Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M83a72r28t74i58n 59Ř33e16z28n23í67č40e58k 6405533965676

No vida, není to tak dávno, kdy tento zpravodajský server nejmenoval pana Morávka jinak, než pravá ruka mafiána Mrázka, dnes jej cituje jako ctnostného investora. A tak šel čas....:-)

0/0
doporučit
4.4.2017 22:00
Foto

H19o13n77z39a 27D43v78o14ř73á84k 9461111380

Nějak mi v článku chybí vysvětlení, proč nestavět. Co se skrývá za tím "veřejným zájmem"?

0/0
doporučit
4.4.2017 10:07

J25a96k48u94b 29J68e52m67e22l87k60a 7889264418546

Zrovna trať tramvaji v Olomouci nebyla levnější než původně plánována.

Protože bylo řečeno ,že kolem Šantovky to zaplatí investor a výsledek?

Platilo to město včetně mostu který tam pro tramvaje nebyl a investor se podílel podstatně menším podílem než bylo slíbeno a prezentováno.

+2/0
doporučit
4.4.2017 6:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.