Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať, mosty i D1. Stavby nás odříznou, bojí se lidé z přerovských Dluhonic

Přerovská čtvrť Dluhonice se desítky let snažila vytlačit trasu dálnice D1 dál od obce, ale neuspěla. A tak se na příští roky promění v obří staveniště. Současně se má totiž také opravovat železniční trať, klíčové mosty a navrch přijde výstavba cyklostezky. Místní se bojí, že zůstanou odříznutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71o23s40e84f 34K48a16r67f29í44k 7342915346440

Já to chápu, nikdo nechce dálnici pod okny. Ale někudy vést prostě musí a vyhnout se všem zastavěným územím prostě nejde...

.

A pokud jde o tak zásadní stavby jako dálnice, či železniční koridor, měl by mít stát nástroje jak kupříkladu vykoupit pozemky.

Situace, kdy každý spekulant, ekolog či sdružení přátel brouka hovnivála může prakticky do nekonečna oddalovat stavbu je šílená...

Za mě, nabídnout výměnu pozemku. Nabídnou odkup pozemku. Nechceš? OK, tak dostaneš 2,5x ceny OBVYKLÉ tedy máš pole, zaplatíme ti za pole.

+4/0
22.3.2017 9:33

P57e49t64r 18K13o36n20í73č54e56k 8184982665395

2,5nasobek ceny obvyklé ke podle mě fér

0/0
22.3.2017 13:57

R78a42d72o85v40a92n 40D29l30u23g97o39s25z 3426131258356

To už jsme pak ale zase zpět v předlistopadovém režimu. V kapitalismu a kor v demokratickém, na který se při jakékoliv příležitosti naší představitelé stále odvolávají, musí platit tržní hospodářství, nabídka vs. poptávka. Pokud stát není s to akceptovat nabídku, má zvolit jinou trasu, která bude výhodnější. Problém je, že kvůli chybám úředníků a státních představitelů jsou napadání majitelé pozemků a ostatní, kteří postupují v mezích zákona, ať si o přátelích brouka hovnivála myslíme cokoliv, mají zákonné právo takto postupovat. Upírat komukoliv jeho práva je nejen nedemokratické, ale i protiústavní. Tito majitelé pozemků a jakákoliv sdružení jsou však ten nejmenší problém a jsou de facto předhazování veřejnosti k zakrytí hlavních činitelem nezdarů s jakoukoliv výstavbou infrastruktury, kterými jsou právě ministerští, krajští a lokální politikové a úředníci.

0/0
22.3.2017 15:40

L84u74d47ě44k 42Š31i23š24á12k 3757448129664

Jste vedle. Nabídnu tržní cenu a bereš/nebo seberu ve veřejném zajmu. O ničem jiném demokracie není. Pokud se chcete priucit doporučuji výlet na západ. Stačí do Německa.

+1/0
22.3.2017 22:10

P39e76t40r 17H11o88r64á91k 1289473149634

Za pole se platí osminásobek.

0/0
22.3.2017 19:29

P18e45t87r 88D38r80a58p22a53l 3915738803635

u domorodců obecně převládá názor, že projektant tu liniovou stavbu kreslí tak, aby je osobně nas...l. už jaksi nedomýšlí, že se musí dodržet nějaké směrové výškové poměry, ochranná pásma, ochrana přírody a hromada dalších věcí. když posuneme tu stavbu tady o 150m, tak změníme ty poměry tak, že zcela jistě vytvoříme problém zase někde jinde.

+5/−1
22.3.2017 9:16

P41e97t40r 63H27o77r38á52k 1849203419984

Pohodáři z ŘSD musí být dost v úzkých, že prodlužují tu stěnu. Jinak ty stěny staví, jak by je stavěli ze svého. Takže když jim silnice už stojí, tak už nedělají nic, hluk nehluk. Radši si vyřídí nějakou výjimku.

0/0
22.3.2017 8:49

L47u12b94o23š 45H30o82l29í95k 5387660142770

Dluhoničtí, nic si z toho nedělejte že nejste důležití. Pražští obyvatelé okolí Chodovské, Jižní spojky, magistrály, Holešoviček atd... taky nejsou důležití, jinak by už někdo zajistil dostavbu okruhu:-/

+2/−4
22.3.2017 6:21

J23o85s16e31f 18K27a33r47f43í30k 7342335936860

Naopak v Práglu je důležitý každý spekulant či ekoterorista kvůli kterým se to nedostaví ani za 20 let:-P

+1/0
22.3.2017 11:06

J83i85ř84í 79K91o12c78u96r80e20k 6195584785378

To musíte být Praha 6. Ta je tak důležitá, že Z Prahy do Kladna vede vesnická lokálka a možná nepovede vůbec. Vše po Evropské.

0/0
22.3.2017 14:09

Š59t80e22f12a12n 95F23r10i24č66a 7782878323816

Tzv. dělící účinky dopravy jsou jedny z nejhorších negativních účinků na životní prostředí i lidské zdraví, jaké si lze vůbec představit. Vůbec nechápu, jak takové záměry mohly projít přes hodnocení EIA, SEA, HIA. Ty procedury evidentně v ČR neplní svůj účel. Dělají to lidé, kteří sice za podivných okolností získali kulatá razítka, a ve snaze získat tyto veřejné zakázky jdou na ruku zadavatelům a jsou ochotni orazit cokoli.Rv

+1/−3
22.3.2017 6:13

E24d63a 60S91t20á95r87e41k 6216514812336

Na jednu stranu e chápu, možná to šlo naplánovat líp. Na stranu druhou... když si vzpomenu na pravidelné popojíždění v Přerově, ať už směr Ostrava či Olomouc, či na jeho zdlouhavé objíždění, tak se sakra těším, aby to už bylo hotové.

+14/0
22.3.2017 6:10

M84a20r16t18i50n 96V17š73e68t16u69l53a 2211919835865

No nějak jim mohli aspoň vyjít vstříc - přes Dluhonice vede hlavní trať v ČR, není tam ani zastávka, povede hlavní dálnice - nebude ani nájezd ( na ten budou muset křižovat dálnici a jep přes půl Přerova), pod nosem jim smrdí veškeré přerovské fabriky, kvůli rozvodně je celé okolí zadrátované - ze všech stran jenom smrad a bordel - totálně zdevastované životní prostředí, přitom tu dálnicu mohli vést v klidu na východ od Moštěnic a Přerova a napojit se na stávající plán u Oseka. Ale to by byla zbytečně kratší trasa a míň komplikací a příležitostí něco pustit bokem.

+1/−1
22.3.2017 10:30

E72d84a 65S35t33á89r73e97k 6956554962856

Zase tak podrobně situaci místních neznám, ale v každém případě je celý průběh ostudný, za ty roky už se dalo vyřešit ledacos. Jsem bohužel jen projíždějící a jako takový budu rád, až se Přerovu vyhnu.

0/0
22.3.2017 12:13

P26e63t91r 79D89r60a24p88a24l 3135608693475

dálnice má význam trasovat tak, aby byla co nejblíže aglomeraci a průmyslovým zonám, ne volnou přírodou. Nebo by podle Vás bylo lepší, aby kamion z průmyslové zony napřed projel městem a pak se napojil na dálnici někde u Lipníka. Před nějakou dobou se Sobotka holedbal, jak z Bochoře bude obrovská průmyslová zona...zajímal se o to i význmaný zahraniční investor, když zjistili, že ta dálnice nebude ještě minimálně 5 let, tak šli tam, kde tu dálnici měli pod nosem, na Slovensko

+1/−1
22.3.2017 13:47

Š35t74e49f94a54n 31F66r84i95č56a 7342788953676

Obávám se, že Váš názor je tak 100 let za opicemi. Dálnice vede např. od pobřeží Baltu k pobřeží Jadranu, a je nekonečně mnoho možností, kudy ji vést. Jen je třeba vyhledat tu ideální trasu. Do velkých měst vést přivaděče. Ovšem je třeba ponechat městům dostatek prostoru na další rozvoj, a také chránit obyvatele před negativními účinky dopravy. Proto je vhodné dálnice umísťovat spíše dále od lidských sídel.

0/−1
22.3.2017 17:08

J59i86ř25í 44K51o10c61u75r81e88k 6165604415128

Ale oni chtějí cyklsotezku. Ne zastávku nebo dálniční sjezd.

+1/0
22.3.2017 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.