Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D29a22n98i43e11l 14F23o51l92t48y69n94e16k 7629917345

Krasa, je dobre ze penize zustanou doma, tatrovka nam urcite ostudu neudela

+38/0
doporučit
17.7.2017 18:23
Foto

K86a24r20e43l 85S44e95i69d81l 8189505270948

Náhrada vejtřasek? Tohle mi připadá jako úplně jiná kategorie, spíš jako náhrada Kolosů T 813.

+16/0
doporučit
17.7.2017 20:28

P51e64t65r 68M56i59c42h33a75l 2150604981522

Nic proti Tatře, ale náhrada ventry to není a ani být nemůže. To je úplně jiná třída aut.

+12/0
doporučit
17.7.2017 22:55

M16a62r90t98i48n 18R44y97c87h15t40e34r 3426841

Srovnavat V3S a 815 je pomerne zcestne, jako michat hrusky a jablka. V tomto pripade srovnavat lehkou a tezkou nakladni techniku. Pokud jde o pruchodnost terenem, V3S ma pochopitelne prevahu, je to dano jednak konstrukci podvozku, hmotnosti, a i ram je funkcne navrzen tak, ze se krouti (je to funkce) -- tedy presny opak Tatry :D. A coz teprv kdyby mela vepredu uzaverku!

+14/−1
doporučit
17.7.2017 23:47

P25a39v61e92l 62N95o56v50á83k 2135367582132

Pro všechny kecálky, V3S je prostě auto, které má perfektní průjezdnost, která prostě platí i dnes a navíc jsou tak jednoduché, že je snadno opravit kdekoli na "koleně"... Ostatně, proč je úspěšný AK-47, vz. 58? Pro svou jednoduchost, účinnost a funkčnost v různých podmínkách... Prostě LEGENDY!

+11/0
doporučit
17.7.2017 21:46

Z59d10e20n19ě59k 44D42u37f43e77k 2814684418

Praga V3S byl proti tomuto vozidlo podstatně lehčí nákladní automobil. A V3S a její průchodnost terénem nic nenahradí

+13/−1
doporučit
18.7.2017 8:01

P81a95v62e59l 35Š44e24f74l 7267938243227

V3S nikdy nic nenahradí!!!!

+13/−1
doporučit
17.7.2017 19:37

M96i12r95o64s78l87a72v 88K15a83š96p77a95r 3802897981561

Převážet minomet na autě s užit. hmotností až 35 tun je dost kontraproduktivní. Jedině že by na tom převáželi celou baterii.

+7/0
doporučit
17.7.2017 23:32

A80n60t78o33n31í23n 59N87e33b77u90ž44e37l42s16k94ý 7955619416460

Vejtřaska, moc to nejelo, ale všude projelo 

S tím snad jezdil každý kluk.

+7/0
doporučit
17.7.2017 21:25
Foto

J71a64n 89K19ř79í36ž 3979971841631

Hlavně aby pořádně sloužily. Jako pragovky

+7/0
doporučit
17.7.2017 19:04

J53a54r25o27m45í42r 45O87b75š88i45l 3766541191801

taková spojovací vejtřaska R6, tu nenahradí nic, první automobil, který vyjel na Sněžku po české straně....geniální byl na V3S hlavně nezničitelný podvozek, dalo se jet kdekoliv, v korytě potoka, v lese pařezy-nepařezy....o servis se starali "záklaďáci" , takže dneska to stárne....musí se holt modernizovat

+8/−1
doporučit
18.7.2017 0:36

K54a76t50e90ř81i98n28a 57V61ý84b26o70r69n53á 6930249609

Průchodnost V3S terénem je dána světlou výškou. Ta je v tomto případě (díky převodům v kolech) 400 mm. Pro srovnání Tatra 148 má jen 290 mm. Vojenské speciály tento handicap řeší většími koly, takže vojenská Tatra 815 má světlou výšku 410 mm. V kombinaci s větším výkonem motoru jde tedy o vozidlo s lepší průchodností. Také nosnost je více než třikrát větší.

+7/−1
doporučit
17.7.2017 21:07

T13o69m34á46š 29S20e96d73l59á18k 3858521112947

Podle mě V3Sky byly už nahrazeny T810. Tohle je jiný kalibr a bude to převážet něco těžšího.

+4/0
doporučit
18.7.2017 15:57

J20i79ř37í 34F59i57b17i12g64e34r 8959627421297

S trochu starší osmikolou jsem jezdil na vojně v roce 1994. I vejtry tenkrát jezdily. Byly samozřejmě slabší ale zvládaly těžší terén.

+4/0
doporučit
17.7.2017 19:07

F70r74a44n80t73i83š73e83k 84S44c35h65l52i27c32h90t42s 9155602891155

Přes 1 m vysoký žulový balvan vejtřaska přejede. Tank ne. A pochybuju, že tyhle Tatry jo. V3S v těžkém terénu je 1!

+4/−1
doporučit
17.7.2017 21:21

S89t41a28n 44N66o53v10á15k 5987495655774

To mi připadá jako s kanónem na brabce. Vždyť Tatra uveze najednou to, co dvě véesky...

+4/−1
doporučit
17.7.2017 19:00

Z77d12e83n72ě14k 77D26u30f36e94k 2924984928

Jsem rád, že Tatra dodá armádě vozidla pro přepravu vojenského vybavení a naši lidi budou mít práci.

+3/0
doporučit
18.7.2017 8:04

T14o88m79á72š 91K90u12c51h23a80ř 3437251468171

K čemu jsou ty zelené samolepky po obvodu hran? Sexy doplněk? :-)

A neměla by být nádrž trošku chráněná? (Aspoň těmi kouzelnými samolepkami. ;-))

+3/0
doporučit
17.7.2017 23:11

L39a72d77i84s93l68a87v 73F25r47y27d37r36y43š68e78k 9933489288514

Pěkný, hlavně při jízdě v koloně dodržovat odstupy.

+4/−2
doporučit
17.7.2017 18:48

P61e63t30r 41S16v58o63b35o64d31a 9505567674700

Minomet vz. 82 vazi 240 kg + tri lidi. Proc se musi prevazet takovym tezkym terennim automobilem?

+2/0
doporučit
17.7.2017 19:59

J85i56ř57í 19B97o40č14e40k 6739424555636

co to je za blbost, jak může takovéhle monstrum nahradit lehounkou vejtřasku která projela snad všechno, vždyť to sotva utáhne svůj pancíř...

+2/−1
doporučit
18.7.2017 7:58

J63i67r82k43a 85K94o95c94m54a75n 3528454784

Měli jim radši koupit rychlá menší auta použitelná k přesunům při obraně státní hranice před ilegální migrací. [>-]

+7/−18
doporučit
17.7.2017 18:34
Foto

J45a15n 61C19i92b96u69l69k65a 9572218310839

Snad nám NATO tyhle domácí nákupy uzná...

+2/−3
doporučit
17.7.2017 23:16

P49a87v46e31l 88V87i85z52i 8939946525306

Hm,hm, už se těším, až představí také ten nový několika tunový minomet a k tomu hodně vykrmenou obsluhu:-P

Pokuď ne, tak nás tady někdo houpá...:-/

+1/−1
doporučit
18.7.2017 9:04

O55t60m71a25r 20K13u21c40z62e34r52a 7313790446853

Tak to je pecka! Netušil jsem, že naše chrabrá moderní armáda, ještě dnes, má ve vozovém parku V3S-ky. Jaké "stařizny" má pan ministr obrany ještě "v rukávě"? V3S-ka mi připomíná vojančení v roce 1964. :-P

+2/−10
doporučit
17.7.2017 19:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.