Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a69n 16V50a45l24o75u85c78h 6862437628200

Dávám plně za pravdu firmě. Obě strany se dohodly, kolik dní je na rekonstrukci potřeba (tuším se mluvilo o 163 kalendářních). To by znamenalo, pokud mělo být hotovo do konce roku, začít nejpozději 22. července a to už s rizikem, že nějaká třetina může být z hlediska počasí problematická. Betonovat v mrazu či svařovat chladem kratší kolejnice, aby si neschopní ouřadové odškrtli kolonku, a potom ještě za výsledek ručit je dost o ústa...

Takže v lednu zřejmě poznáme, co jsou to vibrace od dopravy (busy v centru). To budou římsy padat;-D...

+3/0
doporučit
1.9.2016 15:13

M45a40r27t17i64n 71S80m28o38l63k32a 8859544142745

A nyní je otázkou proč tedy již 23. 7. jasně neřekli, že to dělat nebudou, páč již není čas? Proč čekali až do září? :-P

0/0
doporučit
4.9.2016 11:34

J80i53r28i 40F44i57n35k 6537419847848

Ke zmínce o dotacích ze švýcarských fondů - ať si příznivci Czechsitu uvědomí, že jen do ČR na infrasturkture připutovalo ze Švýcarska 2,7 mld Kč, které musí švýcarsko platit aby mělo přístup na jednotný evropský trh.

Opravdu se tu někdo těší, až budeme na druhé straně barikády a budeme platit za to co dnes máme automaticky?

0/0
doporučit
1.9.2016 13:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.