náhledy
Veronice Haiclové bylo před třiceti lety líto, že pro nevidomé děti nejsou obrázky. Vyrábí je dodnes.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Princip hmatového obrázku je postavený na jednotlivých na sebe lepených vrstvách z různých materiálů. Ty většinou ladí s tím, co chce Veronika Haiclová na obrázku zachytit. Při výrobě zvířátek proto používá mimo jiné kousky kožešinek či kůží, pracuje i s korkem či nejrůznějšími textiliemi.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Princip hmatového obrázku je postavený na jednotlivých na sebe lepených vrstvách z různých materiálů. Ty většinou ladí s tím, co chce Veronika Haiclová na obrázku zachytit. Při výrobě zvířátek proto používá mimo jiné kousky kožešinek či kůží, pracuje i s korkem či nejrůznějšími textiliemi.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Princip hmatového obrázku je postavený na jednotlivých na sebe lepených vrstvách z různých materiálů. Ty většinou ladí s tím, co chce Veronika Haiclová na obrázku zachytit. Při výrobě zvířátek proto používá mimo jiné kousky kožešinek či kůží, pracuje i s korkem či nejrůznějšími textiliemi.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES
Princip hmatového obrázku je postavený na jednotlivých na sebe lepených vrstvách z různých materiálů. Ty většinou ladí s tím, co chce Veronika Haiclová na obrázku zachytit. Při výrobě zvířátek proto používá mimo jiné kousky kožešinek či kůží, pracuje i s korkem či nejrůznějšími textiliemi.
Autor: Miloslav Jančík, MF DNES