Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K59a74r23e12l 33S37l70a95v34í77k 4813904835675

Část škody? Snad celou škodu.

+8/0
doporučit
7.3.2017 15:22

M69i52r25e94k 64G11a62j26e33r 5921336449330

Takze skoda je mensi nez tady hadala vetsina diskuteru. Pri podilu 80 tisic na jednoho to neni likvidacni a meli by rodice tuhle skodu nahradit. V kazdem pripade je obvykle, ze se skoda vymaha po vinících v plne vysi.

+9/−2
doporučit
7.3.2017 15:27

R28o75b59e58r72t 71M74o27t49k46a 4756357209685

Že se poškodí první náprava, tomu se nedivím, ale pokud si pamatuji, když to stejné dělala osoba blízká, tak šutr odletěl hned pryč.

+6/0
doporučit
7.3.2017 17:34

J35a11r68o22s15l27a62v 45D56u15n45d75a 1263562436500

Je to jasné, paštikář si nechá přesoustružení kol zaplatit od pojišťovny i když není úplně nutné. Ta to bude vymáhat, protože viníci jsou známí.

Holt za blbost se platí.

+6/0
doporučit
7.3.2017 17:33

M27i27c69h81a28l 53M22e95l55e27n 7830983267976

Kdyz jsme byli mali, tak jsme davali na koleje hrebiky, byly z toho krasny mece a kdo prinesl krovak, to byl borec. To nam bylo max 10.

+7/−1
doporučit
7.3.2017 15:31

M16i25c15h36a48l 12J86a18r23o25š 7504650752315

To není špatný nápad, vyrobit další penězovod na zakázky státu na oplocení tratě. A to s sebou přinese další fantastické možnosti - třeba státní zakázky na podchody pro zvířata tam, kde budou ploty.

+5/−1
doporučit
7.3.2017 15:59

O82t29a28k84a48r 59S71v43o70b10o30d16a 6232726906653

Ti malí hajzlové by zasloužili dost tvrdý trest, mimimálně finanční. Nechť si je rodiče pohlídají.

+9/−6
doporučit
7.3.2017 14:56

P31a88v50e33l 48O26b31d87r25ž77á40l19e56k 6656764878462

Takže udělat plot a každých 200m policistu, který ho bude hlídat.

Když jsou zloději schopní ukrást celý železniční most, jak dlouho by takový plot asi vydržel?

+3/−1
doporučit
7.3.2017 15:21
Foto

M73i71l96a64n 23K76o48m73e72r54s 3157161429880

Nechápu zastánce těch uličníků vzpomínkami na doby, kdy jsme pod jedoucí vlaky dávali hřebíky, patrony do poplašňáků či mince. Nikdy však kameny. To bychom mohli, s nostalgií v duši, promíjet oslňování přistávajících letadel laserovými paprsky, metání předmětů z nadjezdů na dálnice a podobné kratochvíle. Jak snadno by se změnil názor těch zastánců, kdyby byli mezi poškozenými. Asi velmi rychle.X

+2/0
doporučit
8.3.2017 10:28

R24u26d56o93l61f 24K52o81m66á96r39e68k 7708289622859

nechat to zaplatit rodice je sice vychovne ale sporne je, na koho ten trest vlastne pada ....

+2/0
doporučit
7.3.2017 17:51

T14o33m41á69š 48K10u92c10h17a21ř 3127581758701

S mimoúrovňovými přejezdy se bohužel často nepočítá dokonce ani u nově plánovaných rychlostních tratí. :-/

+4/−5
doporučit
7.3.2017 14:41
Foto

P26a80v82e87l 26J91o98s70e25f 72M92ö91r15t10l 9349531162297

Smradíkům nařezat a tatíky pěkně popohnat k úhradě škod. Za své dětičky si ručíme, nebo snad nééé?[>-]

+3/−5
doporučit
7.3.2017 16:18

V21í85t49ě80z74s72l50a23v 32K56l85o49z22í93k 3161949804587

No jestli Leoš uz měl ostré nakolky, tak by stejně musel na soustruh, takto mu to rodiče zaplatí... Neměli by to platit všechno, určitou amortizaci by meli započítat...

+2/−2
doporučit
7.3.2017 18:11

M85i81l12a69n 85V42o17l68e75k 5569933926749

Ploty. Tady máte další důvod proti VRT. Neustále si stavíme kolem sebe kilometry zdí a plotů, abychom se omezovali víc a víc. Když pak na dálnici srazí auto člověka, tak mu všichni spílají do hlupáků, ale že on to měl předtím do lesa 200 metrů a po výstavbě dálnice 2 kilometry, už nikoho nezajímá.

+2/−6
doporučit
7.3.2017 18:33

J63i15ř81í 47K88o30c44u16r19e47k 6125684525848

Hmm težší vozidlo že je bezpečnější proti vykolejení? Pak by tedy měly všecky 810 a stroje z nich postavené skončit v hutích. Jenom 9 tun na nápravu.

A pro bezpečnost tratí by tedy bylo dobré je předělat na 37 tun/náprava jako v Kiruně a do čela vlaku dávat alespoň 32 tun/náprava těžkou lokomotivu. Jenže to bude tak drahé, že by osobní vlaky vymizely. Nákladní doprava by s tím fungovat mohla, ale nejsou dost dlouhá nádraží, aby se to využilo.

+1/−3
doporučit
7.3.2017 14:57

G74e60o98r84g 19K28o75m66b34e27r50e98c 9174731156951

takovy divadlo kvuli dubce na kolejich.

i na takovych kolejich se jezdi https://www.youtube.com/watch?v=O4TufnaFG88

+1/−4
doporučit
7.3.2017 19:10

K93r29y39š80t32o44f 39L55a26n73í45k 1519760445105

Plneho cestujicich? Co to bylo za den a hodinu?

+1/−9
doporučit
7.3.2017 15:42

H10o43n57z42a 18B76e70d83n73á97ř 9966793642960

Proč tak drsně? Mladíci to nebyli.

0/−1
doporučit
7.3.2017 16:14

I88v23a70n 10B22u52b82l39a 3702615395304

Ty kola a koleje jsou dnes z tvarohu? Kameny od rychlíku vždy odlétly. Vlak musel jet pomalu a kameny nevelké. To ovšem bylo v době, kdy to ještě stálo za **vno!

0/−3
doporučit
7.3.2017 18:17
Foto

J52i67ř45í 82M33a89k89o26ň 5493659584405

Pamatuji léto 1989, kdy některé skupiny považovaly za nutné vyvolávat neklid a zaměstnat policajty trochu jinak než sledováním. To byly kameny či dokonce hektometrovníky na kolejích několikrát týdně.:-/

0/−7
doporučit
7.3.2017 15:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.