Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K24a29r10e53l 79S81l46a81v65í71k 4163754715625

Část škody? Snad celou škodu.

+8/0
doporučit
7.3.2017 15:22

M28i43r18e84k 27G19a41j17e93r 5151336149980

Takze skoda je mensi nez tady hadala vetsina diskuteru. Pri podilu 80 tisic na jednoho to neni likvidacni a meli by rodice tuhle skodu nahradit. V kazdem pripade je obvykle, ze se skoda vymaha po vinících v plne vysi.

+9/−2
doporučit
7.3.2017 15:27

R60o70b93e68r67t 42M42o16t34k93a 4216147729955

Že se poškodí první náprava, tomu se nedivím, ale pokud si pamatuji, když to stejné dělala osoba blízká, tak šutr odletěl hned pryč.

+6/0
doporučit
7.3.2017 17:34

J48a58r25o36s53l63a56v 55D49u96n63d47a 1843302246750

Je to jasné, paštikář si nechá přesoustružení kol zaplatit od pojišťovny i když není úplně nutné. Ta to bude vymáhat, protože viníci jsou známí.

Holt za blbost se platí.

+6/0
doporučit
7.3.2017 17:33

M49i80c30h75a86l 96M13e72l42e65n 7380343327136

Kdyz jsme byli mali, tak jsme davali na koleje hrebiky, byly z toho krasny mece a kdo prinesl krovak, to byl borec. To nam bylo max 10.

+7/−1
doporučit
7.3.2017 15:31

M21i31c72h92a57l 77J77a79r49o51š 7144310952155

To není špatný nápad, vyrobit další penězovod na zakázky státu na oplocení tratě. A to s sebou přinese další fantastické možnosti - třeba státní zakázky na podchody pro zvířata tam, kde budou ploty.

+5/−1
doporučit
7.3.2017 15:59

O30t57a22k91a57r 54S39v83o96b18o48d45a 6842816696243

Ti malí hajzlové by zasloužili dost tvrdý trest, mimimálně finanční. Nechť si je rodiče pohlídají.

+9/−6
doporučit
7.3.2017 14:56

P39a33v52e37l 75O89b53d36r51ž45á95l98e38k 6266544898902

Takže udělat plot a každých 200m policistu, který ho bude hlídat.

Když jsou zloději schopní ukrást celý železniční most, jak dlouho by takový plot asi vydržel?

+3/−1
doporučit
7.3.2017 15:21
Foto

M81i25l30a73n 79K78o91m29e24r22s 3337571729940

Nechápu zastánce těch uličníků vzpomínkami na doby, kdy jsme pod jedoucí vlaky dávali hřebíky, patrony do poplašňáků či mince. Nikdy však kameny. To bychom mohli, s nostalgií v duši, promíjet oslňování přistávajících letadel laserovými paprsky, metání předmětů z nadjezdů na dálnice a podobné kratochvíle. Jak snadno by se změnil názor těch zastánců, kdyby byli mezi poškozenými. Asi velmi rychle.X

+2/0
doporučit
8.3.2017 10:28

R17u64d19o28l61f 92K29o24m76á30r69e55k 7618549102669

nechat to zaplatit rodice je sice vychovne ale sporne je, na koho ten trest vlastne pada ....

+2/0
doporučit
7.3.2017 17:51

T52o28m57á62š 69K61u95c43h59a41ř 3327231638661

S mimoúrovňovými přejezdy se bohužel často nepočítá dokonce ani u nově plánovaných rychlostních tratí. :-/

+4/−5
doporučit
7.3.2017 14:41
Foto

P94a63v56e37l 40J88o20s63e60f 69M75ö14r94t59l 9279281342907

Smradíkům nařezat a tatíky pěkně popohnat k úhradě škod. Za své dětičky si ručíme, nebo snad nééé?[>-]

+3/−5
doporučit
7.3.2017 16:18

V61í70t93ě75z93s12l42a21v 30K58l85o39z79í65k 3571809654227

No jestli Leoš uz měl ostré nakolky, tak by stejně musel na soustruh, takto mu to rodiče zaplatí... Neměli by to platit všechno, určitou amortizaci by meli započítat...

+2/−2
doporučit
7.3.2017 18:11

M28i30l64a89n 13V90o57l80e58k 5749113786259

Ploty. Tady máte další důvod proti VRT. Neustále si stavíme kolem sebe kilometry zdí a plotů, abychom se omezovali víc a víc. Když pak na dálnici srazí auto člověka, tak mu všichni spílají do hlupáků, ale že on to měl předtím do lesa 200 metrů a po výstavbě dálnice 2 kilometry, už nikoho nezajímá.

+2/−6
doporučit
7.3.2017 18:33

J35i49ř70í 51K69o90c11u61r23e26k 6205394335348

Hmm težší vozidlo že je bezpečnější proti vykolejení? Pak by tedy měly všecky 810 a stroje z nich postavené skončit v hutích. Jenom 9 tun na nápravu.

A pro bezpečnost tratí by tedy bylo dobré je předělat na 37 tun/náprava jako v Kiruně a do čela vlaku dávat alespoň 32 tun/náprava těžkou lokomotivu. Jenže to bude tak drahé, že by osobní vlaky vymizely. Nákladní doprava by s tím fungovat mohla, ale nejsou dost dlouhá nádraží, aby se to využilo.

+1/−3
doporučit
7.3.2017 14:57

G79e14o28r33g 38K46o97m97b68e11r57e79c 9454931456371

takovy divadlo kvuli dubce na kolejich.

i na takovych kolejich se jezdi https://www.youtube.com/watch?v=O4TufnaFG88

+1/−4
doporučit
7.3.2017 19:10

K41r41y15š33t45o68f 38L94a66n79í14k 1989110195345

Plneho cestujicich? Co to bylo za den a hodinu?

+1/−9
doporučit
7.3.2017 15:42

H65o78n20z52a 62B35e45d63n79á27ř 9666483222710

Proč tak drsně? Mladíci to nebyli.

0/−1
doporučit
7.3.2017 16:14

I33v95a65n 33B81u83b15l16a 3872655515184

Ty kola a koleje jsou dnes z tvarohu? Kameny od rychlíku vždy odlétly. Vlak musel jet pomalu a kameny nevelké. To ovšem bylo v době, kdy to ještě stálo za **vno!

0/−3
doporučit
7.3.2017 18:17
Foto

J60i53ř34í 47M96a87k43o45ň 5783689914405

Pamatuji léto 1989, kdy některé skupiny považovaly za nutné vyvolávat neklid a zaměstnat policajty trochu jinak než sledováním. To byly kameny či dokonce hektometrovníky na kolejích několikrát týdně.:-/

0/−7
doporučit
7.3.2017 15:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.