Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P37a88v59e25l 73D42o91l79n20í76č37e91k 3528393634131

A co je na té budově tak pozoruhodného? Tuctové nádraží jako X jiných.

+7/−2
doporučit
22.7.2017 13:38

M34i62r40o55s39l76a85v 97V47l88a30s52á54k 4688380463172

Ošklivější nádraží (podle fotky) jsem ještě neviděl.

+4/−2
doporučit
22.7.2017 19:27

P76e50t90r 44B42á34č78a 8485876235645

Nijak nezajímavá budova, díky které se za potřebuje zviditelnit jistá banda co nemá do čeho píchnout. Jak oblíbené v dnešní době Rv

+3/−1
doporučit
22.7.2017 22:16

P50a26v68e11l 81Ř88a12p23e38k 7592226609125

To, co dříve vybudovali soukromníci, a sto let fungovalo, dnes zlikvidoval socialistický masový automobilismus. Smutné je, že před 100 lety stačilo nasednout do vláčku, který mě odvezl, dnes máme "automobily", ale odvézt se musím sám, všude smrdět, překážet a dělat hluk. To je pokrok, panečku. Rv

+2/−4
doporučit
22.7.2017 21:50

J61a77n 84V21a48l35o50u48c90h 6842747878720

Takže jen na této lokálce existují 3 stejné (ano, i naši předci stavěli sériově, a to i na hlavní štrece OL-PHA v letech 1841-45) nádražní budovy (přičemž nějaký dopravní význam mají snad jen Příkazy díky manipulaci s pískem), ale zbourat jednu z nich (kdesi na kraji obce) by byla nenapravitelná kuzlturní újma. Čas lokálek (ač se to odborářům nelíbí) dávno skončil (vždyť vznikly v době, kdy alternativou přesunu byly vlastní nohy či koňský povoz a i tehdy byl cestující jen bonus k jejich primárnímu účelu - napojení místního průmyslu/zemědělství na potenciální odběratele) a jakékoli pumpování peněz do nich (v 90% vedou v souběhu se silnicí) je jen ubírání peněz efektivnějšímu užití - dálkové železnici a místním busům (které nestaví kdesi v polích, ale uprostřed zástavby).

+2/−5
doporučit
22.7.2017 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.