náhledy
Boj se sněhem o průjezdné silnice začíná pro silničáře nakládáním solanky a soli.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Boj se sněhem o průjezdné silnice začíná pro silničáře nakládáním solanky a soli.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Boj se sněhem o průjezdné silnice začíná pro silničáře nakládáním solanky a soli.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Po naložení „výzbroje“ do boje se sněhem v podobě 3 200 litrů solanky a devíti tun soli už se vyráží do terénu.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Základem odklízení sněhu je samozřejmě radlice v přední části sypače.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Udržování silnice přes Červenohorské sedlo často komplikuje vítr, ovšem také zapadlé kamiony.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Udržování silnice přes Červenohorské sedlo často komplikuje vítr, ovšem také zapadlé kamiony.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Udržování silnice přes Červenohorské sedlo často komplikuje vítr, ovšem také zapadlé kamiony.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Silničáři stále pendlují na silnici přes Červenohorské sedlo tam a zpět. V tomto případě následuje po čtyřech průjezdech oběma směry návrat do střediska.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Silničáři stále pendlují na silnici přes Červenohorské sedlo tam a zpět. V tomto případě následuje po čtyřech průjezdech oběma směry návrat do střediska.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
Silničáři stále pendlují na silnici přes Červenohorské sedlo tam a zpět. V tomto případě následuje po čtyřech průjezdech oběma směry návrat do střediska.
Autor: Rostislav Hányš, MF DNES
V terénu se silničáři na Červenohorském sedle
V terénu se silničáři na Červenohorském sedle
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz