je velice těžké hlavně u úředníků.

0/−1
2.9.2016 12:22
Foto

P36e50t73r 36P65r96o26c29h35á13z79k46a 3882586142744

Vážený pane, mou pracovní náplní je servis mimo jiné železničních kabelů. Pohybuji se tedy kolem železnice den co den. Mám tedy možnost sledovat jak se chovají řidiči, ale i chodci na přejezdech a na železnici. Pokud bychom vycházeli s toho, že každé místo, kde se dějí nehody se přestaví, obvykle jen k vůli hlouposti několika jedinců stát a provozovatel tratí by se nedoplatil. Výstraha na těchto přejezdech se spouští s dostatečným předstihem a tedy každý, opakuji každý řidič má dost času zastavit a počkat těch pár minut než vlak přejede. Řekněte mi prosím jediný rozumný důvod proč to někteří nedělají? Nelze srovnávat zabezpečený přejezd s křižovatkou kde je přednost upravena pouze dopravním značením a kde v případě špatného rozhledu může nastat nehoda. Tady je však situace jasná. svítí červená, stojím. Elementární požadavek a přeci ho někteří nedodrží. vzhledem k počtu nehod, se mi chce říct, že v Postřelmově je větší koncentrace nezodpovědných řidičů jak jinde v zemi. Tedy za předpokladu, že všichni byli s Postřelmova.

+3/0
2.9.2016 12:55
Foto

M62i61r28o30s19l71a64v 55D59v68o23ř86á22k 4362356509589

Když se pohybujete kolem železnice tak se stavte na tento přejezd podívat. Zjistíte, že někteří řidiči nemají s dostatečným předstihem vidět, že na přejezdu svítí červená.

0/−1
2.9.2016 17:20
Foto

P22e96t45r 25P72r56o53c14h45á11z57k15a 3922296402624

Na tom přejezdu jsem byl nesčíslně krát, naposledy nedávno.Pokud řidič jede rozumnou rychlostí, tedy do 50 km/hod tak nemá vůbec žádný problém v čas zastavit. Dal bych vám za pravdu, pokud by účastníci nehod byli odněkud s druhého konce republiky. Ti co tam havarovali jsou převážně místní a tam není žádná omluva. Zkrátka hazardovali a risk nevyšel. Bohužel.

+1/0
5.9.2016 16:26

J62a33n 70Z15e21m47a63n 1856275764956

Řidič má za povinnost sledovat dopravní situaci a tak by si měl i všimnout, že se blíží k železničnímu přejezdu a zvýšit pozornost i v případě, že červená světla neblikají. Možná by neškodilo dát k přejedu kameru a rovnou posílat pokuty těm, co přejeli na červenou a přežili.

0/0
7.9.2016 8:43
Foto

M82i39r17o97s76l38a87v 75D60v67o58ř89á15k 4732256739709

Pane! Zamyslel jste se někdy proč tyto střety vlaků s vozidly jsou jen z jedné strany přejezdu?

0/−1
2.9.2016 12:34
Foto

P16e49t66r 49P82r33o58c13h64á45z46k74a 3432596962944

Je celkem jedno, s které strany vjede řidič na přejezd ve výstraze. Pro tohle já nemám žádnou omluvu, pokud vy ano, pak se zastáváte hazardérů kteří riskují svůj život a životy dalších nevinných ve vlaku.

+2/0
2.9.2016 12:43

M59i70r74o37s12l79a76v 14Š52i78m93á13k 8424656401952

"Protihlukovou stěnu požadovala obec a obyvatelé." - a to jsem sebral kde?

0/0
24.9.2016 22:53

J72i92ř79í 76E20n56g98l15i57š 1945229915501

Bulvární titulek. Jak typické pro iDnes. Zjevně se jedná o standardně vybavené přejezdy, ale pisálek zase přehání. Nebezpečné je chování řidičů na přejezdech nikoliv přejezdy samotné!!!

+14/0
2.9.2016 7:28
Foto

M11i27r17o60s93l54a13v 49D45v68o35ř72á61k 4952146389559

Nebezpečné křižovatky( křižovatky smrti) jsou též dle Vás jen hlouposti?

Potom nechápu poč je předělávali a předělávají aby tam omezili nehodovost: Co říkáte úpravě mnoha nebezpečným úsekům? Nejlépe je napřed přemýšlet a potom něco dělat.

0/−2
2.9.2016 12:02

J69i98ř14í 49E11n49g79l29i84š 1135709695791

Přejezd je opatřen světelným přejezdovým zabezpečovacím zařízením schváleného typu. Už z principu věci nemůže být přejezd nebezpečný, stejně jako světelná křižovatka nemůže být nebezpečná.

Ostatní křižovatky jsou samozřejmě jiná kategorie.

+2/0
2.9.2016 12:06
Foto

M16i67r83o63s51l60a86v 51D48v20o37ř56á37k 4332546149589

Co mi řekneš k ostatním nebezpečným úsekům silnic?

0/−1
2.9.2016 12:32

J59i94ř75í 12E34n23g86l11i98š 1765379415191

Nevidím důvod vyjadřovat se k ostatním úsekům silnic, protože předmětem diskuze je železniční přejezd, u kterého starosta požaduje nadstandardní dovybavení ;-)

+2/0
2.9.2016 12:38

M51i42r78o65s61l66a88v 96Š54i52m51á13k 8314876761922

KAŽDÝ ŽELEZNIČNÍ PŘEJEZD JE PŘEDEVŠÍM NEBEZPEČNÝ. A právě proto se snižuje riziko střetu různými opatřeními, signalizací, závorami apod. směrem k jakési teoretické nule. Zavřete-li nůž do šuplíku, pořád je to nebezpečný nůž.

0/0
24.9.2016 22:57

T73o25m35á25š 36Š52e74b93e77s80t53a 3957618515824

Nejlevnejsi zpusob by bylo odstraneni horniho polati betonu (protihlukove steny), at jde videt, ze vlak prave projizdi. Toto je zazadni problem! Z obou stran je spatny vyhled a vlak opravdu nejde videt. Ale to pochopi pouze lide, kteri to znaji nebo tam bydli. Ti ostatni si stejne pomelou to svy. V kazde diskuzi jsou rozumbradove, kteri vubec netusi, o co se jedna, ale nazor maji vzdy nejlepsi ;-)

+2/−6
2.9.2016 7:17

P58e20t39r 67K94o76n70í71č86e25k 8604142525335

Stěna je pro lidi, co tam bydlí a ví o všech vlacích, co projedou. Ridici projedou behem pár vteřin a jedou dál, pokud udělají vše správně.

+1/0
2.9.2016 7:52

J97a13n 34V20a17l35o60u12c25h 6812987668840

Jenže přes 90% hluku pochází z podvozků, tudíž mít PHS až po úroveň střechy je hloupost a hlavně (při těch kilometrech) mrhání penězi.

+2/−1
2.9.2016 9:11

J87i79n23d91ř44i13c68h 92Š92k91o30p81e25k 4125531470105

přejezd je vybaven závorami, takže na vlak není nutné bezpodmínečně vidět v každém okamžiku

0/−4
2.9.2016 8:36
Foto

M74i47r31o69s78l77a29v 85D54v25o31ř56á93k 4562686379909

O kterém přejezdu píšete?? Nejste tak trochu mimo ???

+1/0
2.9.2016 12:04
Foto

P82e90t73r 32P25r11o82c40h14á21z14k37a 3902326172634

Na přejezdu se řídím světelnou signalizací a ne tím, zda vidím, nebo nevidím vlak. Pokud vám tohle není jasné, pak nemáte za volantem co dělat. Oba dva přejezdy velmi dobře znám.

+1/0
2.9.2016 12:11
Foto

M25i16r60o44s25l18a12v 92D16v89o86ř46á45k 4982446619549

Co prosím děláte pokud na světelnou signalisaci špatně vidíte a nebo máte možnost ji zaregistrovat na poslední chvíli? Vy jste doopravdy, že lidé co měli nehodu byli sebevrazi? Nebo co si myslíte o těch lidech?

0/−2
2.9.2016 12:25
Foto

P34e29t62r 73P76r59o45c48h38á74z65k24a 3582626922244

Výstražníky jsou vidět s dostatečné vzdálenosti, navíc je přejezd vybaven akustickou signalizací. Vyhláška také jasně říká, jakou rychlostí se řidič před a na přejezdu smí pohybovat. Ani jeden s těch přejezdů není o nic víc nebezpečný než tisíce dalších v této zemi. Ti lidé, kteří tam měli nehodu nedělali to, co dělat měli. Tedy nevěnovali se dostatečně řízení motorového vozidla, nesledovali dopravní značení, nerespektovali výstrahu. Bohužel se jim to stalo osudné. Moc mě to nepřekvapuje. Jsou tací, kteří klidně kličkují mezi závorami a za sebevrahy se také nepokládají.

+4/0
2.9.2016 12:59
Foto

M92i77r49o17s91l74a74v 87D79v26o34ř24á46k 4942156759519

Zde je jasno, že neznáte situaci ke které se vyjadřujete a mluvíte jen do větru.Drahý pane v těsné blízkosti je křižovatka a vozidla jedoucí po Spojovací ulici od nádraží která odbočují na přejezd světelnou signalizaci vidí na poslední chvíli. Chápu, že přejezd je postaven dle normy jen strohá norma nedokáže podchytit všechny aspekty. Proto tvrdím, že projektant onoho přejezdu je jen kancelářská figura která nerespektuje přírodní zákonitosti.Pravdou je že nehoda není náhoda a na oněch nehodách má též určitý podíl projektant.

0/−2
2.9.2016 17:09

T81o66m13á53š 88H48e56ř24m95á85n43e45k 7784567375

všechny světelné přejezdy jsou dělány s prodlevou na opuštění nejpomalejšího vozidla z prostoru přejezdu. Bývá to standardně několik desítek sekund, tzn že buď by se dotyční crascheři museli pohybovat vyloženě hlemíždím tempem aby od výstražníku nestihli opustit přejezd, nebo, což je téměř jisté, absolutně nerespektovali výstrahu a jeli na červenou. A pokud někdo bude tvrdit že si chudáci nevšimli světel a ospravedlňují to tím, aha, tak vlastně ono nedat přednost na stopce je taky ok, zastřelit člověka je taky v pořádku. S vámi obhajovateli těch bouralistů bych se vážně nikdy nechtěl na silnici i mimo ji potkat.

+1/0
2.9.2016 19:32
Foto

M93i31r52o30s94l53a62v 58D54v74o93ř59á35k 4312116439689

Máte pravdu. Takového člověka na silnice potkat se rovná pokažení celého dne. Mluvit o něčem čemu nerozumí a nechápe nedokáže člověk.

0/−1
2.9.2016 20:11
Foto

P89e72t75r 94P88r70o13c39h92á91z94k88a 3402516112684

Jak už jsem vám napsal, takřka ve všech případech nehod, šlo o místní, kteří danou situaci znají a o to víc by si měli dávat pozor. Většina spoléhá na to, že tam vlak nejede rychle a že to vyjde. Nevyjde, vítězem je tak jako ve všech případech vlak. Možná by stačilo dát na silnici zvýšený hrbol, který by je donutil snížit rychlost, případně tam dát 30 pokud tam už není. To je jediná věc se kterou si nejsem jistý.

+1/0
5.9.2016 16:29
Foto

M32i92r90o38s11l86a91v 83D19v74o55ř86á40k 4912176509719

Tam by podle mne dát jednak hrbol nebo dát další světla směrem na onu Spojovací ulici.Poněvadž v této křižovatce je prvně hlídat vozidla přijíždějící na křižovatku a pak hned je onen přejezd.Z druhé strany nejsou porušení o přejezdu vozidel jen od oné křižovatky.

prosím prohlédněte si: https://www.google.cz/maps/@49.9054782,16.9184227,3a,75y,186.69h,77.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1swB1CFXPslkijx601wmpnpw!2e0!7i13312!8i6656

0/0
5.9.2016 18:22

T59o90m45á40š 34H54e72ř67m41á49n40e61k 7654327565

Co tam stále mají s tou stěnou? Jaký rozhled do trati? Jsou tam světla. Ty vidět jsou. Pokud starosta neřeší světla, tak vlastně nabádá lidi k porušování pravidel. Sám nad sebou by se měl zamyslet.

+10/0
2.9.2016 6:59

T47o82m96á25š 87V30y14k93o27u15k81a69l 8101141122418

Respektovat světla je jen jedna ze souběžných forem bezpečného přejetí přejezdu. Druhý krok je zpomalit, třetí krok je rozhlédnout se. Na světlech svůj život rozhodně závislý nenechám! Co když jsou porouchaná, nejde proud, někdo ukradl kábly ...? Je mnoho možností, kdy na světla není spoleh. A absence dobrého rozhledu je pak problém zásadní!

0/0
24.9.2016 23:47

J67i74n19d43ř13i86c32h 12Š64k17o19p86e86k 4745591100345

„Když to shrnu, tak ze závěrů vyplynulo, že přejezd je v pořádku a není potřeba nic měnit. S tím ale rozhodně nesouhlasíme,“ říká starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.

Přejezd je v pořádku, z hlediska oprávnění vjezdu na přejezd je zásadní přítomnost červených světel. A jestli je přejezd dle starosty nevyhovující a pro lidi nebezpečný, tak ať se tam občas postaví, natočí lidi, co jezdí na červenou a pošle záznam na policii. To bude mít mnohem větší výchovný efekt než závory, o nákladech ani nemluvě

+18/0
2.9.2016 6:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.