Diskuze

Dvacet tisíc aut denně už obec na konci dálnice nevydrží, žádá obchvat

Do boje za urychlení výstavby obchvatu se pustila Libivá na Mohelnicku. Lidem v osadě ležící na frekventované spojnici Mohelnice a Šumperka vadí zplodiny, hluk a především mají strach o bezpečí dětí. Libivá je totiž první na ráně po ukončení dálnice ve směru od Olomouce do Mohelnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46i74ř63í 80J70i38n61d56r38a

12. 12. 2016 23:14

Obchvat je jeste daleko, ale obec by si mohla rychle pomoci výstavbou zpomalovacich retarderu na obou koncích obce. Plus jeste dalsi u prechodu. Ve Francii je to ve vesnicích úplně bezne. A mají na nich plno kytek, vypadá to pekne. Plus výzvu rodičům.... To ze bude každý druhy nadávat, ze musí zpomalit na 30...? Nevadí, to je právě účel hry. Ostatně si zvyknou.

0 2
možnosti

M18a98r77t61i95n 90K16y19p76r

12. 12. 2016 23:32

Obec by si tímto způsobem pomoct nemohla. Je to silnice I.třídy, tudíž majetek státu ve správě ŘSD a obec těžko může něco stavět na cizím majetku. Obec to může ŘSD pouze navrhnout.

3 0
možnosti

ono staci obcas nejakou bouracku nejaky zemedelec s hnojem a oni si najdou jinou cestu nez se trtkat za traktorem :D

0 2
možnosti

P69e55t51r 72H71o41r94á36k

12. 12. 2016 22:35

Třeba přes hradec. ;-D

0 0
možnosti

hehe 12 let cekani :-P spousta obci ceka uz i 40 let, o nekterych cestach mluvi a stale nic ....

2 0
možnosti

No, oni už čekají právě zhruba od r.90, teď jim bylo řečeno, že musí počkat ještě dalších 12. To jsme na těch cca 40ti taky. Tu cestu znám, jezdím tudy dost často. Hodně pomohl čtyřpruhových obchvat Zvole, kdyby takhle postavili i Líbivou a přímo to napojili na sebe, vůbec bych se nezlobil

1 0
možnosti

Ono je hlavně nesmyslné, že nevznikla dálnice Mohelnice - Šumperk. Zvole má svůj obchovat, Rájec má svůj obchvat, Postřelmov má obchvat, ale koncepce na pytel.

0 1
možnosti

Myslíte koncepci celkové přeložky silnice I/44 v úseku Mohelnice - Šumperk (Rapotín)?

Víte o té koncepci vůbec něco? Obchvaty Rájce a Zábřeha nejsou součástí řešení, narozdíl od úseků kolem Zvole a Postřelmova. Chybí stavební úseky M62 - M64, realizace v nedohlednu, jestli se nepletu vše v kategorii S22,5/100 https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa-projektu/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOK9Pb09DZ2cDbzdjQ0MDRzNXFyNTX1CDAwMDIEKIoEKnN0dPUzMfYAiJhZGBp4uTh4u5pa-BgaeZsTpN8ABHA0I6Q_XjwIrwecCsAI8VhTkhkYYZDoqAgCJ8XUV/#/poi/560d7ea1290bfacf2c3d7842

0 0
možnosti

U nás asi 30000 aut denně a sliby staré 25 let. Je to všude.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Ona tam ma vest dalnice?8-o

0 0
možnosti

Je pravda, že obyvatel je mi líto pokaždé, když Libivou projíždím. Nápor dopravy přímo středem vesnice, navíc tam člověk přiletí rozjetý prakticky rovnou z dálnice...Ale Šumperský okres je holt po stránce silniční infrastruktury těžce "rozvojová" oblast.

3 0
možnosti

Obyvatelům pražského Starého Spořilova a Nového Spořilova které je součástí Záběhlic vadí Spořilovská spojka na dálnici D1 a pražskou magistrálu. Chtějí po MČ Praha 4 zastřešení přesněji uměle vytvořený tunel. Na střeše tunelu by mohl vzniknout park. Je to však vysoká investice. Praha 11 zase chce výstavbu parkovacích domů.

0 0
možnosti

Ve Slaném čekáme na severní obchvat 30 let. Tak co je to nějakých 12, jakkoliv bych jim to přál.....

1 0
možnosti

Znova - oni na ten obchvat čekají už od r.90 = 27 let. A teď jim řekli, že budou muset počkat ještě dalších 12 (minimálně).. Jupí.

0 0
možnosti

No, řekl bych, že brněnské Bosonohy jsou na tom výrazně hůře. Mají 20 tisíc vozidel skrz obec na silnici II/602, 70 tisíc vozidel na dálnici D1, přičemž obě komunikace jsou souběžné a vzdáleny jen 200 metrů. A územní plánovači tam hodlají napříč naservírovat dálnici R43 a R52 a mamutí křižovatku R43 x R52 x D1 a x II/602. Rozhodně to nebude místo k žití. Zatím nikdo nepřišel s návrhem, jak hodlají úřady ochránit zdraví lidí. RvRvRv

0 0
možnosti

lidi odejdou sami a nemovitosti nechaji dožít.

0 0
možnosti