Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a71n 44V59a75l22o33u67c35h 6792887208240

A on Stadler něco ve variantě nekloubového vozu délky kolem 15m (protože vzhledem k možnostem údržby ve 118 let staré vozovně jaksi nejde koupit kloubový vůz délky 30m) nabízí? Pokud vím, mimo Pragoimex se něco takového najde jen v Rusku ( https://ru.wikipedia.org/wiki/71-911 ), ovšem vůz je o 130cm delší při stejné vzdálenosti podvozků, tedy by měl značné problémy s míjením v obloucích.

Jasně, Stadler se namlsal Ostravou (ale ani tam to není žádný zázrak, koncepčně EVO2 od TWT jezdící po Liberci, jen klikatou uličku nahradil vyššími schůdky pod sedačkami a "ksicht" se dnes na stejný rám dá nelepit jakýkoli), ale chtít prodloužit termín na vývoj něčeho, co jiný nabízí, je jakoby výrobce tužek blokoval výběrko na skříně, obojí je přece ze dřeva, tak do toho může kecat...

A ten termín dodávek není ani tak dán dopravcem, ale nutností vejít se do dotačního balíčku "volného a nepokřiveného trhu EU".

No nic, souprava 141+138 z roku 1970 ještě pár let pojezdí...

0/0
doporučit
27.7.2017 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.