Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K43a44r75e14l 56S15l74a43v21í61k 4443204325715

Část škody? Snad celou škodu.

+8/0
doporučit
7.3.2017 15:22

M65i36r69e65k 44G22a14j56e23r 5881796259510

Takze skoda je mensi nez tady hadala vetsina diskuteru. Pri podilu 80 tisic na jednoho to neni likvidacni a meli by rodice tuhle skodu nahradit. V kazdem pripade je obvykle, ze se skoda vymaha po vinících v plne vysi.

+9/−2
doporučit
7.3.2017 15:27

R61o39b97e61r90t 79M44o13t19k29a 4686947559795

Že se poškodí první náprava, tomu se nedivím, ale pokud si pamatuji, když to stejné dělala osoba blízká, tak šutr odletěl hned pryč.

+6/0
doporučit
7.3.2017 17:34

J54a77r96o29s66l68a39v 24D32u90n98d61a 1113422386870

Je to jasné, paštikář si nechá přesoustružení kol zaplatit od pojišťovny i když není úplně nutné. Ta to bude vymáhat, protože viníci jsou známí.

Holt za blbost se platí.

+6/0
doporučit
7.3.2017 17:33

M62i25c75h89a33l 80M81e62l81e28n 7520363617266

Kdyz jsme byli mali, tak jsme davali na koleje hrebiky, byly z toho krasny mece a kdo prinesl krovak, to byl borec. To nam bylo max 10.

+7/−1
doporučit
7.3.2017 15:31

M96i48c66h34a12l 44J91a60r58o81š 7324250752705

To není špatný nápad, vyrobit další penězovod na zakázky státu na oplocení tratě. A to s sebou přinese další fantastické možnosti - třeba státní zakázky na podchody pro zvířata tam, kde budou ploty.

+5/−1
doporučit
7.3.2017 15:59

O91t27a43k70a79r 41S16v79o78b88o30d96a 6242656836503

Ti malí hajzlové by zasloužili dost tvrdý trest, mimimálně finanční. Nechť si je rodiče pohlídají.

+9/−6
doporučit
7.3.2017 14:56

P85a86v70e73l 58O64b61d74r14ž84á27l32e25k 6416504578662

Takže udělat plot a každých 200m policistu, který ho bude hlídat.

Když jsou zloději schopní ukrást celý železniční most, jak dlouho by takový plot asi vydržel?

+3/−1
doporučit
7.3.2017 15:21
Foto

M85i20l35a34n 92K89o46m17e89r68s 3877441809470

Nechápu zastánce těch uličníků vzpomínkami na doby, kdy jsme pod jedoucí vlaky dávali hřebíky, patrony do poplašňáků či mince. Nikdy však kameny. To bychom mohli, s nostalgií v duši, promíjet oslňování přistávajících letadel laserovými paprsky, metání předmětů z nadjezdů na dálnice a podobné kratochvíle. Jak snadno by se změnil názor těch zastánců, kdyby byli mezi poškozenými. Asi velmi rychle.X

+2/0
doporučit
8.3.2017 10:28

R76u93d73o40l45f 37K15o96m42á62r81e95k 7748559872579

nechat to zaplatit rodice je sice vychovne ale sporne je, na koho ten trest vlastne pada ....

+2/0
doporučit
7.3.2017 17:51

T63o57m79á48š 56K78u73c25h61a92ř 3797371518731

S mimoúrovňovými přejezdy se bohužel často nepočítá dokonce ani u nově plánovaných rychlostních tratí. :-/

+4/−5
doporučit
7.3.2017 14:41
Foto

P92a85v69e14l 79J54o30s66e20f 21M38ö80r23t91l 9709211932707

Smradíkům nařezat a tatíky pěkně popohnat k úhradě škod. Za své dětičky si ručíme, nebo snad nééé?[>-]

+3/−5
doporučit
7.3.2017 16:18

V61í12t21ě34z85s11l97a30v 24K10l25o83z43í34k 3691909874877

No jestli Leoš uz měl ostré nakolky, tak by stejně musel na soustruh, takto mu to rodiče zaplatí... Neměli by to platit všechno, určitou amortizaci by meli započítat...

+2/−2
doporučit
7.3.2017 18:11

M19i15l50a17n 12V42o89l68e36k 5279973596339

Ploty. Tady máte další důvod proti VRT. Neustále si stavíme kolem sebe kilometry zdí a plotů, abychom se omezovali víc a víc. Když pak na dálnici srazí auto člověka, tak mu všichni spílají do hlupáků, ale že on to měl předtím do lesa 200 metrů a po výstavbě dálnice 2 kilometry, už nikoho nezajímá.

+2/−6
doporučit
7.3.2017 18:33

J89i81ř85í 66K88o71c81u61r82e13k 6815344155668

Hmm težší vozidlo že je bezpečnější proti vykolejení? Pak by tedy měly všecky 810 a stroje z nich postavené skončit v hutích. Jenom 9 tun na nápravu.

A pro bezpečnost tratí by tedy bylo dobré je předělat na 37 tun/náprava jako v Kiruně a do čela vlaku dávat alespoň 32 tun/náprava těžkou lokomotivu. Jenže to bude tak drahé, že by osobní vlaky vymizely. Nákladní doprava by s tím fungovat mohla, ale nejsou dost dlouhá nádraží, aby se to využilo.

+1/−3
doporučit
7.3.2017 14:57

G94e37o94r56g 53K10o82m32b84e64r20e93c 9184901956411

takovy divadlo kvuli dubce na kolejich.

i na takovych kolejich se jezdi https://www.youtube.com/watch?v=O4TufnaFG88

+1/−4
doporučit
7.3.2017 19:10

K70r12y26š49t90o93f 61L47a12n12í26k 1169560315475

Plneho cestujicich? Co to bylo za den a hodinu?

+1/−9
doporučit
7.3.2017 15:42

H35o76n37z32a 73B98e32d50n16á32ř 9176593112110

Proč tak drsně? Mladíci to nebyli.

0/−1
doporučit
7.3.2017 16:14

I78v77a72n 69B86u70b20l32a 3872275135434

Ty kola a koleje jsou dnes z tvarohu? Kameny od rychlíku vždy odlétly. Vlak musel jet pomalu a kameny nevelké. To ovšem bylo v době, kdy to ještě stálo za **vno!

0/−3
doporučit
7.3.2017 18:17
Foto

J42i18ř50í 97M66a25k37o43ň 5723679404635

Pamatuji léto 1989, kdy některé skupiny považovaly za nutné vyvolávat neklid a zaměstnat policajty trochu jinak než sledováním. To byly kameny či dokonce hektometrovníky na kolejích několikrát týdně.:-/

0/−7
doporučit
7.3.2017 15:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.