Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M33i87l91o85s57l96a79v 49Z82í69t86k90a 8890434977570

Je smutné, že u nás se vymlouvají dopravci na cenu a přitom wi-fi mají na páteřních autobusových linkách například i v Sofii.

0/0
doporučit
6.9.2016 17:27

J82a38n 93V15a73l74o58u98c61h 6712297748830

Do háje s takovými blbinami jako wi-fi či USB dobíjení v MHD. Kolik tam strávíte času, když nejdelší linka má 40 minut (pokud tedy nejedete "kolečko" 16 od CH přes NS na TV ;-D; nebo že by pak byla MHD plná mládeže s měsíční jízdenkou za pár kaček, která na wi-fi šetří mobilní data a uchovává svou nabíječku netknutou;-))? Ale je zajímavé, jak se do článku "nedostalo", že předváděcí bus měl celovozovou klimu (když v OL při rychlostních omezeních, ucpaným silnicím či "pomalým" jízdním řádům nevyvětráte ani kabriolet), na kterou se (na rozdíl od Zlína, ČB, Bratislavy či už i tramvajové Prahy) u kupovaných vozů taky "zapomnělo". Ale díky Bohu, že nové vozy budou opět Solarisy (a ve verzi NewUrbino dokonce první v ČR).

40% tramvají není nízkopodlažních, dalších 50% pak parodie na NP vozidlo, které jsou jinde než v ČR (a Košicích) neprodejné, zbývajích 7 vozů dnes už z hlediska NP plochy překonané (a ne příliš spolehlivé) Astry a Tria. Holt když město zezajistí zázemí na údržbu moderních vozů (a opravu tratí, aby se tam vozy neničily), tak ani jiné cesty než reinkarnace T3 (a tím tu radoby moderní vozidla budou danších 30 let, vždyť třeba stále pravidelně jezdí 2 tramvaje z r. 1970) není...

Ale celkově článek vyznívá jako když v ABC před půlstoletím psali, jak budeme za pár let lítat vrtulníky a poctivý pracující se odletí na měsíc dovolenkovat na Měsíc.;-D

0/0
doporučit
6.9.2016 19:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.