- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se formulace VŘ antimonopolnímu úřadu nelíbí, nechť ouřada navštíví vozovnu z r. 1899 (jiná, ač plánována už 60 let, není) a poradí, jak tam udržovat jiné vozy než variace T3 (když Astry se také - s obtížemi - zvládají, ale kapacitně nepostačují na linky přes centrum). Čili dokud nebude minimálně odstavné kolejiště u Fibichovy (když peníze na novou vozovnu jsou nezískatelné - žádný neposkytne podstatnou dotaci na akci za zhruba 1,5 miliardy, pokud se podstatně nerozšíří provoz, ale ono vlastně ani není kam, když i největší sídlište zvládají kloubové busy a jakékoli trasování tramvaje by cestu prodloužilo - viz. Nové Sady), kam by se "uklidilo" nějakých 25 vozů, aby se kus vozovny dal předělat na dílny zvládající údržbu moderních vozů, je těžké udělat VŘ "otevřenější"...