Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlak poškozený kameny na kolejích čeká oprava, škoda je čtvrt milionu

Oprava v podobě přesoustružení kol čeká v nejbližších dnech vlak společnosti Leo Express, který v sobotu odpoledne u Olomouce najel v rychlosti kolem 160 kilometrů za hodinu na kameny. Ty dala na koleje trojice dětí. Podle dopravce případ dokazuje, že koridorové tratě by měly být lépe zabezpečené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e19t35r 45Š96e80d80i35v32ý 8776692616191

Co sem se bavil s kolegy s podle fotek je jasné že se nejednalo o kameny,ale o kuličky z ložisek,což je pěkně tvrdý materiál. Odpovídá tomu i poškození kolejí...

0/0
1.4.2017 20:59

J81a92n 89S47l21o32v78í64k 3979127130878

Prostě chybí větší publicistika. Děcka jen vědí, že nesmí nic dávat na koleje, nesmí podlézat závory, nesmí lézt na vagóny ... ale proč stát nezaplatí třeba před večerníčkem pravidelně ukázku toho co se stane, když zákaz poruší. Děcka nechápou, jak mohou shořet, když nesahají na drát. Proč může vlak vykolejit, i když je tak těžký anebo jak dlouho takový vlak brzdí. Namísto toho vidí Babišovu propagandu EET, jak spasí svět.

0/0
8.3.2017 12:09
Foto

M31i50l26a25n 16K41o52m95e36r25s 3677111209930

Jak děti vychovávali rodiče před Večerníčkem a před televizí? Pádnou domluvou!

Prostě se řeklo: "To se nesmí !!" A běda hříšníkovi.;-O

0/0
8.3.2017 13:05

P39e98t84r 75S37p86o46r17e64r 6373423576962

To co kouká v horní části osvětlené plochy je starší vydrolenina?

0/0
8.3.2017 10:35
Foto

M52i78l46a76n 93K28o13m54e84r54s 3197641769590

Nechápu zastánce těch uličníků vzpomínkami na doby, kdy jsme pod jedoucí vlaky dávali hřebíky, patrony do poplašňáků či mince. Nikdy však kameny. To bychom mohli, s nostalgií v duši, promíjet oslňování přistávajících letadel laserovými paprsky, metání předmětů z nadjezdů na dálnice a podobné kratochvíle. Jak snadno by se změnil názor těch zastánců, kdyby byli mezi poškozenými. Asi velmi rychle.X

+2/0
8.3.2017 10:28

G66e78o81r17g 24K20o33m84b70e98r70e68c 9554891786711

takovy divadlo kvuli dubce na kolejich.

i na takovych kolejich se jezdi www.youtube.com

+1/−4
7.3.2017 19:10

T78o48m22á22š 48S50e51r70b57u46s 2431431723304

Nejede 160Km/h a hlavně nemá mikrodirky v kolech:-)

0/0
7.3.2017 19:40

M13i68l23a76n 23V32o93l37e70k 5889513616109

Ploty. Tady máte další důvod proti VRT. Neustále si stavíme kolem sebe kilometry zdí a plotů, abychom se omezovali víc a víc. Když pak na dálnici srazí auto člověka, tak mu všichni spílají do hlupáků, ale že on to měl předtím do lesa 200 metrů a po výstavbě dálnice 2 kilometry, už nikoho nezajímá.

+2/−6
7.3.2017 18:33

P74e96t54r 15N89o15v43o12t47n16y 1391260331

Tak má chodit jinde. VRTte

0/0
8.3.2017 0:22

P16e60t14r 55N95o56v71o48t15n43y 1971660471

To je spíš důvod pro VRT, ta je široká jen pár metrů. Dánice pár desítek metrů.

+1/0
8.3.2017 0:42

I26v71a14n 50B67u16b58l45a 3182685205404

Ty kola a koleje jsou dnes z tvarohu? Kameny od rychlíku vždy odlétly. Vlak musel jet pomalu a kameny nevelké. To ovšem bylo v době, kdy to ještě stálo za **vno!

0/−3
7.3.2017 18:17

A13n27t48o24n51i64n 67B79l66a60z54e31k 4378902847231

Proc pane boze.....proc?!

0/0
7.3.2017 22:53

P82e13t92r 13S47p82o56r97e93r 6783953986222

Jo tenkrát se brzdilo špalíkama a poškozená jízdní plocha se za chvíli obrousila. Takhle se to poškozené místo, kde tlakem vzniklo místní zpevnění, časem vydrolí. Naštěstí trhliny vystupující z takto vzniklých děr mají tendenci postupovat spíše rovnoběžně s jízdní plochou, kdyby pokračovaly ke středu kola, bude to horší.

+1/0
8.3.2017 10:40

V15í66t46ě61z89s38l75a15v 87K60l22o69z75í62k 3121879104577

No jestli Leoš uz měl ostré nakolky, tak by stejně musel na soustruh, takto mu to rodiče zaplatí... Neměli by to platit všechno, určitou amortizaci by meli započítat...

+2/−2
7.3.2017 18:11

J63a68r74o87s20l74a40v 43D14u15n43d57a 1153122766500

Souhlas

0/0
7.3.2017 23:17

J89a55n 66L70a24k30o19m60ý 7801245915554

Proč by měl? On nechtěl soustružit teď, je to kvůli někomu. Navíc ani ten soustruh není řešení do nekonečna a tímdle zásahem, který přišel předčasně zase na druhou stranu i ztratí, nejen získá...

+1/0
8.3.2017 10:27

R83u24d81o19l82f 14K64o64m17á98r32e87k 7568879612349

nechat to zaplatit rodice je sice vychovne ale sporne je, na koho ten trest vlastne pada ....

+2/0
7.3.2017 17:51

M24a42r92t51i55n 55R53u51z16i85c64k17a 1832598166107

Mno, co kdyby cast toho pak museli splacet ty deti nejdrive v 18 letech, ale spise by ten trest obecneho ohrozeni mel padnout na jejich hlavy...

Kazdopadne rodice jsou zodpovedne za sve deti, takze ja souhlasim...

+1/0
7.3.2017 17:54

P90e36t78r 48K96l43e35i26n 4550870878645

Trest jako takový na nikoho. To je ale v článku, protože dětem neni ještě 15.

+1/0
7.3.2017 18:59

R40o34b76e72r74t 62M16o39t17k16a 4906757409315

Že se poškodí první náprava, tomu se nedivím, ale pokud si pamatuji, když to stejné dělala osoba blízká, tak šutr odletěl hned pryč.

+6/0
7.3.2017 17:34

M12a81r22e37k 84S68a12j87d62a 2395420736458

Kdyz jsem to delaval ja, tak sutrik (jako sutr bych to rozhodne nenazval) se rozpadl na prach... asi zalezi, co to bylo za horninu.

+3/0
7.3.2017 17:54

J58a11r68o73s81l80a89v 44D76u77n57d26a 1173292836960

Je to jasné, paštikář si nechá přesoustružení kol zaplatit od pojišťovny i když není úplně nutné. Ta to bude vymáhat, protože viníci jsou známí.

Holt za blbost se platí.

+6/0
7.3.2017 17:33

R18u23d51o62l38f 41K46o63m25á55r24e28k 7808329182989

a co kdyz jen a tom trocha pravdy?

+1/0
7.3.2017 17:49

J91a81r25o93s40l38a42v 58D32u12n28d84a 1143232436150

A na čem? Na tom, že paštikář chce na pojišťovně uplatnit 100% nákladů na přesoustružení? Správně by měl chtít jen poměrnou část za to o kolik dříve to bude muset udělat než byla plánovaná údržba.

A nebo na tom, že mu vznikla velmi významná škoda? To nevím, ale jestli by poškození bylo tak významné, jak je možné že s jednotkou dál jezdí 160 km/h jako by se nechumelilo?

+2/0
7.3.2017 23:16

P73a56v26e75l 26J27o31s39e29f 45M64ö82r87t17l 9289821472287

Smradíkům nařezat a tatíky pěkně popohnat k úhradě škod. Za své dětičky si ručíme, nebo snad nééé?[>-]

+3/−5
7.3.2017 16:18

M83a57r95e81k 78S33a19j37d28a 2325670886468

Proc jenom tatiky?!

+2/0
7.3.2017 17:51

H49o39n95z96a 50B13e72d43n19á93ř 9186743562900

Proč tak drsně? Mladíci to nebyli.

0/−1
7.3.2017 16:14

M23i74c73h15a45l 15J80a14r16o85š 7504880362385

To není špatný nápad, vyrobit další penězovod na zakázky státu na oplocení tratě. A to s sebou přinese další fantastické možnosti - třeba státní zakázky na podchody pro zvířata tam, kde budou ploty.

+5/−1
7.3.2017 15:59

P75a87v34e42l 77J41o91s49e77f 23M20ö17r89t37l 9699811322767

No toto je plk všech plků[>-]

+2/−2
7.3.2017 16:15

J43a28r38o32s22l46a26v 10D20u20n62d18a 1713182346400

Bohužel ne.

0/0
7.3.2017 17:29

R50o69m25a93n 63S49t11o85n15e90k 1829683709611

"Podchody pro zviřata se už občas stavi :)

+2/0
7.3.2017 16:39

K75r82y73š14t71o35f 28L65a35n26í69k 1699170615975

Plneho cestujicich? Co to bylo za den a hodinu?

+1/−9
7.3.2017 15:42

J18a96n 25B53l50a35n82a 3766405924

No ve vlacích opravdu jsou cestující.

+9/0
7.3.2017 15:45

K74r56y75š56t39o72f 22L37a83n90í96k 1829550485645

To nerozporuji, ale neverim, ze byl opravdu plny. Kdyz jedu s LE a neni to patek nebo nedele, je kapacita vyuzita cca ze ctvrtiny.

0/0
7.3.2017 16:02

P32a88v71e17l 96J47o94s60e59f 31M24ö51r74t95l 9159981352437

Tak jezděte s někým jiným[>-]

0/0
7.3.2017 16:16

K41r59y97š44t73o38f 43L24a31n52í38k 1189460895285

Pro me je vyhoda, kdyz je vlak poloprazdny.

0/0
7.3.2017 16:33

T15o54m74á33š 54S25e51r98b59u69s 2561131383794

Máš to v článku. Hned v úvodu.

0/0
7.3.2017 16:26

K77r85y56š32t53o22f 33L42a79n60í62k 1709170295895

Mate pravdu, tim tuplem neverim, ze byl plny.

0/0
7.3.2017 17:59

M15i83c97h69a36l 33M95e54l39e77n 7400133787296

Kdyz jsme byli mali, tak jsme davali na koleje hrebiky, byly z toho krasny mece a kdo prinesl krovak, to byl borec. To nam bylo max 10.

+7/−1
7.3.2017 15:31

L58u27k15á88š 11Z96a19c57h57o83v29a21l 4855642682485

My mince a byly z nich super placky. Ale zmrzlina byla lepší :)

0/−1
7.3.2017 16:06

R56o55s24t75i62s24l27a34v 96M76a97j65e96r 2153482329328

Hádám, že jste to nedávali pod kola vlaku, který jel 160 km/h.

Vršky od piva či mince se dávali pod kole tzv. kače, která jela vždy pomalu.

0/0
7.3.2017 16:43
Foto

J12i14ř85í 87M17a13k50o25ň 5583239804185

Pamatuji léto 1989, kdy některé skupiny považovaly za nutné vyvolávat neklid a zaměstnat policajty trochu jinak než sledováním. To byly kameny či dokonce hektometrovníky na kolejích několikrát týdně.:-/

0/−7
7.3.2017 15:27

M60i27r33e96k 41G43a67j42e32r 5131736909710

Takze skoda je mensi nez tady hadala vetsina diskuteru. Pri podilu 80 tisic na jednoho to neni likvidacni a meli by rodice tuhle skodu nahradit. V kazdem pripade je obvykle, ze se skoda vymaha po vinících v plne vysi.

+9/−2
7.3.2017 15:27

L95u43d14ě85k 48K81l52e70m95e23n58t 8172549838345

80 litrů je pro rodinu s dětma likvidační ;-) pokud teda jde o běžnou průměrnou rodinu.

0/0
7.3.2017 22:15

K89a96r34e25l 48S74l62a58v91í56k 4413234405355

Část škody? Snad celou škodu.

+8/0
7.3.2017 15:22

J58a24k23u11b 95F31e12i91f41a30r 7349779936359

patrně sníženou o spoluúčast. tu vymáhat nemohou.

0/0
7.3.2017 16:32

L37u36d71ě25k 94Š92i79š72á21k 3267598579654

No ale tu by mohl chtít majitel zaplatit po vinících přímo. A zbytek samozřejmě pojišťovna. Ale předokládám, že došlo ke zpoždění z důvodu nehody. Takže i ti cestující co byli ve vlaku by měli být odškodněni.

0/0
7.3.2017 18:55

P18a54v70e35l 80O56b48d92r31ž26á86l30e15k 6396634688972

Takže udělat plot a každých 200m policistu, který ho bude hlídat.

Když jsou zloději schopní ukrást celý železniční most, jak dlouho by takový plot asi vydržel?

+3/−1
7.3.2017 15:21

J53a32n 78B69l78a28n45a 3246635814

Stačí okolí zaminovat

0/−1
7.3.2017 15:46

M69a50r69e51k 74S24a74j62d97a 2195130476578

A jakmile plot nekdo prekroci, tak odpalit celej nasep! :)

0/0
7.3.2017 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.