- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odchodem prvního porevolučního starosty skončila v Mohelnici hromadná bytová výstavba, přestože dojíždí přes 5.tis. zaměstnanců do rozvíjejícího průmyslu. Situaci následná správa města nulovým tlakem na developery výrazně podcenila, přestože počet obyvatel má zásadní vliv na městské rozpočtové příjmy. Ty k významově stejným městům v okolí jsou pak výrazně nižší, ačkoliv je známo že některé investice při přepočtu na hlavu ( a tedy i příjmy města) jsou nákladově rentabilnější. Každodenní dojíždění dosti značně zatěžuje rodinné rozpočty, nehledě na snížení kvality volného času.
upíchněte se v nějaké laciné díře v okruhu 15 km od Mohelnice a do práce dojíždějte
Což bydlet v Mohelnici je tak nutné? V okolí je dostatek domků bydlení nebo i v tom Šumperku což činí 30 km dojíždění jedna cesta. To je taková velká vzdálenost.Dříve se jezdilo do práce vlakem nebo autobusem též vzdálenost 40- 50 km denně a nikomu to nevadilo? Časově to vyšlo tak asi na dvě hodiny denně.
Zrovna dojíždění Šumperk - Mohelnice je opruz. To už raději Olomouc - Mohelnice.