Diskuze

Na D46 opět míří dělníci, přestavby nájezdů a sjezdů potrvají do roku 2020

Řidiči, kteří využívají dálnici D46 mezi Prostějovem a Olomoucí, museli v uplynulých letech přetrpět řadu zdržení kvůli opravám a přestavbám. Stále tomu však není konec. Cestu po této silnici budou stavební práce komplikovat s přestávkami ještě několik let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P28e13t43r 88Š52i43m52e21k

10. 3. 2017 21:54

Hlavně nechápu, proč konečně nedodelaji u zesova regulérní nájezd a sjezd na Olomouc

0 0
možnosti
JP

Kdyby řidiči např. u Olšan dodržovali devadesátku, tak ty připojovací pruhy nejsou potřeba. Jezdím tam dost často a když na tempomat nastavím 96 (to znamená rychlost rovných 90), tak stejně rychle snad jede jedno auto z dvaceti. A když na konci tohoto úseku s omezenou rychlostí nastavím 117, protože už je potom dál 110, tak si kolikrát připadnu, jako kdybych jel krokem. Pšonci a mistři světa si tam jezdí, jako kdyby žádná pravidla neplatila. Takže všechno to je o lidech. Bohužel policajty tam člověk vidí jednou za rok a to ještě ne při měření.

0 0
možnosti
JK

J85a85n 33K42ö44r46n51e44r

10. 3. 2017 13:09

Na cesty z Brna do Prostějova mám už na léto naučenou trasu "vrchem" přes Jedovnice a Drahany. Kilometricky stejné (lehce nad 60 km), pokud se opravuje D1/D46 časově srovnatelné nebo i lepší. Navíc je tam krásně.

Jezdit po D46 je jako mlátit hlavou do zdi. Když toho necháte, uleví se vám.

1 0
možnosti
TH

Tuto komunikaci znám opravdu důvěrně už hodně dlouho. Pamatuji dobu, kdy se stavěla. Po dokončení se jezdilo povolenou rychlostí 130km/h po celé délce, kromě úseku estakády nad Prostějovem. Tam bylo postupně vyzkoušeno mnoho způsobů regulace rychlosti, zejména v zimním období, kdy hrozilo namrzání vozovky.

V posledních letech byla jízda po D46 utrpení. Některé úseky se prakticky nedaly objet kvůli paralelním opravám místních komunikací, takže řidiči stáli často v dlouhých kolonách. Koordinace oprav nestála za nic. Pamatuji, že po dokončení nového povrchu byl úsek po týdnu!! provozu opět uzavřen a začala výměna svodidel.

Jaký je výsledek? D46 se na několika úsecích začíná podobat moderní rychlostní silnici. Bohužel s tím, že rychlost byla omezena na 110 km/h, místy i méně. Prý proto, že i po rekonstrukci D46 nesplňuje normy dálnice (poloměry zatáček, odstavné pruhy apod.) Takže tam, kde se starými auty mohlo po rozbité silnici jet 130, dnes po několika letech omezení provozu můžeme jezdit pomaleji. To opravdu stojí za to!

2 0
možnosti
PB

P11e50t45r 56B41á17č19a

10. 3. 2017 5:34

Zbytečný jakmile bude d1 kolem Přerova bude tam stokrát menší provoz a netřeba nějaký pripojovaky. Stačilo by zabrat tam a ne zas rozkopavat na tři roky zbytečně d46.

2 1
možnosti
JS

J47a12n 66S56o32u24k25u92p

10. 3. 2017 5:45

Ono to má dvě strany.

Opravy D46 se musely plánovat roky zpět, dejme tomu 2-3 roky, kdy nebyl jasný výhled dostavby D1, plus k tomu celý schvalovací proces, který je zdlouhavý a komplikovaný. Pokud se rozhodnou jednou jít a projekt dospěje do takového bodu, je nutno prostě jej realizovat. Zase, tři roky plánovat opravy a pak na základě jednoho rozhodnutí (definitivně dodělat Říkovice - Přerov - Lipník), říct "ne, tak teď nebudem nic kopat, protože dokončují dálnice", to by bylo snad ještě horší (dokud není D1 dokončená, tak prostě není dokončená a zas přijde nějaký Bárta a bude utrum, nebude D1, nebude ani opravená D46).

Na druhou stranu je opravdu k zamyšlení, jakým způsobem je byrokratický schvalovací proces nehnutelně zařezaný termíny a podmínkami, poskytující - zdá se - v podstatě nulovou flexibilitu v takovém rozhodování.

Laicky řečeno, po zkušenostech z jiných staveb - můžeme být rádi, že se vůbec něco dělá.

3 1
možnosti
PS

ŘSD: Vše děláme kvůli .... toho abychom naplnili nejenom své kapsy, ale především stranické pokladnice tradičních politických stran.Vítejte v ČR, kde papaláši znovu oje*ávají daňové poplatníky na úkor sebe, svých rodin,....tak jako před rokem 89 to dělali hoši z KSČ.

2 4
možnosti

J36a82n 51Š29m98í44d49a

10. 3. 2017 7:23

... tzv.výměna u korytek. Před tím ale těch prasátek nebylo tolik.

1 3
možnosti